لوگوی بوتاکس سنتر

کلینیک‌های تزریق بوتاکس

یکی از محبوب‌ترین و کم عارضه‌ترین انواع روش‌های جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس است، اما به یاد داشته باشید که در صورتی می‌توانید از این روش نتیجه منحصر به فردی دریافت کنید که در کلینیک های تزریق بوتاکس معتبر و زیر نظر متخصص انجام بگیرد. در ادامه این مطلب قصد داریم لیستی از کلینیک‌هایی که تزریق بوتاکس انجام می‌دهند، را معرفی نماییم. این کلینیک های تزریق بوتاکس، جزو معتبرترین مراکز بوتاکس و خدمات زیبایی در تهران هستند.

 

کلینیک زیبایی الیزه (نارمک و صادقیه)

کلینیک زیبایی الیزه با بهره گیری از دانش و تخصص پزشکان ماهر و همچنین استفاده از به روزترین تکنولوژی، توانسته رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نماید. تزریق بوتاکس یکی از انواع خدماتی است که در این مرکز به منظور رفع چین و چروک و ایجاد پوستی شاداب و جوان به کاربران ارائه می‌گردد.

 

کلینیک پوست و مو رز (صادقیه)

کلینیک پوست و مو رز از دیگر کلینیک های تزریق بوتاکس معتبر در تهران است که خدمات جوانسازی پوست را به منظور بالا بردن اعتماد به نفس و کشف زیبایی ظاهری به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد. تزریق بوتاکس در این مرکز زیر نظر دکتر رضا روحانی انجام می‌پذیرد.

 

کلینیک زیبایی حورا (سعادت آباد)

متقاضیان در کلینیک زیبایی حورا می‌توانند انواع خدمات زیبایی از جمله تزریق بوتاکس را با بالاترین کیفیت دریافت نمایند. دانش، تخصص، مهارت و استفاده از به روزترین متدها از مهمترین آیتم‌های موفقیت آمیز برای زیبا نمودن پوست است که این کلینیک با برخورداری از پزشکان با تجربه و بهره‌مندی از تکنولوژی روز توانسته در این حوزه موفق عمل نماید.

کلینیک زیبایی حورا

 

کلینیک تخصصی آوینا (ونک)

کلینیک پوست و مو آوینا از کادری متعهد، مجرب و متخصص در زمینه تزریق بوتاکس و سایر خدمات پوست و مو برخوردار است. این مرکز با فراهم آوردن فضایی دلنشین و آرام تمام تلاش خود را نموده تا بتواند رضایت خاطر مراجعه کنندگان را برای رسیدن به نتیجه نهایی به بهترین شکل ممکن جلب نماید.

 

کلینیک زیبایی گیتا (ولنجک)

موسس کلینیک زیبایی گیتا، دکتر گیتا مجیدزاده هستند که از تخصص پوست و مو برخوردار می‌باشند. کیفیت و تکنیک‌های به کار رفته در تزریق بوتاکس موجب شده تا این کلینیک از خوشنام‌ترین مراکز زیبایی اطراف شمال تهران به حساب آیند.

 

مرکز تزریق بوتاکس پارادایس (سعادت آباد)

کلینیک تخصصی پارادایس در سعادت آباد، این آمادگی را دارد تا کلیه خدمات مربوط به پوست و مو به ویژه تزریق بوتاکس را بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در محیطی کاملا بهداشتی به بانوان و آقایان عزیز ارائه نماید. تزریق بوتاکس در این مرکز برای درمان موارد متعددی از جمله میگرن، تعریق کف دست، تعریق زیر بغل، چین و چروک دور چشم، چین پیشانی و خط اخم انجام می‌گیرد.

مرکز و کلینیک پوست و مو زیبایی سابرینا (هروی و مجیدیه)

سابرینا از جمله مراکز معتبر در شرق تهران است که به لطف داشتن پزشکان چیره دست و متخصص توانسته رضایت مراجعه کنندگان خود را جلب نماید. این مرکز از برندهای معروفی همچون دیسپورت، دیستون و بوتاکس مصپورت برای خدمات متعدد بوتاکس استفاده می‌کند.

 

کلینیک والا (زعفرانیه)

تزریق بوتاکس یکی از خدمات جوانسازی و زیبایی چهره است که در کلینیک والا تحت نظر دکتر مهران صادق آذر انجام می‌گیرد. این پزشک حاذق، از متخصصین پوست و مو محسوب می‌شوند و با برخورداری از دانش و تخصص کافی در این حیطه توانسته‌اند که خدمات با کیفیتی را به متقاضیان ارائه نمایند. نواحی مورد تزریق بوتاکس در کلینیک والا شامل پیشانی، خط اخم، دور چشم، چانه، گردن، خط خنده و … است.

 

کلینیک رویای آبی (ونک)

کلیه خدمات زیبایی پوست و مو از جمله تزریق بوتاکس در کلینیک رویای آبی با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردها انجام می‌پذیرد. پرسنل این مرکز به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان، فضایی دلنشین، آرام و منحصر به فردی را ایجاد نموده‌اند. این کلینیک همچنین امکانی را برای مشتریان خود فراهم آورده تا بتوانند قبل از انجام تزریق بوتاکس به راحتی با تیم حرفه‌ای و پزشکان متخصص در ارتباط باشند و از مشاوره آن‌ها جهت تزریقی باکیفیت نهایت بهره را ببرند.

 

کلینیک گلشید (شهرک غرب)

از دیگر کلینیک های تزریق بوتاکس که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت، کلینیک گلشید است. این کلینیک در محیطی لوکس، در غرب تهران واقع در منطقه شهرک غرب، آماده پذیرایی از مراجعین گرامی می‌باشد. مرکز گلشید با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز سعی دارد تا بهترین خدمات زیبایی را با رعایت استانداردهای لازم ارائه دهد. خدمات مربوط به بوتاکس در کلینیک گلشید توسط دو برند معروف ایرانی دیستون و مصپورت انجام می‌گیرد.

 

مرکز زیبایی یاس (الهیه)

داشتن صورتی زیبا برای افراد به ویژه بانوان بسیار حائز اهمیت می‌باشد و از جمله مواردی است که همواره مورد توجه قرار دارد. راه‌های زیادی برای داشتن یک پوست زیبا و شفاف شناخته شده که یکی از پرطرفدارترین آن، تزریق بوتاکس است. تزریق بوتاکس در مرکز زیبایی یاس توسط بهترین پزشکان انجام می‌گیرد تا متقاضیان با خیالی آسوده‌تر و سریعتر به نتیجه نهایی که همان جوانسازی پوست است دست پیدا نمایند. این مرکز علاوه بر تهران در کرج نیز دارای شعبه‌ای فعال می‌باشد.

 

کلینیک تخصصی چهره نگار (فرمانیه)

کلینیک چهره نگار یکی از بهترین کلینیک‌های تهران و حتی کشور می‌باشد که در خیابان فرمانیه واقع شده است. این کلینیک متشکل از کادری متخصص و با تجربه تمام تلاش خود را نموده تا تجربه‌ای منحصر به فرد و زیبا برای مراجعین به ارمغان بیاورد. به علاوه به منظور جلب رضایت و اطمینان خاطر مشتریان، از به روزترین و بهترین تجهیزات پزشکی پشتیبانی می‌کند.

 

کلینیک دکتر علی رمضانی (توانیر)

دکتر علی رمضانی از تجربه و سابقه‌ای درخشان در بخش پوست و مو برخوردار می‌باشد و در حال حاضر نیز عضو انجمن متخصصین پوست آمریکا به حساب می‌آیند. همین دانش و تخصص دلیلی شده تا کلینیک این پزشک در بین مراکز متعدد زیبایی پوست و مو اعتبار بالایی داشته باشد. دکتر رمضانی خدمات مربوط به تزریق بوتاکس را فقط برای نواحی مربوط به پیشانی، خط اخم و اطراف چشم انجام می‌دهند.

 

کلینیک ایرانیان (تهرانپارس)

کلینیک ایرانیان یکی از شناخته شده‌ترین مراکز زیبایی است که در تهرانپارس قرار دارد. این مرکز تمام تلاش و سعی خود را نموده تا با به کارگیری از مدرن‌ترین تجیهزات و استفاده از دانش علمی پزشکان خود نامی نیک بر جای بگذارد. کلینیک ایرانیان برای رفاه حال همشهریان خود در چندین نقطه از تهران شعبه دارد. با کمک متخصصان این مرکز، تزریق بوتاکس به صورت طبیعی و منحصر به فرد انجام می‌گیرد.

 

مرکز زیبایی گلبان (شهرک غرب)

کلینیک زیبایی گلبان دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد که در شهرک غرب پذیرای مراجعه کنندگان از سرتاسر تهران است. این کلینیک با بهره‌مندی از برجسته‌ترین پزشکان، مجهزترین تجهیزات و همچنین آخرین متدهای روز دنیا در حوزه زیبایی پوست و مو خدمات متنوعی از جمله بوتاکس را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

تزریق بوتاکس در بیمارستان رازی

روبرو شدن با پیری و ایجاد چین و چروک ها بر روی صورت ترسی است که همه انسان ها را اعم از زن و مرد درگیر خود کرده است. هیچ انسانی نمی‌خواهد زیبایی چهره و پوستش را از دست بدهد به همین دلیل روی به عمل های زیبایی می آورد. جوان ماندن پوست یکی از مهم ترین موضوعات روز دنیاست که عمل های جراحی، عمل های زیبایی بدون جراحی و انواع محصولات بهداشتی و درمانی برای آن تداعی شده است. البته برای جوانی پوست، زیر تیغ جراحی رفتن بسیار ریسک پذیر است و ترس عوارضی که ممکن است بعدا داشته باشد همیشه در انسان خواهد بود. همچنین محصولات بهداشتی درمانی که امروزه برای رفع چین و چروک ها فروخته می شوند دارای اعتبار و اطمینان کامل نیستند زیرا محصولات تقلبی و فیک در بازار بسیار زیاد است و نمی توان به آن ها اعتماد کرد و پوست خود را با این مواد در معرض نابودی قرار داد. در حال حاضر عمل بوتاکس به کمک انسان آمده است و راهی برای بازگشتن جوانی شده است. برای اینکه با بوتاکس بیشتر آشنا شویم باید بدانیم که بوتاکس چیست و چگونه عمل می‌کند؟

بوتاکس سمی با نام بوتولینوم است که می تواند عضله و عصب را فلج کند و برای مدت زمانی از کار بیندازد که این از کار افتادم موجب می شود چین و چروک ها بهبود یافته و افزايش پيدا نکنند. البته تزریق بوتاکس در یک بازه زمانی بین 3 تا 6 ماه عمل می‌کند و پس از آن باید تجدید شود. بوتاکس صورت کاملا ایمن و بی خطر است و طبق گفته های بسیاری از افراد عوارض آن اصلا چشمگیر نیستند و در مدت زمان کوتاهی کاملا بهبود می یابند. بوتاکس عملی بدون بی‌هوشی و بدون بستری شدن است و یک عمل سرپایی به حساب می آید که در طول تقریبا 30 دقیقه انجام می شود و نتیجه آن پس از عمل کاملا مشهود و مشخص است. برای تزریق بوتاکس باید به دنبال بهترین متخصصان پوست و زیبایی و بهترین کلینیک ها باشیم زیرا پوست انسان اصلا شوخی بردار نیست و نمی توان آن را به اشخاصی که در کار خود تجربه و مهارت کافی ندارند سپرد. حال شما را با یکی از مراکز تزریق بوتاکس آشنا می کنیم و از چگونگی عملکرد آن به اجمال سخن خواهیم گفت. یکی از کلینیک هایی که تزریق بوتاکس را به عهده گرفته است بیمارستان رازی است و در واقع در این مرکز درمانی انواع خدمات زیبایی انجام می شود.

انجام بوتاکس در بیمارستان رازی

انجام بوتاکس در بیمارستان رازی

 

یکی مراکز درمانی که سال های زیادی است تاسیس شده است بیمارستان رازی است که در اصل به بیمارستان پوست رازی شناخته می شود و در آن انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست انجام می شود. بیمارستان رازی سال های زیادی است که به مردم خدمت می کند و روز یه روز خدمات خود را افزایش می دهد. بیمارستان رازی دارای کادر مجرب و با مهارت و تجهیزات کاملی است که می تواند بهترین خدمات را تحت اختیار بیماران قرار دهد. در این بیمارستان صد ها دکتر و پرستار آماده انجام خدماتی مانند بوتاکس هستند که می توانید با مشورت کردن و دیدن نمونه کار های پزشکان این بیمارستان عمل های زیبایی همچون بوتاکس را در این مرکز درمانی انجام دهید.

بیمارستان رازی با تجهیزات نوین خود طی سال های اخیر، مراجعه کنندگان‌ زیادی داشته است و می توان گفت جزو بهترین مراکز درمانی پوست در ایران به شمار می رود. در این بیمارستان عمل بوتاکس توسط پزشکانی ماهر و حاذق که تجربه بالایی دارند انجام می شود. مواد بوتاکس که استفاده می شود معتبر و کاملا قابل اطمینان این و این موارد را می توان با مشاهده نمونه کار های زیبایی این بیمارستان، فهمید. انجام خدمات زیبایی در بیمارستان رازی از هر نظر راضی کننده است زیرا علاوه بر کیفیت ارائه خدمات، کادر درمان با آرامش و متانت با بیماران رفتار کرده و همچنین این مکان از لحاظ بهداشت و نظافت بسیار خوب است.

مزایای انجام بوتاکس در بیمارستان رازی

اگر بخواهیم یک بوتاکس عالی و بدون خطر داشته باشیم می توانیم به بیمارستان رازی مراجعه کرده و زیر دست متخصصانی مجرب، بوتاکس را انجام دهیم. در بیمارستان رازی می توانید با هزینه ای مناسب بوتاکس خود را انجام داده و از نتیجه آن راضی باشید. در این بیمارستان پزشکانی خوب و ماهر خدمات زیبایی را انجام می دهند و در درجه اول سلامت بیمار را مورد توجه قرار می دهند. تزریق بوتاکس در بیمارستان رازی دارای مزاياي زیادی است که عبارتند از:

  • اطمینان خاطر داشتن از بابت تجربه بالای پزشک
  • هزینه مناسب جهت تزریق بوتاکس
  • استفاده از مواد بوتاکس برند های معتبر
  • داشتن بهداشت و نظافت عالی
  • داشتن کادر مجرب و صمیمی
  • داشتن انواع تجهیزات نوین و عالی
  • از بین بردن تضمینی چین و چروک ها
  • از بین بردن تعریق در برخی نواحی
  • کاهش سر درد های میگرنی با تزریق بوتاکس

خدمات بیمارستان رازی

در بیمارستان رازی انواع خدمات زیبایی و پوست انجام می‌گیرد و در این مرکز پزشکان شناخته شده و با تجربه ای در حال کار هستند که می توانید برای خدماتی مانند: تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، لیزر پوست و… به این مرکز مراجعه کنید. نوبت گیری در این بیمارستان هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی قابل انجام است که سایر افراد ترجیح می دهند نوبت خود را به صورت اینترنتی فیکس کنند و زمان خود برای حضوری رفتن نمی گذارند. هنگامی که وقت خود را گرفتید می تونید کمی زودتر برای دیدن پزشک و مشاوره قبل از انجام عمل به مرکز مراجعه کنید و حتی می توانید نمونه کار های زیبایی آن بیمارستان را به صورت عکس یا طبیعی مشاهده کنید.

کلام پایانی

اگر در پی پشت سر گذراندن بحران پیری چهره خود هستید، روش‌های متعددی برای زیبایی و جوانسازی وجود دارد که متخصصین پوست و مو تزریق بوتاکس را یکی از موثرترین و سریع‌ترین روش‌ها در این زمینه می‌دانند. اما برای این که نتیجه بهتری از تزریق بوتاکس به دست آورید، انتخاب بهترین کلینیک می‌تواند به شما بیشترین کمک را نماید. بیمارستان رازی یکی از بهترین مراکز درمانی و زیبایی است که‌ می توان تزریق بوتاکس خود را در این مرکز انجام داد و از بابت نتیجه خوب اطمینان خاطر داشت. در صورتی که قصد مراجعه به این مرکز دارید و می خواهید بوتاکس انجام دهید باید بگوییم که یکی از تصمیم های خوب و راضی کننده شما خواهد بود. تزریق بوتاکس در بیمارستان رازی با بهترین متریال و تجهیزات روز دنیا انجام می شود و می توان با خاطری آسوده پوست خود را در اختیار این مرکز درمانی قرار داد.