لوگوی بوتاکس سنتر

معرفی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی

چین و چروک ها و خط های روی صورت با بالا رفتن سن است که ذهن اشخاص زیادی را به خود مشغول می‌کند. سالها پیش روش های زیادی برای جوانسازی پوست و دور کردن این خط ها به وجود آمده است. از بهترین بوتاکس برای زنان میشه نام برد که سابقه آن به ۱۵ سال پیش برمی‌گردد. دراین مقاله قصد داریم به معرفی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی بپردازیم.

بوتاکس یک داروی تزریقی می باشد که از سم بوتولینیوم به وجود آمده است این سم عضله های چهره را فلج می نماید و از این طریق چروک ها و خط های پوستی را دور میکند تا الان بوتاکس ویژگی های زیادی را به وجود آورده است و در کشورهای زیادی ساخته می شود.

اگر می خواهید پوست خود را جوانسازی کنید احتمالاً می خواهید تا این کار را با بهترین مارک بوتاکس انجام دهید در این نوشته انواع مارکهای بوتاکس را مورد بررسی قرار می دهیم. معرفی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی به شما کمک میکنید تا بهترین نتیجه را از بوتاکس خود ببینید.

عوارض بوتاکس ایرانی

عوارض بوتاکس ایرانی
عوارض بوتاکس ایرانی

بوتاکس برای برطرف کردن چین و چروک و خطای اضافه در پوست و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد امکان دارد که اگر کیفیت خوبی نداشته باشد عوارض پوستی مانند تورم ها و کمبودها در طولانی مدت سبب عارضه های پوستی خطرناک شود. در مبحث معرفی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی میخواهیم عوارض بوتاکس ایرانی را معرفی کنیم.

از دیگر عوارض بوتاکس میتوان به فلج شدن محل تزریق، کج شدن آن محل ، تاری در دید و کنترل مثانه و کبودی در محل تزریق و بقیه عوارض جانبی مانند درد صورت، درد سر کبودی چهره و حالت تهوع اشاره کرد . همین قضیه سبب شده تا علاوه بر اینکه چین و چروک‌ها درمان نشود عوارض خطرناکی نیز از بوتاکس به وجود آید.

قیمت انواع بوتاکس

در مبحث معرفی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی قیمت هر کدام از سوال های رایج زیباجویان است. قیمت بوتاکس با توجه به دوزی کی تزریق می‌شود تعیین خواهد شد با مراجعه کردن به کلینیک های زیبایی و مشورت کردن با متخصص مربوطه و دوز مورد استفاده شما می توانید قیمت قطعی را دریافت کنید و تعداد محل‌هایی که نیاز به تزریق خواهد داشت هم در مشخص کردن قیمت بوتاکس تاثیرگذار است.

متخصص زیبایی در رابطه با قیمت با شما همکاری خواهد کرد انواع بوتاکس را می توانید از داروخانه ها خریداری کنید قیمت آنها امکان دارد بسته به آن محل و شهری که در آن زندگی می نمایید دارای تفاوت باشد بنابراین نمی‌توانیم مبلغ قطعی برای شما بیان کنیم.

1. قیمت بهترین مارک بوتاکس

در کلینیک های زیبایی طبق نشان تجاری بوتاکس و محل تزریق عمل هزینه بوتاکس متفاوت خواهد بود به طور مثال تزریق دیسپورت که نشان تجاری انگلیسی و دارای کیفیت خیلی زیاد است قیمت آن هم بالا می باشد و بوتاکس نورونوکس است که ساخته شده کشور کره است قیمت آن متوسط می‌باشد و بوتاکس چینی به نام کنیتوکس از همه ارزانتر است دیسپورت هم یک نشانه تجاری اروپایی می باشد و تفاوت‌های زیادی با بوتاکسی که در شرکت آمریکایی آلرگان تولید شده دارد. بهترین بوتاکس با توجه به پوست و عمق چروک های شما انتخاب می شود.

2. قیمت بوتاکس دیسپورت ایرانی

با توجه به اطلاعاتی که بیان شد قیمت معمول درمان بسته به مقدار مورد نیاز استفاده از مواد می باشد و تخصص پزشک که وظیفه تزریق را دارد متفاوت خواهد بود.

هر ویال از این مواد که با نام دیسپورت و تولید شده انگلستان می باشد هزینه بیشتر دارد و هر واحد بوتاکس نورونوکس که یک برند کره ای از قیمت آن خیلی پایین است، همینطور هر واحد ماده بوتاکسی که در ایران به وجود آمده است قیمت پایین‌تری خواهد داشت؛ البته این هزینه ها بسته به منطقه زندگی و قیمت دلار امکان دارد کمی تفاوت داشته باشد کیفیت خدمات عموماً عامل اساسی در تعیین قیمت بوتاکس به حساب می آید.

بهترین مارک بوتاکس خارجی

برای بوتاکس برندهای داخلی و خارجی وجود دارد که شما طبق نظر پزشک یکی از آن ها را برای خود تهیه و استفاده کنید، در این جا به معرفی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی می پردازیم.

1. نام بوتاکس کره ای

شرکت توکس که در کشور کره در سال ۲۰۰۶ به وجود آمد و تاییدیه سازمان غذا و دارو را همانند دارد مسئولین برای بوتاکس تولید و عرضه نموده است بعد از تزریق بوتاکس نورونوکس با برندهای زیاد که در ۲۳ کشور در دنیا وجود دارد و برای مصارف درمانی و زیبایی انجام میشود.

Azzalure .2

از اونور یکی از نشانه های تجاری معروف است که سم بوتولینیوم را تولید می‌کند و این ماده برای عمل تزریق بوتاکس لازم می باشد این شرکت سالیان زیادی است که فعالیت خود را شروع کرده و خیلی ها این برند را با نام دیسپورت  می شناسند این برند معروف انگلیسی توانسته گواهی بهداشت بیشتر کشورهای دنیا را به خود اختصاص دهد.

Bocouture .3

این برند هم نوعی از این سم را تولید می کند که در کشور انگلستان به آن ژومین می گویند.

Botox .4

بوتاکس در حقیقت اسم یکی از شرکت هایی است که برای ساخت مایع مورد نیاز برای عمل زیبایی بوتاکس کار می‌کند اما چون شهرت این نام اکثر افراد این عمل زیبایی را بوتاکس می نامند، توکسین که در مایعات و سم های این شرکت وجود دارد به راحتی چین و چروک های کم را از روی چهره دور میکند.

Dysport .5

Dysport
Dysport

یکی از مشهورترین برندهای سازنده سم بوتولینیوم که در کشورهای دنیا نشان تجاری دیسپورت می باشد این نشان تجاری در بیش از ۸۰ کشور دنیا کار می‌کند و توانسته همه گواهینامه ها و اعتبار نامه های پزشکی این کشورها را بگیرد و به همین خاطر در دنیای تجارت و بازارهای مواد اولیه کارهای زیبایی هم خیلی مطرح می باشد.

Neurobloc .6

این برند هم برای بار اول در سال ۲۰۰۹ شروع خود را در انگلستان آغاز نمود البته این شرکت تجربه های کمی در رابطه با سم بوتولینیوم دارد و ما هیچ وقت جایگاه خاصی در بازارهای دنیا نداشته است دقت کنید که این برند سازنده تایید نامه های زیادی از کشورهای مختلف را دریافت نکرده است.

 

سخن پایانی

تزریق بوتاکس از پرطرفدار ترین شیوه های جوانسازی و زیباسازی پوست می باشد، این شیوه از سالها قبل در کشور ایران هم خیلی رواج پیدا کرده و تعداد زیادی از مردان نتیجه‌های خوبی هم از این طریق به دست آوردند. بنابراین در این مقاله به معرفی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی پرداختیم .

مناسب از قبل از انجام تزریق بوتاکس اطلاعات خود را در این رابطه بالا ببرید تا توانسته باشید بهترین نتیجه را از این شیوه درمانی دریافت کنید. انتخاب کردن سن خوب برای تزریق بوتاکس هم خیلی مهم است، آشنایی با بوتاکس ها و انواع آن و شناخت مارک های خوب برای شما از مهمترین موضوعاتی است که پیشنهاد میکنیم در رابطه با آن اطلاعات دقیق کسب کنید؛ در این نوشته به معرفی انواع بوتاکس و پرداخته شد و تلاش کردیم نگاه شما را نسبت به آن بازتر کنیم.