لوگوی بوتاکس سنتر
بوتاکس صورت لعیا زنگنه

بوتاکس صورت لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متولد 14 مرداد 1344 متولد شهر تهران که اصالتا اهل شهر آبگرم قزوین است و یکی از بازیگران زیبای سینما و تلویزیون ایران است. پدر او مهندس یاشار زنگنه معاون سابق نظام مهندسی استان اصفهان است و مادرش نیز مهدیه موسوی است. این بازیگر در کارش بسیار متبحر بوده و تا به امروز موفق به بازی در فیلم های زیادی شده است. زیبایی چهره و بوتاکس صورت لعیا زنگنه در گرفتن نقش های خوب بی تاثیر نبوده است. لعیا زنگنه در دانشگاه هنر تحصیل کرده است و کارشناسی تئاتر دارد. او از کودکی علاقه خاصی به بازیگری و تئاتر داشته است و برای رسیدن به هدف هایش بسیار تلاش کرده است.

لعیا زنگنه علاوه بر بازیگری، دستی در نقاشی دارد و کلاس های امورش نقاشی را پشت سر گذاشته است. این بازیگر چهره ای بسیار شفاف و زیبا دارد و طی سال های زندگی خود به پوستش بسیار رسیدگی کرده است. بوتاکس صورت لعیا زنگنه باعث شده تا او از بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند باشد.

بوتاکس صورت لعیا زنگنه

لعیا زنگنه

این بازیگر از سال 1370 به طور رسمی کارش را در تئاتر آغاز کرد و در سال 1371 اولین کار حرفه ای خود را انجام داد و توانست به خوبی بدرخشد و در سال 1375 نیز با بازی در فیلم به سینما راه پیدا کرد. لعیا زنگنه در دوران دانشجویی در کارهایی مانند نمایش و تئاتر و فیلم های کوچک فعالیت میکرد. لعیا زنگنه متاهل است و دختری زیبا به نام سارا دارد که مانند خودش زیبا و دلنشین است. این بازیگر زیبا با بالا رفتن سنش و با توجه به موقعیت کاری اش توانست با عمل بوتاکس پوست خود را مانند جوانی شفاف و جوان کند. لعیا زنگنه با بازی در فیلم راز مینا با سینما راه پیدا کرد و استعداد هنری او در سال 1371 کشف شد.

در سال 1374 با بازی در فیلم پناه تو به شهرت رسید. این بازیگر نقاشی های بسیار خوبی نقش دارد و نمایشگاه خود را در سال 2010 در تورنتو ایجاد کرد و بسیار درخشید و پس از آن در تهران هم نمایشگاهی برگزار کرد. این بازیگر از جوانی بسیار زیبا و تاثیر گذار بود و هم اکنون نیز زیبایی چهره اش زبانزد است. صورت ظریفی دارد و امروزه با برخی عمل های زیبایی و بوتاکس صورت لعیا زنگنه توانسته است زیبایی خود را حفظ کند.

لعیا زنگنه با بازی در فیلم در پناه تو در سال 1374 با کارگردانی حمید لبخنده بسیار دیده شد و این سریال به دلیل بازی خوب لعیا زنگنه بسیار پر بازدید شد و هنوز هم طرفداران خود را دارد. با بازی در فیلم تولدی دیگر بار دیگر بسیار درخشید و توانست به فیلم های دیگری راه پیدا کند. کارگردان های بسیار خوبی با این بازیگر همکاری کرده اند و نقش اول فیلم های زیادی را به او سپرده اند. لعیا زنگنه مدتی در خارج از کشور زندگی کرد و توانست به تجربیات خود اضافه کند.

لعیا زنگنه به گفته خود باید در فیلم هایی که به او پیشنهاد می شد ارتباط خوبی با گروه برقرار می‌کرد و سپس کار را قبول می کرد. فیلم مادرانه و فیلم پدر که از کار های بسیار خوب لعیا زنگنه است در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و این بازیگر با وجود سن بالایش در این فیلم ها توانسته با چهره ی زیبایش این نقش ها را به خوبی ایفا کند.

بوتاکس لعیا زنگنه

پوستی شفاف و جوان از واجبات زندگی هر فردی است و هر کسی حق داشتن پوستی و زیبا و جذاب دارد. همه انسان ها رسیدگی به پوست خود را در وهله اول مورد توجه قرار می دهند و سعی دارند حتی در سنین بالا پوستی شفاف و بدون چین و چروک داشته باشند. افراد برجسته از این قائله مستثنا نیستند و حتی بیشتر از افراد عادی به فکر پوست و زیبایی خود هستند زیرا در عرصه های کاری خود نیاز به دیده شدن دارند. بازیگران به دلیل اینکه به طور مداوم در مقابل دوربین قرار دارند، پوستی زیبا و شفاف می خواهند و سعی می‌کنند از طبیعی ترین روش ها برای جلوگیری از پیری صورت خود استفاده کنند. بوتاکس صورت لعیا زنگنه بسیار طبیعی و طبق استانداردها بوده است.

عمل بوتاکس از بی خطر ترین و راحت ترین عمل های زیبایی است که لعیا زنگنه در سال های آخیر این عمل را بر روی پوست خود انجام داده است و پوستی شفاف برای خود ساخته است. لعیا زنگنه تقریبا از سال 1393 این عمل را انجام داد و اکنون به پوستی شفاف و زیبا دست یافته است. بوتاکس کردن این بازیگر موجب شده است هیچگونه افتی در حیطه شغلی اش به وجود نیاید و مانند سابق به خوبی بدرخشد. لعیا زنگنه در مصاحبه ای گفته است به پوستش بسیار اهمیت می دهد و سعی می‌کند با انجام عمل هایی بی خطر شفافیت و زیبایی پوستش را حفظ کند. این بازیگر با وجود سن بالایی که دارد اما چهره اش بسیار جوان و زیبا است و چشم ها را به خود خیره می کند.

بوتاکس کردن کاملا ایمن و بی ضرر است به همین دلیل افراد معروف از عمل های جراحی دوری می‌کنند و به تزریق بوتاکس پوست خود روی می آورند.

بوتاکس لعیا زنگنه

افتخارات لعیا زنگنه

برای فیلم تکیه بر باد در سال 1379 نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ

برای فیلم هفت ترانه در سال 1380 برنده تندیس زرین بهترین بازیگر زن جشنواره سینمای ایران

در سال 1382 نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ

برای فیلم  تب در سال 1382 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجر

برای فیلم شیرین می ایستد در سال 1387 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر

برای فیلم مزاحم در سال 1380 نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام تلوزیونی جشنواره حافظ

برای فیلم خیایان های آرام در سال 1389 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر

برای فیلم زندگی خصوصی در سال 1390 نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره انجمن منتقدان

در سال 1393 نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ

برای فیلم دنیا تنهایی کم ندارد سال 1392 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر

برای فیلم این زن حقش را می می خواهد سال 1394 نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ

برای فیلم زنانی که با گرگ ها دویدند سال 1397 نامزد دریافت جایزه تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ

برای فیلم خورشید همچنان می درخشد سال 1398 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش زن جشنواره انجمن منتقدان

فیلم های لعیا زنگنه قبل از بوتاکس صورت لعیا زنگنه

لعیا زنگنه با چهره زیبا و طبیعی خود در سال های اولیه ورود به عرصه بازیگری، توانست نقش های خوبی بگیرد و بازی های فوقولاده ای داشته باشد. بازی او در فیلم ها با چهره ای جوان و زیبا باعث شد امروزه نام این بازیگر در میان بازیگران بسیار خوب کشور قرار بگیرد. از فیلم های قبل بوتاکس صورت لعیا زنگنه این بازیگر به موارد زیر می توان اشاره کرد:

فیلم راز مینا سال 1375 با کارگردانی عباس رفیعی

فیلم تکیه بر باد سال 1379 با کارگردانی داریوش فرهنگ

فیلم شیفته سال 1379 با کارگردانی محمد علی سجادی

فیلم رنگ شب سال 1379 با کارگردانی محمد علی سجادی

فیلم هفت ترانه سال 1380 با کارگردانی بهمن زرین پور

فیلم مزاحم سال 1380 با کارگردانی سیروس الوند

فیلم تب سال 1382 با کارگردانی رضا کریمی

فیلم رئیس سال 1385 با کارگردانی مسعود کیمیایی

فیلم جاده جنایت سال 1386 با کارگردانی جهانبخش ایمانی

فیلم شیرین سال 1387 با کارگردانی عباس کیارستمی

فیلم خیابان های آرام سال 1389 با کارگردانی کمال تبریزی

فیلم جرم سال 1389 با کارگردانی مسعود کیمیایی

فیلم خود زنی سال 1390 احمد کاوری

فیلم زندگی خصوصی سال 1390 با کارگردانی حسین فرح بخش

فیلم دنیا تنهایی کم ندارد سال 1392 با کارگردانی افشین لیاقت

فیلم عاشق ها ایستاده می‌میرند سال 1393 با کارگردانی شهرام مسلخی

فیلم های لعیا زنگنه قبل از عمل بوتاکس

فیلم های پس از بوتاکس صورت لعیا زنگنه

لعیا زنگنه مانند بازیگرانی همچون نگار فروزنده پس از اینکه با تزریق بوتاکس پوستی شفاف مانند جوانی برای خود ساخت، نقش های زیاد و خوبی گرفت که در هرکدام از آن ها توانست به خوبی بدرخشد. از فیلم های بعد از بوتاکس لعیا زنگنه به موارد زیر می توان اشاره کرد:

فیلم ترانه های نا تمام سال 1393 با کارگردانی محمود رضا رضایی

فیلم مثبت منفی سال 1393 با کارگردانی هادی رمضانپور

فیلم این زن حقش را می خواهد سال 1394 با کارگردانی محسن توکلی

فیلم عشقولانس سال 1395 با کارگردانی محسن ماهینی

فیلم قاتل اهلی سال 1395 با کارگردانی مسعود کیمیایی

فیلم زنانی که با گرگ ها دویدند سال 1397 با کارگردانی امیر اطهر سهیلی

فیلم خورشید همچنان می درخشد سال 1398 با کارگردانی ابراهیم شیبانی

سخن پایانی

لعیا زنگنه با تزریق بوتاکس پوست خود را شفاف کرد و توانست زیبایی ذاتی خورد را حفظ کند. چین و چروک های صورت مخصوصا برای بانوان بسیار آزار دهنده است و همیشه به دنبال رفع این مشکل هستند به همین دلیل در سال اخیر عمل بوتاکس بسیار رونق گرفته است و حتی افراد مشهور این عمل را بر روی پوست خود انجام می دهند. بوتاکس کردن بسیار بی خطر و بی ضرر است می تواند از پیری جلوگیری کند. لعیا زنگنه که یکی از بازیگران بسیار محبوب ایرانی است با عمل بوتاکس صورت لعیا زنگنه چهره ی زیبای خود را زیباتر کرد و توانست حتی در سنین بالا در شغلش موفق باشد و بدرخشد. زیبایی حق همه انسان ها است و هرکسی حق دارد برای حفظ زیبایی هایش تلاش کند.