لوگوی بوتاکس سنتر
بوتاکس دکتر نیلفروش زاده-شاخص

بوتاکس دکتر نیلفروش زاده

دکتر محمد علی نیلفروش زاده، یکی از بهترین متخصصان پوست و مو ایرانی که از اوایل فعالیت خود در این رشته توانسته است افتخارات زیادی به دست آورده و تخصص خود را در حیطه‌های مختلف افزایش دهد. این پزشک هم اکنون در شهر تهران فعالیت می‌کند. در زمینه‌های بوتاکس دکتر نیلفروش زاده تجربه زیادی دارد. ایشان دبیر انجمن متخصصین پوست ایران است و طی سال های فعالیت خود، مراجعه کنندگان‌ زیادی داشته است. دکتر محمد علی نیلفروش موفق به دریافت مدرک پزشکی عمومی خود در سال 1369 شد و سپس در سال 1373 تخصص خود را در حیطه پوست و مو گرفت و رسما فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد که مشاهده می کنیم توانسته است نامی مانا و مهارتی ماندگار از خود به جای بگذارد.

این پزشک دانش آموخته کشور انگلستان بوده و فلوشیپ جراحی پلاستیک، لیزر، پوست و مو را در این کشور دریافت کرد. ایشان رئیس مرکز طب بازساختی ایران است و همچنین رئیس مرکز تحقیقاتی لیشمانیوز و بیماری های پوستی. دکتر محمد علی نیلفروش همچنین با مهارت بالا و تجربه کافی در زمینه پوست می تواند تزریق بوتاکس راز جوانی را در کلینیک شخصی خود انجام داده و بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد. دکتر نیلفروش زاده جراحی نوینی برای کاشت مو ابداع کرد و در سال های اخیر از این روش در بسیاری از کلینیک ها انجام می شود که خود ایشان در ایران و خارج از کشور این عمل را انجام می دهد.

 

 

زندگی نامه دکتر نیلفروش زاده

این شخص عضو انجمن بین‌المللی جراحی پیوند مو است و همچنین در طی سال های فعالیت خود موفق به چاپ بیش از 150 مقاله در مجلات خارجی معتبر بوده است. موضوع این مقالات در مورد راهکارهای نوین برای پوست و مو و همچنین در مورد سلولهای بنیادین است. این پزشک توانسته است عید های فوق العاده خود را در سازمانهای پزشکی به کار گرفته و حتی چندین مورد از آنها را در سایت وزارت بهداشت به ثبت رسانده است. این دکتر به عنوان اولین متخصص پوست ایرانی توانست کاربرد سلول های بنیادی در حوزه پوست شد. با این روش توانست طاسی را درمان کند که جزو بی نظیر کریم ابداعات جهانی به شمار می رود.

این پروژه توسط دکتر نیلفروش در دانشگاه تهران و یکی از مراکز پوستی آمریکا در حال تحقیقات گسترده تر است. این پزشک کتاب هایی تالیف کرده است که در راستای اندوخته های علمی است این کتاب ها عبارتند از : لیشمانیوز، لیزر موهای ناخواسته، کابرد سم بولوتونیوم در پوست، پزشکی مبتنی بر شواهد درمان چرک های پوستی. می‌توان گفت دغدغه های زندگی علمی ایشان که سعی بر برطرف آن ها داشته است، دست یافتن به روش های نوین درمانی بوده است و از همین رو در همایش ها و کنگره های داخلی و خارجی زیادی شرکت کرده است.

بوتاکس دکتر نیلفروش زاده

مدارک علمی و پزشکی دکتر محمد علی نیلفروش زاده

دکتر محمد علی نیلفروش زاده از بهترین متخصصان پوست و مو بوده که مدارک بین المللی زیادی در حیطه پوست و مو دارد. این متخصص هم اکنون در شهر تهران کلینیک تخصصی خود را دایر کرده است و د ر آن خدمات مربوط به پوست و مو را انجام می دهد. این دکتر از شناخته شده ترین متخصصان ایران و سایر کشور های پیشرفته است و می تواند در آینده افتخارات فراوانی برای خود به ثبت برساند. از مدارک علمی دکتر نیلفروش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دارای مدرک علمی تزریق سم بولوتونیوم یا همان تزریق بوتاکس برای جوان سازی و از بین بردن چین و چروک
  • دارای مدرک هایفوتراپی برای استحکام و جوان سازی پوست
  • داراي مدرک تزرق فیلر صورت
  • دارای مدرک میکرونیدلینگ
  • دارای مدرک جراحی پوست
  • داراي مدرک بین المللی کاشت مو
  • دارای مدرک جراحی پیوند مو
  • دارای مدرک لیزر

 

مرکز تزریق بوتاکس دکتر نیلفروش زاده

دکتر محمد علی نیلفروش زاده از بهترین متخصصان تزریق بوتاکس است که به مراجعه کنندگان‌ خود به خوبی مشورت می دهد و از شرایط انجام این عمل آگاه می سازد. عمل بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها صورت بوده و بسیار پر طرفدار است. دکتر نیلفروش زاده تزریق بوتاکس را در کلینیک تخصصی خود که در محله جردن شهر تهران قرار دارد، انجام می دهد و از شناخته شده ترین متخصصان بوتاکس کشور است. در کلينيک تخصصی ایشان یکی از بهترین کلینیک هایی که تزریق بوتاکس انجام میدهند میباشد و بهترین مواد تزریق بوتاکس و بروز ترین و بهترین دستگاه ها یافت می شود. مرکز تحقیق بوتاکس ایشان از بهترین کلینیک های شناخته شده کشور است زیرا از بهترین متریال و دستگاه های روز دنیا استفاده می شود.

مرکز تزریق بوتاکس دکتر نیلفروش زاده

فضای مجازی دکتر نیلفروش زاده

دکتر محمد علی نیلفروش زاده دز فضای مجازی دارای صفحه های شخصی بوده و مدت زمان طولانی است که مطالب آموزش در حیطه تخصصی خود را در این صفحات قرار می دهد. صفحه اینستاگرام ایشان بیش از 300 هزار دنبال کننده دارد و در این صفحه فیلم ها و مطالب آموزشی و نیز نمونه کار های ایشان قرار داده می شود. علاوه بر صفحه اینستاگرام، این دکتر دارای سایتی رسمی بوده و نیز در این سایت مطالبی در رابطه با حیطه تخصص خود و نمونه کار هایش را قرار می دهد. اگر قصد آشنایی بیشتر با این متخصص را دارید می توانید به صفحات مجازی ایشان مراجعه کنید.

 

سوابق علمی دکتر محمد علی نیلفروش زاده

این دکتر سابقه درخشانی در حیطه پزشکی دارد و می توان او را به عنوان یکی از افتخارات ایرانی نام برد. برزسی سوابق این دکتر ما را به سمت موارد زیر سوق داده است:

رئیس مرکز طب بازساختی ایران

دبیر انجمن متخصصان پوست ایران

رئیس مرکز تحقیقات لیشمانیوز و بیماری های پوستی

رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران

عضو انجمن جهانی پیوند مو

 

بوتاکس دکتر نیلفروش زاده

دکتر نیلفروش زاده از بهترین متخصصان تزریق بوتاکس در ایران است. این دکتر توانسته است طی سالیان اخیر بهترین خدمات را در این زمینه ارائه دهد و بتواند رضایت های بسیاری بگیرد. این دکتر علاوه بر انجام عمل های زیبایی مانند بوتاکس، اکثرا قبل از انجام عمل با بیماران و مراجعه کنندگان‌ خود مشورت کرده و بهترین راه را به آن ها پیشنهاد می کند. این دکتر با تجربه بالا و سابقه طولانی، مهارتی کافی در حیطه عمل های زیبایی دارد و به عنوان یکی از فوق العاده ترین متخصصان شناخته می شود.

بوتاکس دکتر نیلفروش زاده

سخن پایانی

در این مقاله در مورد دکتر محمد علی نیلفروش زاده سخنانی مطرح شد که شما بتوانید این دکتر توانا و متخصص در حیطه های مختلف را به خوبی بشناسید و از افتخارات بی نظیر این شخص آگاهی یابید. دکتر نیلفروش زاده یکی از بهترین متخصصانی که توانسته است با ابداعات نوین در سطح جهانی بدرخشد و راه های جدید درمانی را کشف کند. این متخصص یکی از افتخارات ایران است که می تواند بسیاری از معضلات پوست و موی انسان را کاهش دهد و یا از بین ببرد.