لوگوی بوتاکس سنتر
بوتاکس چشم گربه ای چیست

بوتاکس چشم گربه ای

امروزه یکی از پر طرفدارترین روش تزریق بوتاکس، بوتاکس چشم گربه ای است، یکی از دلایلی که به این نوع تزریق، تزریق چشم گربه ایی می گویند این است که چشم های شما کشیده و گربه ای است، این روش باعث از بین رفتن کامل چین ‌و چروک صورت و اطراف چشم می‌شود. البته نکته قابل ‌توجه این است که این چین ‌و چروک‌ ها به ‌صورت موقت برطرف خواهند شد. در واقع بوتاکس روش درمانی موقت است و بعد از گذشت مدتی باید مجدد تزریق انجام شود.
با توجه به این ‌که تزریق بوتاکس امروزه طرفداران زیادی دارد، بسیار ایمن ‌تر از گذشته شده ‌است و می ‌توان گفت که عوارض خاص و بدی ندارند. اما برای برخی از اشخاص یکسری حساسیت ‌های مشخص ایجاد می‌کند که باید قبل ‌از انجام تزریق تست ‌ها و آزمایشات مخصوص را انجام دهند. درصورتی‌ که شما جزو افرادی باشید که به مواد بی‌ حس کننده حساسیت داشته باشید ممکن است عوارضی مانند قرمز شدن ناحیه‌ تزریق، تورم، خون ‌مردگی و یا حتی خون‌ ریزی را مشاهده کنید. اما این موارد احتمال بسیار پایینی دارد. موارد بسیار نادر دیگری هم ممکن است منجر به بی ‌حسی چشم، مشکل برای بستن چشم‌ ها و همین ‌طور تورم پلک پایین شود که این موارد هم بسیار کم اتفاق می‌افتد.

بوتاکس چشم گربه ای

ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای

ماندگاری بوتاکس چشم گربه ای به عوامل زیادی بستگی دارد. شرایط بدن یکی از عواملی است که در ماندگاری بوتاکس تاثیر زیادی دارد. حتما قبل ‌از تزریق بوتاکس با متخصص مربوطه صحبت داشته باشید و از آن‌ ها مشاوره دریافت کنید. تزریق بوتاکس معمولاً بین ۳ الی ۶ ماه ماندگاری دارد و بعد از این مدت نیاز است که تزریق دوباره انجام شود. با توجه به این ‌که بوتاکس یک درمان موقت است، نمی‌ توان از آن انتظار داشت که ماندگاری طولانی ‌مدت یا دائمی داشته باشد. نحوه عملکرد بوتاکس به این‌ گونه است که در قسمت چین ‌و چروک‌ ها عضله های لازم را فلج می‌کند و باعث از بین رفتن آن ‌ها می‌شود. اما این شرایط به‌ صورت موقت و بین ۳ الی ۶ ماه است.

 

عوارض بوتاکس چشم گربه ای

تزریق بوتاکس هم می تواند دارای عوارض خاص خود باشد. با توجه هب این که شما یک ماده تهاجمی را به محل مورد نظر تزریق می کنید ممکن است عوارضی را مشاهده کنید. اما این عوارض همگی به صورت موقت است و خطر چندانی شما را تهدید نمی کند. البته بیشتر این عوارض بوتاکس ممکن است در اثر تزریق اشتباده اتفاق بیفتد. مشکلات عمومی که در اثر تزریق بوتاکس ایجاد می شود می توند شامل موارد زیر باشد.

1. تروم:

تورم یک واکنش طبیعی از طرف بدن به هر روش درمانی است. این عارضه به طور معمول بسیار خفیف است و در عرض چند ساعت از بین می رود.

2. درد:

میزان درد در محل تزریق به آستانه درد شما بستگی دارد. به طور معموا اکثر مراجعه کننده ها توانایی تحمل این درد را داشته اند. اما اگر جزو افرادی باسید که آستانه درد پایینی داشته باشید می توان برای شا از کرم های بی حسی استفاده کرد.

3. سر درد و تهوع:

یکی از شایع ترین عوارض بوتاکس سر درد و تهوع است. این عارضه بسیار خفیف است و بیشتر برای افرادی که ائولین تزریق خود را انجام می دهند ایجاد می شود.

4. کبودی:

بعد از هر تزریقی شما ممکن است کبودی را در محل تزریق مشاهده کنید. این عارضه به دلیل سوراخ شدن عروق خونی ایجاد می شود. کبودی یکی از عوارضی است که به مهارت بالای پزشک بستگی دارد.

5. عفونت:

اگر تزریق شما در محیط های درمانی انجام شود این عارضه به هیچ عنوان مشاهده نمی شود. عفونت به دلیل آلوده بودن محیط ایجاد می شود.

6. واکنش های کولینرژنیک:

این واکنش ها به صورت خشک شدن دهان و یا چشم ها مشاهده می شود. این عارضه زمانی اتفاق میفتد که از سم نوع b استفاده شود.

7. افتادگی پلک:

افتادگی پلک در گذشته بیشتر مشاهده می شد. این عارضه به علت تزریق در عضله اشتباه مشاهده می شود. اگر تزریق بوتاکس چشم گربه ای خود را زیر نظر متخصص مربوطه انجام دهید، این اتفاق برای شما مشاهده نمی شود.

 

هزینه بوتاکس چشم گربه ای

برای انجام بوتاکس نمی توان یک هزینه ثابت در نظر گرفت. هزینه تعیین شده با توجه به نوع مواد مورد استفاده، پزشک و کلینیک انتخابی متغیر است. برای انجام بوتاکس به هیچ عنوان به دنبال روش های ارزان قیمت نباشید. حتما این عمل را در کلینیک های معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید.

بهترین بوتاکس چشم گربه ای

افرادی که دارای چشم های افتاده و بی حالت هستند، برای ایجاد یک تغییر در ظاهر خود می توانند از بهترین روش که بوتاکس چشم گربه ای است استفاده کنند. برای انجام بهترین بوتاکس ابتدا با پزشک مورد نظر مشورت کنید. در این مشاوره تمام حساسیت های خود را بیان کنید. در مرحله بعد سلامتی شما مورد بررسی قرار می کیرد. برای دریافت بهرتین نتیجه از بوتاکس چشم گربه ای ابتدا تست بوتاکس بر روی شما انجام می شود. انجام این تست برای جلوگیری در حساسیت های احتمالی است.

بهترین بوتاکس چشم گربه ای

تزریق بوتاکس چشم گربه ای

بوتاکس چشم گربه ای در ناحیه چشم با هدف کشیدگی چشم ها انجام می شود. پزشک با توجه به تشخیص خود محل مورد نظر برای تزریق را انتخاب و مشخص می کند. بعد از مشخص شدن ناحیه تزریق بی حس می شود. تزریق بوتاکس توسط یک سوزن باریک مانند سوزن انسولین انجام می شود. تزریق بوتاکس چشم گربه ای به نحوی انجامم می شود که چشم ها به سمت بالا هدایت می کند. زمانی که برای این تزریق صرف می شود بین 20 تا 30 دقیقه است. در یک جلسه انجام می شود و بعد از چند روز اثرات آن را در ظاهر خود مشاهده می کنید.

لیفت بوتاکس چشم گربه ای

از نظر علمی بوتاکس وظیفه شل کردن عضلات و یا فلج کردن آن ها را بر عهده دارد. این عضلات به مرور زمان و افزایش سن رو به پایین هستند و به چشم ها حالت افتاده می دهند. با تزریق بوتاکس در واقع عمل لیفت در ناحیه انجام می شود و به عضلات پیشانی این اجازه را می دهد تا چشم ها و ابرو ها را به سمت بالا بکشند. در این حالت ابرو های شما بلند تر مشاهده می شوند. لیفت ابرو با استفاده از بوتاکس به چشم های شما حالت گربه ای می دهد. اگر در کنار لیفت چشم گربه ای بوتاکس را در ناحیه پیشانی نیز انجام دهید زیبایی شما را دو چندان می کند.

 

سن مناسب برای انجام بوتاکس چشم گربه ای

سوالی که برای عده ای از افراد پیش می آید این است که ، چه سنی برای انجام بوتاکس مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که سن خاصی نمی توان تعیین کرد، بهترین زمان برای انجام بوتاکس وقتی است که چروک ها هنوز خیلی عمیق نشده اند. افرادی که حرکات صورت آن ها در هنگام حرف زدن و یا اخم کردن بیشتر است، زودتر از افراد دیگر نیازمند انجام بوتاکس هستند.