لوگوی بوتاکس سنتر
از بین رفتن چروک بعد از بوتاکس

آیا چین و چروک‌ها پس از از بین رفتن اثر بوتاکس بدتر می‌شود؟

تزریق بوتاکس یکی از شیوه های تاثیرگذار و ارزان برای جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک و همینطور درمان میگرن و پایین آمدن تعریق می باشد. که این روزها به یکی از پر استفاده ترین عمل های زیبایی تبدیل گردیده است. یکی از سوالات رایجی که زیباجویان میپرسند این که آیا چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود؟ در این شیوه با تزریق کردن یک نوع سم عضلات فعال به شکل موقت فلج می‌شود و تا مدتی حرکت نخواهد داشت.

یکی از چیزهای حائز اهمیت برای کسانی که برای نخستین بار و به تازگی می‌خواهند تزریق بوتاکس داشته باشند این است که عمر این شیوه چه اندازه است؟ و آیا تاثیرات آن طولانی‌تر می‌شود؟ آیا بعد از اینکه اثر بوتاکس از روی چهره و صورت رفت صورت و چهره از حالت قبل بدتر می شود؟در این نوشته به این سوالات پاسخ خواهیم داد. در واقع اگر به مقدار لازم و در زمان مناسب بوتاکس خود را ترمیم نکنید چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود.

آیا چین و چروک‌ها پس از از بین رفتن اثر بوتاکس بدتر می‌شود

چرا چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود؟

درمان توسط بوتاکس خیلی سریع تاثیر می گذارد. در خیلی از موارد ۸۰ تا ۹۰ درصد اثر تزریق بعد از ۴ روز تا یک هفته قابل رویت می باشد. برخی اوقات تزریق سریع تر عمل می کند و بعد از دو سه روز هم تاثیرات آن قابل دیدن است. اما حقیقت این است که مریضان باید دو هفته صبر کنند تا تاثیر تزریقات بر روی چروک ها مشاهده شود. ۲۰ درصد از تاثیر تزریق امکان دارد در طی آن روزهای آخر ظاهر شود و عموماً نمی‌خواهیم در ظاهر شدن تأثیر افراد گردد که صورت را متورم و سفت و محکم جلوه دهد.

از آنجا که نیاز به تزریق بیش از چند مرتبه در سال برای حفاظت پوست نخواهید داشت، انتظار می‌رود چند هفته برای مشاهده اثرات کامل خیلی سخت نباشد. اما شایعه شده چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود. این فرضیه غلط است. اما شما در زمان مناسب ترمیم کنید که بهترین نتیجه را کسب کنید.

آیا بوتاکس خوب است

با انتخاب کردن سن مناسب مقدار اثرات این دارو خیلی زیادتر خواهد شد و نتیجه بهتری به دست می‌آید. چرا که بیان شد بوتاکس ماده سمی می باشد و با فلش کردن عضله ها مانع به وجود آمدن چروک در حالتهای گوناگون چهره مانند خنده و اخم می گردد. پس پیشنهاد می شود که در سنین پایین‌تر قبل از اینکه خط ها خیلی عمیق بر روی چهره استفاده نمایید.

از سوی دیگر با بالا رفتن سن از آنها کوچک تر خواهد شد و حالت شلی و افتادگی را به خود خواهد گرفت. در نتیجه بوتاکس تاثیری که در سنین پایین خواهد داشت را در سنین بالا ندارد. در مقاله معرفی مزایای بوتاکس به طور جامع به آن پرداخته ایم.

 

شایعه شده چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود

تزریق بوتاکس نتیجه آن بعد از ۱۴ روز قابل مشاهده می باشد با این حال اگر تغییراتی که مد نظر شما می باشد بعد از دو هفته دیده نشد یا به شکل کلی تغییری به وجود نیامد میتوان ترمیم بوتاکس را انجام داد. اگر ترمیم بوتاکس را به موقع انجام ندهید چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود. در این قسمت پزشک با معاینه کردن شخص تشخیص خواهد داد. که آیا نیاز به ترمیم بوتاکس دارد یا نه ترمیم بوتاکس برای هر شخص متفاوت می‌باشد. امکان دارد یک قسمت و یا چند قسمت از چهره به تزریق دوباره بوتاکس نیاز پیدا کند.

در صورتی که بهبودی به وجود نیاید امکان دارد به استفاده کردن از تزریقات ترمیمی بوتاکس یا بقیه شیوه‌ها برای جوانسازی صورت نیاز پیدا کند.

شایعه شده چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود

اثر بوتاکس دیسپورت بر چروک ها

از جمله بزرگترین شرکت های که در حوزه ساخت بوتاکس کار می‌کند. در جهان هم به همین سبب خیلی محبوب و معروف می باشد بوتاکس مصپورت و دیسپورت است. از پرطرفدار ترین و موفق ترین برندهای بوتاکس است که تولید انگلیس می باشد و از بوتاکس های موجود در ایران هم است. بیشتر پزشکان هم عموماً تلاش می‌کنند از این برند برای تزریق بوتاکس استفاده نمایند.

عموماً بعد از سه تا چهار روز از تزریق بوتاکس اثرات آن کم کم برای شخص قابل رویت می باشد. که با توجه به عوامل تاثیرگذار بر روی ماندگاری عمران در بین اشخاص گوناگون متغیر می باشد. بعد از گذشت این مدت زمان هم شخص خواهد توانست دو مرتبه با مراجعه کردن به نزد پزشک متخصص تزریق بوتاکس را تکرار نماید و از تاثیرات خوب آن استفاده کنند. پس بر این باور نباشید که چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود.

چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود ؟

از آنجا که تاثیر تزریق بوتاکس موقتی می باشد بیشتر اشخاص با گذر زمان خواهد توانست آن را دو مرتبه انجام دهد با این حال تحقیقات در رابطه با تاثیر گذاری و ایمنی بودن طولانی مدت آن کم است به طور کلی بعضی از منابع گزارش دادند که تزریق بوتاکس برای چند مرتبه و با دوز بالا و به دست افراد بی تجربه امکان دارد عوارض زیادی تا ده یا یازده سال بعد از تزریق ظاهر شود. اما اینکه می گویند چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود از عوارض بوتاکس نیست.

عوارض از بین رفتن بوتاکس بدتر بر چروک ها

از عوارض بوتاکس وارد شدن آسیب به اعصاب چهره و عضله، به وجود آمدن مشکل در بلعیدن و افتادگی پلک، ضعیف شدن عضله گردن، ضعیف شدن بینایی، ضعف بدن، اختلال در جویدن، گرفته شدن صدا، مشکل در تکلم و تپش قلب و ظاهر شدن علامت های آلرژیک مانند خارش و راش پوستی.

در یک تحقیق دیگر تاثیر طولانی مدت بوتاکس بر روی افرادی که در هر ۶ ماه و برای درمان بیماری هایی مانند مثانه تزریق کرده‌اند بررسی شد. محققان در پایان به این نتیجه رسیدند که خطر تزریق بوتاکس با گذر زمان بالا نمی‌رود و کسانی که تزریق چند مرتبه ای انجام داده اند هم در طولانی مدت موفقیت‌های بهتری برای درمان به دست آوردند.

بوتاکس پیشانی زنان

بوتاکس پیشانی زنان مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است. عموما برای برطرف کردن خط ها و چین و چروک های روی پیشانی زنان و خط های بین دو ابرو و خط های اطراف چشم استفاده می گردد. اما لازم است که بوتاکس پیشانی زنان به دست متخصصان پوست انجام گیرد. چون اگر تزریق غیر اصولی باشد سبب به وجود آمدن شکل بدی در پیشانی خواهد شد، حتی چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود.

بوتاکس پیشانی زنان
سخن پایانی

پتانسیل شیوه درمانی است که با تزریق سم عضله های ماهیچه چهره و صورت را فلج می کند. بوتاکس سبب محو شدن چین و چروک صورت خواهد شد. اما انجام تزریق بوتاکس است نیاز به تبحر و مهارت بالای متخصص پوست و مو دارد. اگر می‌خواهید درمان با بوتاکس را تجربه کنید خیلی مهم است که به یک متخصص و پزشک دارای تجربه مراجعه نمایید.

اگر امکان دارد تزریق پیش کسانی که مجوز تزریق بوتاکس را هم ندارند مانند سالن های زیبایی ارزان تر باشد. اما انجام این کار خطرات خیلی زیادی مانند مبتلا شدن به عوارض بوتاکس در طولانی مدت را خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که این سم ۳ ماه تا ۶ ماه عمر خواهد داشت. اگر تزریق به اشتباه انجام گیرد اثرات آن حداقل تا سه ماه باقی خواهد ماند. اینکه می‌گویند چروک‌ها با از بین رفتن بوتاکس بدتر می‌شود یک سخن اشتباه و نادرست می باشد. شما زیباجویان میتوانید برای اطلاع از قیمت بوتاکس با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی‌تان کنند.