لوگوی بوتاکس سنتر
بوتاکس نگار فروزنده-شاخص

بوتاکس نگار فروزنده

نگار فروزنده بازیگر ایرانی در ۳ تیر ۱۳۵۷ در یک خانواده ۵ نفره در شمیران تهران متولد شد. دوره بازیگری خود را در کلاس‌های حمید سمندریان سپری کرده و وارد عرصه سینما و بازیگری گشت. او دو برادر دارد که آن‌ها را در زندگی خود بسیار موثر می‌داند. شغل پدر آزاد بوده و مادرش خانه‌دار است و فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. او در دهه ۸۰ به خوبی ایفای نقش می‌کرد. نگار فروزنده حرفه بازیگری را از ۱۴ سالگی آغاز نموده، زمانی‌که در مدرسه تست بازیگری انجام می‌شده، او با انجام این تست پذیرفته شد. در سریالی به نام چه باید کرد به ایفای نقش پرداخت اما در سال‌های اخیر کمتر فعالیتی از دیده شده است. نگار فروزنده از جمله بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند میباشد.

بیوگرافی نگار فروزنده

پس از گذشت دو سال از بازی در فیلم چه باید کرد وارد کلاس‌های مرحوم سمندریان شد و در حین آموزش در این دوره، در تئاتر نیز فعالیت می‌نمود. در نهایت فیلم کافه ستاره اثر سامان مقدم در سال ۱۳۸۳ در ۲۶ سالگی او، سکوی پرتابی برای او بوده و مهر تایید را بر شهرت این بازیگر زد. از آن پس توانست با کارگردان‌های بنامی به فعالیت خود ادامه دهد. نگار فروزنده با همه پیشرفت و تلاش خود در این عرصه به دلیل وسواس خود در انتخاب نقش کمی از بازیگری فاصله گرفت. او در این رابطه می‌گوید: فیلمنامه‌هایی که به دستم رسید و خوانده‌ام انسجام مناسب و کافی را نداشته‌اند و در عین حال شخصیت‌پردازی آن‌ها نیز به خوبی صورت نپذیرفته بود در نهایت نتوانستم نقشی که مرا راضی کند را بیابم.

در ادامه خاطرنشان کرد دلایل مالی سینما نیز سبب شده تا نسبت به گذشته کمتر در این عرصه حضور یابد. به علاوه او فوت پدر را نیز دلیلی برای کم کاری خود می‌داند و می‌گوید: فوت پدر در برهه‌ای از زمان سبب شد کمی از این حرفه دور شوم، در آن زمان روحیه مناسبی برای کار کردن نداشتم. بعد از آن نیز به سفری طولانی رفتم که پنج سال مرا از محیط کار دور نمود. نگار فروزنده در سال‌های ۷۷ و ۷۸ با بازی در فیلم‌هایی با نام‌های میکس و دختر دایی گمشده که اثر داریوش مهرجویی بوده‌اند به نقطه اوج بازیگری در آن دوران دست یافت. او در سال ۸۵ با بازی در فیلم پاپیتال همه را به تشویق و ستایش خود وا داشت و در این فیلم نقش اول را نیز ایفا نمود.

بیوگرافی نگار فروزنده

علایق نگار فروزنده

بنابر گفته خود او سفر رفتن از جمله کارهایی است که به او فرصت می‌دهد تا با فرهنگ‌ها و طبیعت‌های مختلف آشنا شود. علاوه بر آن آشپزی نیز از جمله علایق او به حساب می‌آید. او می‌گوید با این‌که آشپزی را دوست دارم اما به عنوان یک حرفه روتین به آن نگاه نمی‌کنم. سلیقه او در غذا را می‌توان ماهی نام برد و دلیل آن را جنوبی بودن مادر می‌داند. در این رابطه وی گفت هر جا که بروم و غذایی را بخورم که آن را دوست داشته باشم برای این که خودم بتوانم آن را طبخ کنم و طرز تهیه آن را یادداشت می‌کنم.

در ادامه نگار فروزنده شایعات ازدواج خود را با فربود زمهریری که مدتی در فضای مجازی دست به دست می‌شد را تکذیب نمود و گفت که ازدواج نکرده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی در سریال‌های تلویزیونی نیز خوش درخشید. دو سال پس از وارد شدن به تلویزیون در سریالی با نام دو پنجره با امین حیایی هم‌بازی شد. این سریال ۷ قسمتی که از شبکه سه پخش می‌شد داستان دختر و پسر عاشقی را بیان می‌کرد که بعد از ازدواج دچار چالش‌هایی شده بودند. این بازیگر پس از هفت سال دوری از عرصه بازیگری در سال ۹۷ با نقش‌ آفرینی در سریال نمایش خانگی رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه به این عرصه بازگشت. او خاطر نشان کرد که در همه این سال‌ها تنها دغدغه او رشد شخصیتی او، هم از نظر فردی و هم از نظر اجتماعی و پرداختن به رشد روح و روان خود بوده است.

بوتاکس نگار فروزنده

زیبایی چهره و داشتن صورتی جوان و شاداب همکاری یکی از خواسته‌های افراد مخصوصاً آن‌هایی است که دائماً در معرض دید هستند. بالا رفتن سن همواره موجب می‌گردد تا نشاط و شادابی پوست کم شده و جوانی خود را از دست دهد. حال وقتی حرفه یک فرد بازیگری باشد به سبب دیده شدن و فعالیت در این عرصه لازم است چهره شاداب و جوانی داشته باشد. همچنین یکی دیگر از عواملی که بازیگران را همواره به داشتن صورتی جوان وامی‌دارد پیشنهاد نقش‌های پررنگ‌تر و بهتر برای آن‌ها خواهد بود. تذکر این موضوع که مردم همواره می‌خواهند بازیگر مورد علاقه خود را با همان چهره شاداب و جوان شاهد باشند، خالی از لطف نیست. در این صورت است که آن‌ها همواره پرکار بوده و خانه نشینی را تجربه نخواهد کرد.

در همین راستا نگار فروزنده نیز از این قاعده مستثنا نبوده و علاوه بر جراحی بینی که به گفته خود او بر اثر تصادف دچار شکستگی شده بود، تغییرات دیگری را روی پوست صورت خود اعمال نمود.

با بالا رفتن سن و ایجاد چین و چروک‌های پوستی خود تصمیم گرفت تا جوانی را به چهره خود بازگرداند. این بازیگر در طول هفت سالی که از عرصه بازیگری دور بوده برای شادابی و جوانی پوست خود به تزریق بوتاکس روی آورد. این کار سبب گردید زیبایی و جوانی او بیشتر شده و راحت‌تر بتواند به عرصه بازیگری بازگردد. پس از عمل بوتاکس و با به دست آوردن شادابی و جوانی صورت با فیلم رقص روی شیشه بار دیگر در معرض دید قرار گرفت.

کدام قسمت صورت نگار فروزنده بوتاکس شده است؟

نگار فروزنده در طول سال‌ها فعالیت خود، جزء بازیگرانی بوده که همواره در معرض دید قرار داشته و حتی فعالیت نکردن او در این سال‌ها مشهود بوده است. اما او سعی کرده که بالا رفتن سن تاثیری بر چهره او نگذارد و با مراقبت از پوست صورت خود، جوانی و شادابی را در چهره خود حفظ کند. او همانند سایر بازیگرانی چون مهناز افشار بوتاکس را انتخاب کرده کرده است. این بازیگر به کمک بوتاکس توانسته از چین و چروک‌های پوستی خود که بر اثر گذر زمان بر چهره او نقش بسته بکاهد. زیبایی چهره او نیز پس از بازگشت او به عرصه بازیگری سبب شده تا باز هم در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد. در قسمت‌هایی از گونه و پیشانی، عمل بوتاکس صورت گرفته و همچنين خطوط کنار چشم نیز با عمل بوتاکس از بین رفته‌اند.

 کدام قسمت صورت نگار فروزنده بوتاکس شده است؟
آثار و نقش آفرینی های نگار فروزنده

نگار فروزنده با چهره طبیعی خود در سال‌های اول فعالیت در سینما، در فیلم‌هایی به ایفای نقش پرداخت که برخی از این فیلم‌ها دیده شده و موجب تحسین همگان گردید. استعداد این بازیگر و چهره‌ طبیعی او سبب شد تا فیلمهای زیادی نقش آفرینی کند.

آثار سینمایی نگار فروزنده:

1392 : افسونگر، حسن تبریزی
1389: کمی شیرین بسی فرهاد، سید جواد رضویان
1389: اخراجی‌ها 3، مسعود ده نمکی
1388: انتقام
1388: شرط اول، مسعود اطیابی
1387: اخراجی‌ها 2 ، مسعود ده نمکی
1387: دعوت، ابراهیم حاتمی کیا
1387: محاکمه در خیابان، مسعود کیمیایی
1386 : دایره زنگی، پریسا بخت آور
1385 : بلند گریه کن، اسماعیل فلاح پور
1385 : اخراجی‌ها، مسعود ده نمکی
1385 : پاپیتال، اردشیر شلیله
1383 : کافه ستاره، سامان مقدم
1379 : دعوت به شام، داوود موثقی
1378 : داستان‌های جزیره، داریوش مهرجویی
1377 : میکس
1377: معصوم، داوود توحید پرست
1376 : پشت دیوار شیشه، مهران تاییدی
1374 : بازی‌های پنهان، کریم هاتفی نی

تله فیلم نگار فروزنده:

انتقال در سال 1387

مجموعه های تلویزیونی نگار فروزنده:

1397: رقص روی شیشه، مهدی گلستانه (شبکه نمایش خانگی)
1391 : شهر دقیانوس، مهرداد خوشبخت (شبکه یک)
1389 : دارا و ندار، مسعود ده نمکی (شبکه تهران)
1384 : ریحانه، سیروس مقدم (شبکه سه)
1382 : من یک مستاجرم، پریسا بخت آور (شبکه سه)
1382: بانوی دیگر، سیروس مقدم (شبکه تهران)
1381 : پاورچین (به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت)، مهران مدیری (شبکه تهران)
1381 : آشتی کنان، مجید صالحی (شبکه سه)
1381: در جستجوی یک شهر، حسن هدایت (شبکه تهران)
1380: شب آفتابی، قاسم جعفری (شبکه سه)
1380: راز شیوا، پرویز حسن‌پور (شبکه سه)
1379: همسفر، قاسم جعفری (شبکه سه)
1378 : جوان امروز، یوسف سیدمهدوی (شبکه سه)
1377 : راه سوم، قاسم جعفری (شبکه سه)
1376 : گل‌های آفتابگردان، مسعود شاه محمدی (شبکه یک)
1375: ریشه در دشت خون، حسین فرخی و قاسم شاکری (شبکه یک)
1374: کارگاه، حسین هدایت (شبکه یک)
1374: دو پنجره، پاشا شاهنده (شبکه سه)
1374: حکایت میرزا یحیی، حمید لبخنده (شبکه دو)
1372: چه باید کرد، حسن فردو (شبکه دو)

سخن پایانی

با مشاهده زندگی افراد شناخته شده، در می‌یابیم که این افراد همواره به مسائل زیبایی و جوانی خود اهمیت داده و براساس نوع حرفه خود، ظاهر متناسب با آن را برمی‌گزینند. در طول زمان چهره می‌تواند در موقعیت اجتماعی افراد بنابر شغل آن‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. بازیگری از جمله مشاغلی بوده که همواره نیازمند چهره‌ای جوان و شاداب است. گذر زمان و تغییرات ایجاد شده روی صورت، سبب می‌گردد تا آن بازیگر کم کار شود. بر همین اساس آن‌ها اهمیت بسیاری به جوانی پوست خود می‌دهند.
نگار فروزنده که از دیرباز در عرصه سینما و تلویزیون همواره در معرض دید همگان بوده، به مراقبت از پوست خود اهمیت بسیاری داده است. او علاوه بر جراحی بینی، به بوتاکس نیز روی آورد. بالا رفتن سن سبب شده تا او نیز بخواهد چهره جوان خود را حفظ نماید. با این کار او از پوستی صاف و بدون هیچ چین و چروکی برخوردار گردید و همواره شادابی در ظاهر او نمایان است.