لوگوی بوتاکس سنتر
دکتر فراهانی متخصص بوتاکس-شاخص

دکتر فراهانی متخصص بوتاکس

یکی از بهترین متخصصان پوست و مو ایرانی که سال های زیادی را در شهر تهران فعالیت می‌کند دکتر فراهانی متخصص بوتاکس است. دکتر فراهانی از متخصصان جراحی پوست و مو بوده و مراجعه کنندگان‌ زیادی از سراسر کشور دارد. ایشان در شهر تهران تهران متولد شده است و در این شهر نیست تخصص خود را گرفت و به طبابت مشغول شد. هنگامی که از مراجعه کنندگان ایشان سوال کنید متوجه خواهید شد که پزشکی بسیار با اخلاق و ماهر بوده و به کار خود بسیار مسلط است به طوری که طی سالیانی که به این کار مشغول است مراجعه کنندگان زیادی از سراسر کشور و حتی از خارج از کشور داشته است.

 

زندگی نامه دکتر فراهانی

ایشان دارای یک کلینیک تخصصی در منطقه سعادت آباد تهران است با نام کلینیک نگین ایران نوین. کلینیک ایشان از پیشرفته ترین کلینیک های تهران است که دستگاه های آن کشورهای خارجی خریداری شده است و مواد اولیه عمل های زیبایی این کلینیک از بهترین برندها و از با کیفیت ترین متریال روز بازار هستند. از خصوصیات بسیار خوب این پزشک این است که نظرات مراجعه کنندگان خود را به خوبی مورد نظر قرار داده و طبق دستوری که مراجعه‌کننده میدهد عمل زیبایی را انجام میدهد و همچنین برای ایشان مراجعه کنندگان شان بسیار مهم هستند و به آنها اهمیتی خاص داده میشود به گونه ای که در این کلینیک علاوه بر خدمات زیبایی احساس راحتی بیمار بسیار مدنظر قرار گرفته می شود.

دکتر فراهانی از محدود متخصصان جراحی است که با سابقه طولانی و تجربه بالا انواع جراحی های زیبایی بدن و صورت را انجام می‌دهد. خدمات زیبایی سینه یکی دیگر از انواع خدماتی که در کلینیک دکتر فراهانی انجام می شود و رضایت های بسیار زیادی داشته است. یکی از انواع خدماتی که به صورت تخصصی در کلینیک دکتر فراهانی انجام میشود و تزریق بوتاکس است اینکه با مواد اصل و برند بوتاکس انجام میشود رود و در رابطه با کیفیت کار می توان گفت یکی از بهترین تزریقات بوتاکس در شهر تهران محسوب می شود که طرفداران زیادی داشته و سالانه مراجعه کنندگان زیادی برای تزریق بوتاکس به این کلینیک رفت و آمد دارند.

زندگی نامه دکتر فراهانی

مدارک علمی و پزشکی دکتر فراهانی

دکتر فراهانی با مدارک معتبر علمی و پزشکی که از دانشگاه های معتبر دریافت کرده است، جراحی های مختلفی زیبایی را انجام می‌دهد و نیز خدمات های زیبایی زیادی در کلینیک تخصصی خود ارائه می دهد که سال های زیادی است زبان زد افراد شده است. از مدارک ایشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدرک جراحی زیبایی بدن که عبارتند از :

  • جراحی شکم،
  • لیپوماتیک،
  • لیزر لیپولیز،
  • اولترا زد،
  • بادی جت،
  • لیپوساکشن،
  • لیفت بازو،
  • تزریق چربی به نواحی صورت،
  • سینه و باسن

مدرک جراحی زیبایی صورت که عبارتند از:

  • جراحی بینی،
  • جراحی گوش، جراحی پلک،
  • لیفت پیشانی و ابرو،
  • لیفت صورت و گردن،
  • پروتز صورت

مدرک جراحی زیبایی سینه که عبارتند از:

  • بزرگ کردن،
  • کوچک کردن،
  • لیفت،
  • درمان بزرگی سینه آقایان

مدرک کاشت مو و ابرو

مدرک تزریقات زیبایی که عبارتند از:

  • تزریق ژل،
  • تزریق بوتاکس،
  • زریق چربی،
  • لیفت صورت با نخ

مدارک علمی و پزشکی دکتر فراهانی

مرکز تزریق بوتاکس دکتر فراهانی

کلینیک نگین ایران نوین یکی از بهترین کلینیک های زیبایی تزریق بوتاکس شهر تهران و کشور ایران است که دکتر فراهانی در آن فعالیت می کند. این کلینیک جزو پیشرفته ترین کلینیک هاست و در آن از دستگاه های بسیار جدید و با کیفیت استفاده می شود. این کلینیک چه بسیاری از عمل های زیبایی را برعهده دارد از بهترین مواد و برترین برند های روز دنیا برای عمل های زیبایی مانند بوتاکس یا ژل استفاده می کند. دکتر فراهانی علاوه بر فعالیت در کلینیک تخصصی خود، در سایر بیمارستان های تهران برای جراحی های بدن،سینه و صورت نیز فعالیت می کند.

جراحی های زیبایی این دکتر به صورت باز یا بسته انجام می شود و تا 90 درصد بدون عوارض بوده است. مرکزی که دکتر فراهانی در آن تزریق بوتاکس انجام می دهد همان کلینیک تخصصی است که در سعادت آباد شهر تهران قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین کلینیک های تزریق بوتاکس شناخته شده است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. در این کلینیک از بهترین مواد بوتاکس استفاده شده و با دستگاه های پیشرفته و طبق نظرات مراجعه کننده، کار تزریق بوتاکس انجام میشود.

 

بوتاکس دکتر فراهانی

اگر بخواهیم توضیحی مختصر در مورد تزریق بوتاکس بدهیم باید بگوییم که بوتاکس صمیمی با نام بولوتونیوم است که می تواند عضله و عصب را فلج کند و برای مدت زمانی از کار بیندازد که همین امر سبب می شود از چین و چروک ها جلوگیری شود و جوانی و زیبایی را به پوست افراد بازگرداند. از آنجایی که بوتاکس کردن به تجربه و مهارت کافی نیاز دارد باید برای انجام بوتاکس به دنبال بهترین متخصصان بوتاکس باشیم. دکتر فراهانی به عنوان یکی از بهترین متخصصان تزریق بوتاکس که به اجمال ایشان را معرفی کردیم با نمونه کارهای بسیاری که طی سال های طولانی انجام داده است سابقه زیادی در حیطه تزریق بوتاکس دارد. اگر به دنبال یک متخصص بوتاکس با تجربه هستید می‌توانید با کلینیک دکتر

فراهانی تماس گرفته و برای مشاوره وقت خود را رزرو کنید.

 

مشاوره دکتر فراهانی

دکتر فراهانی نیز مانند بسیاری از پزشکان دیگر قبل از انجام هر گونه خدمات ای به مراجعه کننده خود وقت مشاوره می دهد و به صورت جدی همه نظرات آنها را دریافت کرده و طبق نظریات مراجعه کننده عمل می کند. مشاور های که دکتر فراهانی قبل از انجام خدمات خود انجام می دهد بسیار مفید واقع می‌شود زیرا افرادی که تصمیم اشتباهی در مورد عمل های زیبایی گرفته اند میتوانند با این مشاوره بهترین انتخاب ها را داشته باشد و تصمیم های خوبی بگیرند. مشاوره های قبل از عمل های زیبایی جزو بهترین کارهایی است که پزشکان در طی سال های اخیر انجام می دهند.

مشاوره دکتر فراهانی

فضای مجازی دکتر فراهانی

دکتر فراهانی متخصص بوتاکس در فضای مجازی صفحات شخصی دارد که افراد می توانند در آن ها نمونه کارهای ایشان به همراه مطالب آموزشی را دریافت کنند. ایشان یک سایت شخصی دارد که برای رزرو نوبت از آن استفاده می شود. دکتر فراهانی دارای یک صفحه اینستاگرام ای است که در آن نمونه کارهای خود را با تمام توضیحات قرار داده است و شما می توانید با مراجعه به پیج ایشان مطالب آموزشی دریافت کرده و همچنین با دیدن نظرات دیگران در مورد این پزشک اطلاعاتی به دست آورید و نمونه کارهای عمل های زیبایی ایشان را مشاهده کنید.

سخن پایانی

دکتر فراهانی یکی از بهترین متخصصان زیبایی و جراحی زیبایی است که در شهر تهران فعالیت می‌کند. در این مقاله توضیحات مختصری در رابطه با ایشان داده شد که می تواند شما را برای انجام عمل های زیبایی در کلینیک دکتر فراهانی راهنمایی کند. این دکتر در سال های اخیر بسیار محبوب واقع شده است و جزو یکی از بهترین متخصصان تزریق بوتاکس شناخته می شود.