لوگوی بوتاکس سنتر
جواب نگرفتن از بوتاکس

چرا از بوتاکس جواب نگرفتین ؟

بوتاکس یک راهکار درمانی به منظور نابود کردن چین و چروک و خط های پوستی می باشد، که در بیشتر وقت ها نتیجه های خوبی به دنبال دارد. با بودن اثر گذاری زیاد بوتاکس در بر طرف نمودن چین و چروک ها، در بعضی موقع ها امکان دارد این ماده اثر نکند. اگر میخواهید بدانید چرا از بوتاکس جواب نگرفتین تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دلیل اینکه از بوتاکس جواب نگرفتین از عوامل گوناگونی برخوردار می باشد. انتخاب کلینیک و پزشک تخصص داشته، میزان و روش تزریق بوتاکس و مدل چین و چروک ها من جمله عامل های تاثیر دار در تزریق بوتاکس می‌ باشند. ولی به غیر از  این موردها عوامل دیگری نیز توانایی دارند.

سبب جلوگیری از اثر گذار بودن بوتاکس گردند که در نوشته زیر به آن ها می پردازیم. ولی قبل از پرداختن به دلیل های جلوگیری از تاثیر بوتاکس بد نمی باشد آشنایی خلاصه واری از این راه های درمانی را کسب نماییم.

چرا از بوتاکس جواب نگرفتین

 

بوتاکس و تأثیر های آن بر بدن

از تأثیر های مناسب آن می‌ شود نابود کردن چین و چروک را بیان کرد، از تأثیر های نامناسب بعد از تزریق، اشخاص دیگر توانایی نخواهند داشت که احساس ها و عاطفه های خود را در چهره شان نمایان کنند.

بنابراین به صورت آنی، بعد از تزریق امکان دارد محیط  تزریق، اندکی‌ درد نماید و کوفته گردد که این عارضه طبیعی می باشد و در مدت زمان اندکی برطرف خواهد شد، به طور کلی می شود گفت که تزریق بوتاکس، عارضه های ماندگاری را دارا نیست. اگر از بوتاکس جواب نگرفتین ممکن از علل گوناگونی داشته باشد که در ادامه بیان کرده ایم.

اگر از بوتاکس جواب نگرفتین:

تزریق بوتاکس مدلی از راهکار های درمانی به منظور از بین بردن چین و چروک ها می باشد. ماده ابتدایی بوتاکس سمی می باشد که اسم آن بوتولینوم است؛ که مدلی باکتری فلج کننده عضله ها نیز می باشد. بوتاکس به وسیله سم بوتولینوم، عضله های صورت را به صورت تایم اندک فلج می سازد تا چین و چروک ها را  نابود کند.

باعث شگفتی است که بفهمید این باکتری همان سم وجود داشته در کنسرو ماهی می باشد که در حالتی که جوشانده نشود توانایی دارد اثر کشندگی داشته باشد. ولی حالت نگرانی را به خود وارد نکنید، سم بوتولینوم تنها وقتی خطرناک می باشد که وارد عبور و مرور خون گردد.

در تزریق بوتاکس این سم داخل پوست تزریق می گردد و استفاده درمانی را دارا می باشد. با تزریق بوتاکس پیشانی، عضله های پیشانی شل می گردند و به این روش خط های پوستی نابود می شوند. اما ممکن است شما از از بوتاکس جواب نگرفتین بنابر این باید به دنبال علت آن باشید.

چرا در بعضی موارد از بوتاکس جواب نگرفتین؟

در بیشتر موارد تاثیر های بوتاکس چند ساعت پس از تزریق قابل دیدن می باشد. هرچند که در بعضی مورد ها امکان دارد اثر پذیر بودن بوتاکس روی چین ها چند روز طول بکشد. ولی مورد ها اندکی نیز موجود است که بوتاکس روی صورت بیمار اثر گذار نیست. در این وقت ها با موجود بودن تزریق بهترین بوتاکس، چین ها همچنان روی صورت باقی می مانند.

ددر این لحظه شما زیباجویان می خواهید بدانید چرا از بوتاکس جواب نگرفتین؟ چرا ماده ای که اثر گذاری بالایی در بر طرف نمودن چین ها را دارا می باشد، روی صورت بعضی  اشخاص اثر پذیر نیست. اثر پویا نبودن بوتاکس از عامل های گوناگونی سرچشمه می گیرد. اصلی ترین این عامل ها عبارت است از :

1. مدل چین و چروک های صورت:

تمام چین و چروک ها به یک میزان به بوتاکس جواب نمی دهند. چون که مدل پوست در پایان بوتاکس تاثیر پذیر می باشد؛ به صورت عمده دو مدل چین روی صورت موجود است که عبارت است از :

2. چین و چروک پویا:

خط هایی که تنها زمان حرکت عضله های صورت نمایان می گردند، چین های پویا می باشند. مانند چین هایی که وقت اخم نمودن یا لبخند زدن نمایان می گردند. چین های مدل پویا به آسانی با بوتاکس برطرف می شوند.

3. چین و چروک استاتیک:

مشتمل بر خط ها و چین هایی که اکثرا موجود است و ساکن می باشند. این مدل چین ها، حتی در صورت جلوگیری از حرکت های عضله ها نیز موجود می باشند. چین های کنار بینی و دهان عموما از مدل استاتیک می باشند. چین های استاتیک به تزریق بوتاکس جواب نمی دهند.

این مدل خط ها برای برطرف گشتن به راهکار های درمانی دیگری مثل پر نمودن به فیلر لازم است. البته برخی وقت ها دلیل اثر بخش نبودن بوتاکس بر اساس موجود بودن چین های استاتیک می باشد که به بوتاکس جواب دهی ندارند.

حتما تا اینجا مقاله متوجه شده اید چرا از بوتاکس جواب نگرفتین!! برخی میپرسند آیا چین و چروک ها با از بین رفتن اثر بوتاکس بدتر میشوند؟

 

چرا چین های استاتیک با تزریق بوتاکس برطرف نمی گردند؟

چین های استاتیک با تزریق بوتاکس نابود نمی گردند. چون که این مدل چین ها با کار کرد بوتاکس سازگاری ندارند‌. به منظور درک زیادتر به بیان خلاصه واری در مورد کار کرد بوتاکس خواهیم پرداخت.

چرا در بعضی موارد از بوتاکس جواب نگرفتین؟

اطلاعات در مورد اثر مواد بوتاکس

بوتاکس حاوی موادی می باشد که سلول عصبی را فلج می سازد و سبب جلوگیری از حرکت عضله می گردد. چون که با فلج گشتن سلول عصبی، این سلول  توانایی ندارند دستوری بر مبنای حرکت عضله را صورت دهد. هنگامی که  عضله بی حرکت می ماند، چین و چروک ها برطرف می گردند. به این صورت که تا هنگامی که اثر ماده بوتاکس نابود نشده باشد، هیچ چین و چروکی روی پوست به وجود نخواهد آمد.

چین های استاتیک به علت اینکه بی هیچ حرکتی روی صورت مستقر گشته اند، قابل بهبود با بوتاکس نمی باشد. اشخاصی  که به منظور برطرف نمودن چین های استاتیک بوتاکس تزریق می نمایند پایانی را دریافت نمی نمایند. چون که ماده بوتاکس هر اندازه هم حرکت عضله را متوقف سازد، بازهم چین ها باقی می مانند. چون که این چین ها بر اثر حرکت عضله ها  به وجود نمی آیند، بلکه روی صورت مستقر گشته اند.

زیادترین کارکرد بوتاکس در چه ناحیه هایی از بدن می باشد؟

از تزریق بوتاکس، زیادتر در محیط پیشانی و به منظور از نابود کردن خط های اخم بکار برده می‌شود، می‌توان از آن در محیط کنار چشم نیز استفاده نمود، این دو، محیط هایی می باشند که به منظور تزریق این ماده، عالی ترین هستند و بر حسب مجرب بودن، تزریق بوتاکس پیشانی و کنار چشم، زیادترین سود دهی را دارا می باشد.

می‌ شود از تزریق این ماده در دیگر نقطه ها مثل خط های زیر چشم، خط های خنده، دور و بر لب و علاوه بر آن خط‌ های زیر لب و کنار لب نیز بکار برده می شود. از بوتاکس می‌ شود به منظور بالا بردن ابرو ها نیز بکار برد. اگرچه تزریق در این ناحیه هایی که بیان شد، عارضه های زیادتری را به دنبال دارد و دشوارتر هم می باشد.

به منظور تزریق بوتاکس در ناحیه هایی به جز پیشانی و کنار چشم، بایستی حتماً، از یک دکتر تخصص داشته و با تجربه بکار ببرید. اگر این بحث رعایت نگردد، احتمال لطمه زدن به سلامتی شما و عارضه های سخت تر هم موجود است.

زیادترین کارکرد بوتاکس در چه ناحیه هایی از بدن

 

سخن پایانی

در آخر می شود گفت که مدل چین ها توانایی دارد یک دلیل اثر بخش نبودن بوتاکس می باشد. در این روش به منظور پر نمودن چین های استاتیک و مستقر، بایستی از راهکار هایی مثل پر نمودن با فیلر بکار برد. پس اگر از بوتاکس جواب نگرفتین فیلر توانایی دارد این مدل چین ها را پر نماید و آن ها را از روی پوست مخفی سازد. ولی  تزریق بوتاکس اثری روی چین های استاتیک را دارا نیست.