لوگوی بوتاکس سنتر
درمان عرق با بوتاکس

درمان عرق دست و پا با بوتاکس ؟

درمان عرق دست و پا با بوتاکس برای تعریق بیشتر از اندازه دست و پا است که آن را هایپرهیدروزیس هم نامیده اند. یک بیماری موضعی می باشد که برخی این بیماری را با تیروئید اشتباه می کنند، در حالتی که فرق این دو بیماری در این می باشد که هنگامی که تیروئید شخصی عیب دارد این نقص سبب می گردد تا بدن او به صورت کلی عرق نماید. اما هیپرهیدروزیس سبب عرق کردن بخش های ویژه ای از بدن مثل کف دست ها، کف پا ها و زیر بغل می گردد.

این بیماری اکثرا ارثی می باشد و در کودک ها زیادتر دیده به چشم می خورد که در گذر زمان با زیاد شدن سن رو به خوب شدن می رود، اما در برخی اشخاص این بیماری می ماند و در موقع های استرس و نگرانی زیادتر ظاهر می گردد. در معرفی مزایای بوتاکس میتوان به بخش درمانی عرق دست و پا با بوتاکس اشاره کرد. بوتاکس در کنار رشته های عصبی که سبب به وجود آمدن میگرن و دردسری زیاد می‌گردد تزریق خواهد شد.

درمان عرق دست و پا با بوتاکس

تعریف تزریق بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس کف دست به منظور درمان مشکل هایپرهیدروز صورت می گیرد. هایپرهیدروز به هر نوع عرق کردن بیش از اندازه نرمال در اندام های گوناگون بدن گفته می شود، به خصوص هنگامی که هوا گرم نمی باشد.

اشخاص ابتلا به این مشکل قطره های عرق را احساس می کنند و این بخش به خصوص در کف دست ها خیلی سبب آزار و اذیت می شود. درمان عرق دست و پا با بوتاکس گزینه به روز بهبود برای ابتلا شدگان به هایپرهیدروز می باشد. اگر عرق نمودن شما با دادن داروهای جلوگیری از عرق کردن درمان نیامد، امکان دارد مشتری بوتاکس گردید.

درمان عرق دست و پا با بوتاکس چقدر موثر است؟

پس از تزریق بوتاکس شما توانایی دارید میان 4 تا 12 ماه با خیال آسوده به کار های روزانه خود بپردازید. علاوه بر آن بررسی ها نشان دهنده آن می باشد که تزریق حاوی زمان بندی و برنامه ریزی بوتاکس به درمان عمده این بیماری یاری می رساند.

تزریق بوتاکس به منظور عرق نمودن زیاد از اندازه معین شده کف دست میان 80 تا 90 می باشد که این تزریق بایستی هر 6 ماه یک بار صورت گیرد. علاوه بر آن شما توانایی دارید به منظور درمان عرق نمودن زیاد سر و صورت خود نیز از بوتاکس بکار ببرید.

افزون بر آن نیاز نیست نگران عارضه های بوتاکس باشید، پس از مطالعه این نوشته می توانید اطمینان یابید که تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و مو دکتر با تجربه و ماهر برای شما هیچ مشکلی را پی نخواهد داشت.

همچنین شما توانایی دارید از بوتاکس به منظور بهبود تعریق زیاد از اندازه مشخص شده کف پا بکار ببرید. اما این راه برای شما درد آور خواهد بود و پایان چندانی مناسبی هم در پی نخواهد داشت.

چه مدت طول می کشد تا درمان عرق دست و پا با بوتاکس موثر واقع گردد؟

هنگامی که به منظور بهبود عرق کردن زیاد بوتاکس تزریق می نمایید، پس از 2 تا 4 روز نتیجه های ابتدایی را مشاهده خواهید کرد و پس از دو هفته تاثیر واقعی آن را به چشم خواهید دید. به منظور مشاهده نتیجه بهتر حمام رفتن بعد از بوتاکس و ورزش کردن بعد از بوتاکس ممنوع است.

بهبود عرق کردن زیاد دست و پا با بوتاکس

بهبود عرق کف دست با بوتاکس یکی از راه های درمانی است. عرق نمودن کف دست و پا ممکن است مشکل های وحشتناک را برای شما ایجاد نکند، اما سبب می گردد که شما در هنگام فعالیت های روزانه خود متمرکز نباشید و به صورت کلی زندگی روزانه شما تحت تاثیر واقع گردد.

شما توانایی دارید با تزریق بوتاکس به کف دست ها و پا، تا 87 درصد نقص عرق نمودن زیاد خود را برطرف نمایید. بکار بردن لیزر و بوتاکس معمولا از راه های درمان همیشگی عرق زیر بغل محسوب نمی شود.

این راه ها تشدید عرق کردن شما را در ناحیه های مورد هدف به حدی کم می کند و حتی در بعضی مورد ها نیز آن چنان تشدید عرق دست و پا کم می شود که می شود بیان نمود که به طور قطعی درمان شده است.

بهبود عرق کردن زیاد دست و پا با بوتاکس

کار بوتاکس

برخی میپرسند بوتاکس درمانی است یا زیبایی؟ بوتاکس با سد کردن عصب ها، کار فعال نمودن غده های عرق نمودن عمل می‌ نماید. به صورت عموم، دستگاه عصبی، غده های عرق کردن را هنگامی فعال می‌ نماید، که دمای بدن زیاد شده باشد. این وضعیتی می باشد که بدن به صورت اتومات خود را خنک می‌کند. با این وضع، در اشخاص ابتلا یافته به مشکل هایپرهیدروز، عصب هایی که به غده های عرق کننده راه میدهند که بیش از اندازه تعیین شده، فعالیت نمایند.

وقتی که بوتاکس به صورت مستقیم به بخش هایی از بدن که سبب عرق کردن بیش از اندازه می باشد تزریق می گردد، در واقع عصب های بیش فعال آن قسمت فلج می‌ گردند. هنگامی که عصب ها نتوانند به غدد عرق سیگنال رسانی نمایند؛ عرق نمی‌کنید. با این وضع، بوتاکس فقط از عرق کردن در قسمت به خصوصی که در آن تزریق صورت گرفته، پیشگیری می‌کند.

 

علت تعریق پاها

عرق کردن زیاد کف پا (هایپرهیدروزیس) و بوی نامناسب پا (بروموهیدروزیس) عیب هایی می باشند که میلیون‌ها نفر درگیر آن می باشند. این مشکل ها برای شخص عموما خجالت آور می باشد و او را در وضعیتی استرس‌ زا می گذارد و به همین دلیل برای اشخاصی که به این مشکل ها ابتلا می باشند، تاثیر های روانی بدی دارند. در حدود 250000 غده برای درست کردن عرق در پای انسان موجود است که می‌تواند تا 113 گرم عرق در یک روز درست نماید.

بهبود تعریق پاها با بوتاکس

بهبود عرق کردن زیاد کف پا و بوی نامطبوع پا می‌تواند خیلی عیب باشد. پوشیدن کفش در طول روز، کاری طبیعی و روزانه برای همگی می باشد. علاوه بر اینها، عرق درست شده نمی‌تواند تبخیر گردد. عرقی که جمع می شود و می ماند زود بوی نامناسب به وجود می آورد. دلیل ایجاد شدن بوی بد نیز ماده هایی می باشد که باکتری‌های وجود داشته در عرق، درست می‌کنند.

رطوبت فراوان از سوی دیگر توانایی دارد سبب شکل‌ دهی قارچ نیز گردد که این بحث به بدتر شدن بوی پا کمک می رساند. می شود نتیجه گرفت که یکی از دلیل های کلی بوی بد پا، بکار بردن جوراب و کفش نامناسب می باشد.

کفش‌هایی که حاوی بخش های پلاستیکی می باشند و از ماده های غیرطبیعی درست شده که رطوبت را جذب نمی‌ نماید و تهویه نامناسب را دارا هستند، از تبخیر عرق پا پیشگیری به عمل می آورند. جوراب هایی غیر نخی نیز اثری شبیه به این‌ دارند، مخصوصا اگر برای پا تنگ باشند.

تزریق بوتاکس چه مدت به طول می انجامد؟

مدت تایم تزریق بوتاکس به اندازه زیاد پایین می باشد و شما به آسانی می توانید در مدت ده دقیقه کف دست های خود را به آسانی بوتاکس نمایید. زیرا که تنها اندازه کمی بوتاکس به کف دست های شما تزریق می گردد.

قدم بعدی شما پس از تزریق بوتاکس این می باشد که به مدت 1 تا 2 هفته به همگی پیشنهادهای دکتر خود گوش فرا دهید و کارهایی که برای شما گفته شده را مو به مو صورت دهید تا عالی ترین پایان را کسب نمایید. فراموش نکنید که بوتاکس باید تکرار شود.

 

هزینه درمان عرق دست و پا با بوتاکس

مبلغ این عمل وابسته به عامل های زیر می باشد:

  • پوشش دادن بیمه به منظور این بهبود بخشی
  • کدام بخش و به چه اندازه ای هدف دارید تزریق بوتاکس صورت دهید.
  • در آخر بایستی به خاطر داشته باشید که تزریق بوتاکس یک بهبود همیشگی نمی باشد و در بخش بهبود های آنی برای درمان عرق کردن زیاد محسوب می شود.
  • اما تجربه نشان دهنده این است که با تزریق بوتاکس در مدت زمانی مناسب می توانید کم کم به این بیماری چیره گردید.

هزینه درمان عرق دست و پا با بوتاکس

هزینه بوتاکس برای عرق کف دست

از بوتاکس و آر اف فرکشنال نیز می شود به منظور بهبود عرق کف دست بکار برد. قیمت بوتاکس به منظور درمان عرق کف دست و پا به عامل های پی در پی وابسته است که می شود به نوع پوست، مقدار تحت پوشش برای بهبود، شدت عرق کردن و اندازه تزریق بوتاکس اشاره نمود.