لوگوی بوتاکس سنتر
بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند

بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه انسان ها به دنبال زیبایی چهره خود هستند و از پیر شدن چهره و پوست خود فراری هستند. بوتاکس پوست یکی از راه های برگشتن جوانی به پوست است که حتی افراد برجسته و مشهور مانند بازیگران این عمل را انجام می‌دهند. تعداد بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند خیلی زیاد است چون پوست یکی از مهمترین اعضای بدن انسان است که برای شادابی و جواني آن کارهای بسیاری می‌توان انجام داد که یکی از آنها عمل بوتاکس است.

بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند در چند دهه اخیر، رونق فراوانی گرفته است. بازیگران به خاطر این که می‌خواهند پوستی جوان و سینما پسند داشته باشند، این عمل زیبایی را انجام می‌دهند و به خوبی می‌درخشند. بازیگران برای از بین بردن چین و چروک های صورت خود این راه ایمن و مطمئن را انتخاب می‌کنند و صورتی جوان و زیبا را به خود هدیه می دهند. بازیگرانی مانند نیکی کریمی، فاطمه گودرزی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، شراره رخام و… عمل بوتاکس را انجام داده اند که زیبایی آن ها چند برابر افزایش پیدا کرده است.

 

بوتاکس بازیگران و چگونگی بوتاکس

نیکی کریمی متولد سال 1350 که زیبایی او زبانزد است و خیلی جوان تر از ارقام و اعداد سنی خود است، از بازیگرانی است که تزریق بوتاکس انجام داده است و پوستی صاف و درخشان دارد. بوتاکس نیکی کریمی و بوتاکس نگار فروزنده زبانزد عام است.

از دیگر بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند فاطمه گودرزی میباشد. فاطمه گودرزی متولد 1342 عمل بوتاکس را در سال های اخیر انجام داد و به گفته خودش، او به دنبال زیبایی است و پوست خود را بسیار دوست دارد و به آن اهمیت می‌دهد و همچنین برای شادابی و جوانی خود تلاش می‌کند.

هانیه توسلی متولد سال 1358، یکی از بازیگران زیبای سینمای ایران است که در سال های اخیر به این عمل زیبایی روی آورده و با تزریق بوتاکس پوستی زیباتر را برای خود ساخته است. بوتاکس مهناز افشار و بوتاکس هانیه توسلی به زیباییشان کمک شایانی کرده است.

لعیا زنگنه متولد 1344 و شراره رخام متولد 1350 نیز از بازیگران مشهور سینما که عمل بوتاکس را بر روی پوست خود انجام دادند و درخشش پوستشان نمایان است. این دو بازیگر نیز زیبایی پوست را در وهله اول مورد توجه قرار داده اند و برای ادامه کار خود در سینما این عمل را لازم دانسته اند و از جمله بازیگرانی هستند که تزریق بوتاکس انجام داده اند.

بوتاکس بازیگران و چگونگی بوتاکس

چگونگی بوتاکس

بوتاکس سمی تزریقی با نام اصلی بولوتونیوم است که در حال حاضر در صنعت زیبایی استفاده فراوانی دارد. این سم بی ضرر بوده و هنگامی که به پوست تزریق میشود خطری به همراه ندارد. تزریق بوتاکس باعث فلج شدن عضلات پوستی شده و در نتیجه از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. چین و چروک های صورت به دلیل تحرک به وجود می آیند پس با فلج شدن عضلات صورت، تحرک زیادی وجود ندارد و پوست صاف و یکدست باقی خواهد ماند. این فلجی موقت بوده و در طی زمان به تجدید و تمدید احتیاج دارد.

به طور تقریبی بوتاکس 3 الی 6 ماه ماندگاری داشته و پس از طی این مدت باید دوباره تزریق شود و همچنین این عمل تقریبا 10 الی 30 دقیقه به طول می انجامد و التهاب آن بر روی صورت 1 هفته تداوم دارد. برخی می پرسند.

 

زمانی که تزريق بوتاکس مضر است

در برخی اوقات و در بعضی از شرایط استفاده از‌ بوتاکس برای برخی از افراد مناسب نیست و نباید انجام شود، از جمله خطرات بوتاکس :

1. بوتاکس در دوران شیردهی یعنی زمانی که شیردهی به نوزاد انجام می‌شود

2. زمانی که بیماری قلبی عروقی شدید وجود دارد

3.  زمانی که فرد به ماده بوتاکس حساسیت نشان دهد

4.  زمانی که حساسیت نسبت به پروتئین گاوی وجود دارد

5.  زمانی که سن فرد کمتر از 18 سال باشد

6.  زمانی که بیماری نارسایی کلیه و یا ام اس وجود دارد

7.  زمانی که داروی انعقاد خون مصرف می‌شود

8.  بوتاکس در زنان باردار یعنی زمانی که فرد در دوران بارداری است

کاربرد های تزریق بوتاکس

بوتاکس درمانی است یا زیبایی؟ تزریق بوتاکس علاوه بر استفاده در صنعت زیبایی، در صنعت درمانی نیز کاربرد دارد و در کلینیک های درمانی، برخی از اوقات ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد. در بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند از موقعیت هایی که بوتاکس کردن خاصیت درمانی دارد، میتوان به سردردهای میگرنی اشاره کرد که اگر بوتاکس به طور مداوم انجام شود این سردردها را کاهش می‌دهد، همچنین بوتاکس برای درمان تعریق زیاد در جاهای مختلف بدن مؤثر واقع می شود و نیز می‌توان از آن برای قرینه کردن اعضای صورت استفاده کرد.

از کاربردهای زیبایی بوتاکس که می‌توان به آن ها اشاره کرد :

1. متوقف کردن افزایش چین و چروک های صورت

2. صاف و یکدست نشان دادن صورت

3. بالا کشاندن ابرو ها

4. بالا کشاندن نوک بینی

5. محو کردن لثه هنگام لبخند

6. از بین بردن و یا کاهش چین و چروک های گردن

7. کاهش چین های چانه و زاویه فک

8. مراقب های پس از تزریق بوتاکس

 

کاربرد های تزریق بوتاکس

نکات ضروری برای پاسخ دهی بوتاکس

زمانی که بوتاکس در قسمتی از بدن تزریق می شود، نکاتی را باید رعایت کرد که بسیار حائز اهمیت هستند و عدم رعایت آنها ممکن است باعث عدم پاسخ دهی بوتاکس شود. یکی از دلایلی که بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند نتیجه مثبتی میگیرند رعایت همین نکات است.

تا 2 الی 3 ساعت پس تزریق بوتاکس، نباید با عضلات صورت کار کنید. تا 4 الی 5 ساعت پس از تزریق، نباید دراز بکشید یا خم شوید. تا 24 ساعت پس از تزریق، نباید به هیچ عنوان صورت را ماساژ دهید و نیز نباید محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کنید. تا 24 ساعت پس از تزریق، نباید حمام و شنا کنید و نیز نباید از سونا و جکوزی استفاده کنید. تا 24 ساعت پس از تزریق، نباید ورزش و پیاده روی نکنید.

عدم رعایت نکات گفته شده باعث میشود که ماده تزریقی پاسخی برعکس را نشان دهد و حتی باعث افتادگی پوست و یا عدم قرینگی اعضای صورت شود. بسیار مهم است که فعالیت بدنی بسیار کمی در دوران تزریق بوتاکس داشته باشید تا بتوانید نتیجه بسیار بهتری دریافت کنید. قابل ذکر است که حتما، تزریق بوتاکس را تجدید کرده و در مراحل آغازی این عمل را رها نکنید زیرا این کار با تداوم می تواند اثر بخش باشد و نتیجه نسبتا دائمی داشته باشد.

 

مزیت های تزریق بوتاکس

بوتاکس کردن نیز مانند بقیه عمل های زیبایی لختیهای خود را دارد اما در مقایسه با سایر عمل های زیبایی مزیت هایی دارد که آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس به معرفی مزایای بوتاکس در بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند میپردازیم. انجام بوتاکس بدون بیهوشی و بستری بوده و درد زیادی را برای فرد ایجاد نمی کند، به طور کلی می‌توان گفت دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. نتیجه کار بلافاصله پس از انجام، قابل روئیت است و هزینه این کار در مقایسه با سایر جراحی های زیبایی بسیار کم تر است. تزریق بوتاکس روشی کاملا بی خطر و ایمن است و همچنین راحتی بیمار را پس تزریق به همراه دارد به گونه ای که هیچ احساس ناخوشایندی را به فرد تحمیل نمی‌کند و سلامت فرد را متزلزل نمی‌سازد.

مزیت های تزریق بوتاکس

سخن پایانی

همانطور که گفته شد، بوتاکس یکی از عمل هایی است که می توان بر روی پوست انجام داد و از کاربرد های زیبایی و درمانی آن بهره‌مند شد. در این مقاله جنبه‌های متفاوت تزریق بوتاکس مورد بررسی قرار داده شد و نیز بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند را مورد تحلیل قرار دادیم تا بتوانیم مزیت های فراوان تزریق بوتاکس را به شما عرضه کنیم.

بوتاکس کردن از مقرون به صرفه ترین عمل های زیبایی و درمانی است که امروزه بسیار رایج شده است و حتی افراد برجسته این کار را به جراحی های زیبایی ترجیح می دهند. برای تزریق بوتاکس نکاتی که گفته شد بسیار مهم هستند و حتما باید رعایت شوند. اگر شما عزیزان قصد انجام بوتاکس را دارید و می‌خواهید پوستی برجسته و زیبا همانند افراد مشهور داشته باشید میتوانید با متخصصان ما ارتباط بر قرار کرده و اطلاعات بیشتر دریافت نمایید. ما همیشه برای زیبایی و رضایت شما، اطلاعات دقیق و مؤثری را فراهم میکنیم و در اختیار شما قرار می‌دهیم.