لوگوی بوتاکس سنتر
کارخانه های تولید کننده بوتاکس

کارخانه های تولید کننده بوتاکس

چهره‌ها از عضلات بسیاری که در زمان‌های مختلف و با اندازه‌های متفاوت منقبض می‌شوند، ساخته شده‌اند. انقباضات بیش از حد ماهیچه‌های صورت و این عضلات موجب بوجود آمدن چین‌وچروک روی پوست خواهند شد. برخی از آن‌ها ممکن است از نظر آرایشی و بهداشتی جذاب نبوده و به عنوان عصبانیت، نگرانی، غم و اندوه یا خستگی تفسیر شوند. تحقیقات در مورد کارخانه های تولید کننده بوتاکس در مرکز بوتاکس و خدمات زیبایی نشان داده‌اند که سم بوتولینوم مسئول برطرف کردن چین‌وچروک‌های ناخواسته ایجاد شده روی عضله‌ای انتخابی در صورت است که ظاهر کلی صورت را بهبود می بخشد. کارخانه های تولید کننده بوتاکس در نهایت تغییرات نامناسب بافت نرم پوشاننده را نیز ترمیم خواهد کرد.

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس شکل زیبایی از سم بوتولینوم یا اونوبوتولینوم توکسین A است که یک نوروتوکسین بوده که برای “انجماد” عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تزریق بوتاکس راه سیگنال‌های عصبی به عضله مسدود می‌شود، به این معنی که منقبض نخواهد شد. از آن‌جایی که این انقباضات مسئول برجسته کردن و عمیق‌تر کردن چین‌وچروک‌های موجود در صورت هستند، تزریق بوتاکس ظاهری صاف‌تر و جوان‌تر را به صورت می‌دهد. کاربرد بوتاکس به استفاده عضلانی محدود نشده و برای درمان عرق دست و پا نیز استفاده می شود. از این رو برای کاهش تعریق زیر بغل، ترشحات غدد بزاقی و … نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

بوتاکس چیست؟

معرفی کارخانه های تولیدکننده بوتاکس

آن‌چه امروزه به عنوان بوتاکس شناخته می‌شود در واقع به سمی تعلق دارد که توسط باکتری بوتولینوم تولید شده است. سم بوتولینوم در ابتدا با نام تجاری بوتاکس توسط شرکت آمریکایی Allergan ساخته و به بازار عرضه شد. امروزه اکثر مردم ایران هر سم بوتولینوم تولید شده توسط کارخانه‌های مختلف را بوتاکس می‌نامند. بوتاکس با تاثیر بر سیستم عصبی عضلانی، عضلات را شل می‌کند. در ادامه کارخانه‌های تولید این سم زیبایی و انواع برند بوتاکس ایرانی و خارجی را معرفی خواهیم کرد.

 

1. Allergan plc

یک شرکت داروسازی آمریکایی مستقر در دوبلین واقع در ایرلند بوده و در حدود 2000 کارمند را استخدام کرد. این کارخانه داروها و دستگاه‌های پزشکی را با نام تجاری در زمینه‌های مختلف خریداری، توسعه، تولید و در نهایت به بازار عرضه می‌کند. این تولیدات در زمینه‌هایی مانند زیبایی‌شناسی پزشکی، مراقبت از چشم، سیستم عصبی مرکزی و گوارش انجام می‌شود. لازم به ذکر است که این کارخانه حدوداً در 100 کشور در جهان فعالیت دارد.

 

2. Hugel Inc

از دیگر کارخانه های تولید کننده بوتاکس Hugel Inc می باشد. یک شرکت داروسازی زیستی بوده که تمرکز آن در زمینه توسعه محصولات زیبایی و آرایشی است. محصولات اصلی این شرکت سم بوتولینوم و پرکننده‌های پوستی تعریف شد. شرکت Hugel با مجموعه‌ای از محصولات شامل مواد آرایشی، نوروتوکسین‌ها و پرکننده‌های پوستی، در بازار زیبایی‌شناسی کره‌جنوبی قرار دارد. این شرکت در سال‌های اخیر از رشد چشم‌گیری برخوردار بوده و بر توسعه و دستیابی به محصولات و فن‌آوری‌های جدید و نوآوری در زمینه‌های دارویی، آرایشی و تجهیزات پزشکی تمرکز داشت. Hugel با ساخت یک مرکز تولید جدید، قابلیت‌ها و توانایی تولیدی خود را گسترش داد.

 

3. Cmcompany

یک نگاه خلاقانه در محصولات دارد که همراه با مشاوره و بینش مبتنی بر برنامه‌ریزی خدمات است. این خدمات جهت اجرا و پیاده‌سازی تنوع عرضه با توجه به تقاضای مصرف‌کننده انجام می‌گیرد. CM یک شرکت بازاریابی مشتری محور بوده که محصولات و خدماتی که بیشترین نیاز را به قیمت‌های معقول دارند به مشتریان عرضه می‌کند. این‌کار به منظور ارائه احساس رضایت‌مندی به مشتریان جهت ماندن در بازار رقابت و این‌که همچنان شریک تجاری موفق و روبه‌رشد باقی بماند.

اولین قدم قاطع برای اجرای چالش‌ها، با برون‌سپاری شرکت‌های بزرگ شروع می‌شود. این روش کسب‌وکار CM برای گسترش قلمرو خود مانند تجارت آنلاین و تجارت خارجی است. شعار آن‌ها این است که ما همچنان قادر خواهیم بود تا با ایجاد ارزش جدید به عنوان بهترین محصولات و خدمات، انتظارات مشتریان را برآورده کنیم. این شرکت دارای بهترین محصولات و خدماتی بود که می‌توانست مشتریان را با مأموریتی که ایجاد کرد راضی نگه دارد.

 

معرفی کارخانه های تولیدکننده بوتاکس

4. Sina Biochemical

یکی از کارخانه های تولید کننده بوتاکس پیشرو در محصولات بهداشتی زیستی است. این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و عرضه داروها، محصولات زیبایی، مواد غذایی فعالیت می‌کند. محصولات قدرتمند این کارخانه شامل بوتاکس تزریقی ضد چروک، پرکننده پوست، داروی ورزشی و تناسب اندام، جراحی پلاستیک، کاشت سینه و سری جراحی‌های زیبایی مانند پرکننده تقویت‌کننده سینه هستند.

 

5. Yiyexiang

یکی از کارخانه های تولید کننده بوتاکس و یک شرکت تجارت بین‌المللی و تولیدکننده حرفه‌ای و پیشرو در زمینه پرکننده اسید هیالورونیک (پرکننده HA با پیوند متقاطع و پرکننده HA غیر متقابل اقلام پزشکی) در چین با حدود 14 سال تجربه است. یکی از خدمات آن‌ها برای پرکننده‌های اسید هیالورونیک غیر متقابل: مکمل‌های ویسکوز برای درمان استئوآرتریت، پیشگیری از چسبندگی برای عمل جراحی عمومی و ویسکوالاستیک‌ها برای جراحی چشم گفته می‌شود. همچنین محصولاتی مانندویتامین C، ماسک صورت، محلول و پودر هیالورونیک اسید، لیفتینگ نخ PDO و … را تامین و تولید می‌کنند. آن‌ها می‌گویند که ما یک شرکت داروسازی بین المللی بوده که متعهد به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه پزشکی و آرایشی برای کمک به افراد برای حفظ ظاهر و سلامتی خود هستیم.

امروزه تمرکز Yiyexiang بر تحقیق و توسعه، تولید و فروش طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و پزشکی از داروهای بیهوشی گرفته تا پرکننده‌ها، کوکتل‌های ویتامین و لیپولیتیک‌ها بوده است. همچنین در لوازم آرایشی حرفه‌ای تخصص داشته و بیش از 15 برند را با محصولاتی حاوی فرمول‌های ثبت شده در زمینه اختراعات در رزومه کاری خود دارد. کیفیت عالی و اثربخشی این محصولات متخصصان را قادر می‌سازد تا درمان‌هایی را برای انواع پوست و نگرانی‌های مراقبت های بعد از بوتاکس را ارائه دهند. نگرانی‌های مراقبت از پوست شامل علائم پیری، آسیب پوست، هایپرپیگمانتاسیون، آسیب‌های ناشی از نور خورشید، قرمزی و خشکی پوست می‌شود.

 

6. Noble

شرکتی است که به طور موثر در ساخت، برندسازی و صادرات محصولات مختلف فعالیت دارد. آن‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات کشاورزی را تولید و صادر کرده و یک شبکه تجاری ریشه‌دار ایجاد کرده‌اند. این محصولات هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت مناسب هستند. آن‌ها می‌توانند طیف وسیعی از محصولات را برای پاسخ‌گویی به تقاضاهای درحال تغییر در بازار عرضه کنند.

 

7. Shandong Radisson

این شرکت در ماه می در سال 2004 تاسیس شد. به عنوان یک تولیدکننده با حق واردات و صادرات توسط اداره تجارت خارجی دولتی در آگوست 2006 محسوب شد. این کارخانه دارای یک کارگاه آرایشی مجهز به دیگ امولسیون‌کننده تمام اتوماتیک فولاد ضد زنگ، دستگاه پرکن اتوماتیک فولاد ضد زنگ و سیستم چاپ لیزری است. این شرکت در جولای 2011، مجوز اداری بهداشتی را از اداره غذا و داروی شاندونگ دریافت کرد. در ادامه مجوزهای تولید محصولات صنعتی را از AQSIQ دریافت کرده‌اند. مدتی بعد گواهینامه مجوز تولید دستگاه‌های پزشکی دسته سوم را دریافت نمودند. علاوه بر این، مشاور فنی ارشد را از کانادا فراخوانده تا در مورد کار در کارگاه لوازم آرایشی به آن‌ها مشاوره دهد.

 

8. S&D INTERNATIONAL

یک شرکت تولیدکننده و توزیع‌کننده است.

 

9. Hebei Fangqun Pharmaceutical

این شرکت اکنون درحال تولید و تزریق گلوتاتیون برای سفید کردن پوست است. آن‌ها همچنین محصولاتی برای لاغری، تزریق لیپولیز، تزریق ال کارتینین ضد پیری، بوتاکس، تزریق تقویت‌کننده کلاژن و … را دارند. اما اصلی‌ترین مورد تزریق گلوتاتیون و تزریق ال کارتینین نامیده می‌شود.

 

معرفی کارخانه تولیدکننده بوتاکس

10. A Bo Luo Medical Products

شرکت محصولات پزشکی بو لو، در سال 2014 تاسیس شد. به‌طور کامل به تولید مواد اولیه دارویی با کیفیت بالا از اسید هیالورونیک (هیالورونات سدیم یا HA)، کندرویتین سولفات، و محصولات بیولوژیکی پرکننده اسید هیالورونیک، محصولات مراقبت از پوست اختصاص دارد. کپسول‌های زیبایی و سلامتی و تحقیق و توسعه آن‌ها در این زمینه مورد توجه است. آن‌ها می‌گویند، ما هرگز گام‌های خود را برای دستیابی به کمال متوقف نخواهیم کرد و به ارائه محصولات با کیفیت بالاتر، در خدمت شما ادامه خواهیم داد.

 

11. Jining Wonder Trading

این کارخانه، تولیدکننده و شرکت بازرگانی حرفه‌ای برای محصولات جراحی میکروپلاستیک، محصولات کمکی برای میکروپلاستیک و انواع لوازم آرایشی برای سالن زیبایی و استفاده شخصی است. این محصولات با کیفیت بالا و دارا بودن تیم فروش عالی، برای ارائه به شما در وقت صرفه‌جویی می‌کند. فقط نیازهای خود را بازگو کنید، در مدت زمانی کوتاه دسته‌بندی محصولات جدید و قیمت‌ها برای شما ارسالخواهد شد.

محصولات اصلی این کارخانه شامل پرکننده اسید هیالورونیک، هیالورونیداز، کرم بی‌حس‌کننده، ژل هیالورونات سدیم، نخ لیفت صورت، جوهر اسید هیالورونیک، پودر آرایشی هیالورونیک اسید، جوهر روغن متفاوت هستند.

 

12. Qufu Haitao Hyaluronic Acid Filler

این کارخانه حدود 15 سال است که در زمینه تولید و صادرات پرکننده اسید هیالورونیک و محصولات مرتبط (پودر HA، کپسول های آرایشی و بهداشتی) فعالیت می‌کند. دارای استاندارد GMP و تیم تحقیقاتی علمی بوده، بنابراین قادر هستند محصولاتی با کیفیت خوب و قیمت رقابتی را ارائه دهند. محصولات اصلی آ‌ن‌ها تزریق پرکننده اسید هیالورونیک، قرص‌های سلامت و زیبایی و کرم است.

 

انواع کارخانه تولیدکننده بوتاکس

سخن پایانی

در سال‌های اخیر همواره یکی از موثرترین روش‌ها برای درمان چین‌وچروک‌های صورت را بوتاکس گفته‌اند. در روش بوتاکس از سم بوتولینوم استفاده می‌شود که در دوزهای زیاد خطرناک و در دوزهای کم کاملا بی‌خطر است. علاوه بر از بین بردن چین‌وچروک، برخی از درمان‌های پزشکی نیز به سم بوتولینوم، متکی هستند. این‌‌ها شامل درمان اسپاسم گردن، میگرن مزمن و هیپرهیدروزیس می‌شوند. شرکت‌های مختلف سم بوتولینوم را تولید و بسته‌بندی می‌کنند و به بازار عرضه می‌نمایند. از برندهای رایج بوتاکس در ایران می‌توان به Dysport و Neuronox اشاره کرد.