لوگوی بوتاکس سنتر
چه کسانی بوتاکس نکنند

چه کسانی بوتاکس نکنند ؟

هنگاهی که تصمیم به تزریق بوتاکس گرفتید حتما تحقیق کنید چه کسانی بوتاکس نکنند؟ در عصر کنونی از تزریق بوتاکس به ازای یکی از راهکارهایی که به منظور نابود کردن مشکل هایی مثل چین و چروک بکار ببرند  یاد می گردد. صورت دادن این عمل در همه ی دنیا من جمله ایران به علت موجود بودن پزشک های تخصص داشته و مجرب به آسانی صورت می گیرد. پس حتما قبل از تزریق با پزشک مشورت کنید که اینکه چه کسانی بوتاکس نکنند.

این کار در کشور ما ایران به طور تماما فرهنگی جا گرفته است و اشخاص توانایی دارند از آن بکار ببرند و نتیجه های مورد نیاز را کسب نمایند. علاوه بر آن این کار برای اشخاص در سن های متنوع قابل انجام می باشد و اشخاص نبایستی نگرانی و استرس ویژه ای را در برابر این مورد داشته باشند. اگر میخواهید بدانید چه کسانی بوتاکس نکنند و چرا از بوتاکس جواب نگرفتین با ما همراه باشید.

 

چه افرادی بوتاکس نکنند

 

بوتاکس برای چه کسانی ضرر دارد؟

تزریق بوتاکس در عصر حاضر یکی از راهکار هایی می باشد که اشخاص به منظور نابود کردن چین و چروک و علاوه بر آن نابود کردن خط های اخم و خنده دوست داران زیادی دارد و بایستی بیان کرد که این راهکار نتیجه های خیلی مناسبی برای شخص  بیمار ایجاد می کند به همین علت این راهکار یکی از عالی ترین راه های وجود داشته به منظور نابود نمودن مشکل های بیان شده و علاوه بر آن برطرف نمودن دیگر مشکل های ایجاد شده است. ولی فراموش نکنید بوتاکس برای برخی ضرر دارد پس حتما تحقیق کنید چه کسانی بوتاکس نکنند.

می شود بیان نمود که تمامی اشخاص توانایی دارد این راهکار را آزمایش نموده و با بکار بردن آن مشکل های ایجاد شده را برطرف نماید. به منظور صورت دادن تزریق نمودن بوتاکس مناسب است قبل از هر آغاز نمودن کاری اطلاعاتی را به دست آورید که آیا توانایی دارید با صورت دادن راهکار نتیجه به دست آورید و یا نه. بررسی های صورت گرفته گویای این است که بکار بردن این راهکار عموما نتیجه های خیلی مناسبی را برای اشخاص ایجاد نموده است.

بوتاکس برا چه کسانی ممنوع است؟

مگر اینکه مستثنایی در میان وجود داشته باشد و اشخاص به بوتاکس حساس داشته باشند یا گرفتار بیماری ویژه ی باشند و داروهایی را استفاده نمایند که با مشورت دکتر قبل از صورت دادن بوتاکس توانایی دارید مطمئن شوید که آیا شما کاندید خوبی برای تزریق بوتاکس هستید یا نه. پس حتما دریابید چه کسانی بوتاکس نکنند. علاوه بر آن بایستی بیان کرد که صورت دادن بوتاکس برای تمامی اشخاص در هر سنی قابل صورت دادن می باشد و اشخاص توانایی دارند از نتیجه های صورت دادن تزریق بوتاکس سود مند گردند.

ولی بایستی بیان نمود که برای اشخاصی که سن آن ها اندکی بالاتر و برای بعضی اشخاص که سن آن ها کمتر است مناسب است قبل از هر کاری با پزشک مخصوص خود مشورت هایی را انجام دهد. تا گرفتار خطرات بوتاکس نگردند. از بوتاکس انتظار نیست که به اندازه کفایت کننده از راه بدن انتقال یافته تا روی جنین یا نوزاد شیرخوار تاثیر بدی بگذارد. با این وضع به علت های  اینکه مطالعه ها در این قسمت کامل نمی باشد و پزشک ها توانایی ندارند با اطمینان تمام حرفی بزنند و بگویند چه کسانی بوتاکس نکنند.

افرادی که باید از بوتاکس خودداری کنند

البته، بیشتر پزشک ها توضیح می دهند چه کسانی بوتاکس نکنند. همچنین پیشنهاد می‌ نمایند اگر هدفتان این است که بچه دار شوید، از نوزاد خود نگهداری نمایید، اکنون باردار هستید و یا در موقعیت شیردادن به نوزادتان می باشید، در هر یک از این حالات تزریق بوتاکس را بایستی از یاد ببرید.

مناسب است به دلیل پیشگیری از هر نوع عارضه ها و نگه داری از خود و فرزندتان از تزریقات جلوگیری کنید. زیرا که همیشه می شود بوتاکس انجام داد و با چند ماه یا چند سال دیرتر شدت تاثیر بد به خصوصی را نخواهید داشت، علاوه بر آن توانایی دارید در این مدت از راهکار های طبیعی جای گذار به منظور نگهداری از پوست و محو نمودن چروک ها بکار ببرید.

هشدار تزریق بوتاکس برای اشخاصی که حساسیت پوستی دارند

چه کسانی بوتاکس نکنند؟ اشخاصی که از حساس بودن پوستی ویژه ای برخوردار هستند به عنوان مثال حساسیت فصلی که سبب ایجاد شدن مشکل هایی برای بعضی اشخاص می گردد و عموما هم بهبود به خصوصی برای این حساسیت های فصلی که در اشخاص گوناگون متنوع است به نظر نمی آید و به دشواری می شود آن را بهبود بخشید. مناسب است قبل از صورت دادن عمل تزریق بوتاکس این اشخاص با پزشک تخصص داشته در بخش تزریق بوتاکس مشاوره هایی را انجام دهند.

 

هشدار تزریق بوتاکس برای اشخاصی که حساسیت پوستی دارند

چه افرادی نبایست تزریق بوتاکس صورت دهند؟

در صورت دادن بعضی از عمل ها اندازه هایی موجود است که بوتاکس صورت نیز جزء این عمل ها می باشد و برای بعضی از اشخاص حد و اندازه و حتی جلوگیری هایی موجود می باشد که اشخاص بیمار بایستی این مسئله ها را قبل از هر کاری بفهمند و بعد از آن شروع  به تزریق بوتاکس نمایند و یا قبل از صورت دادن، عمل تزریق بوتاکس پزشک ماهر را از تمامی بحث  آگاهی کرده و بعد از آن شروع به عمل نمایند.

در ایالت های متحده، سازمان FDA بوتاکس را برای اشخاص 18 تا 65 ساله  مصوب نموده است. ولی اگر مورد های زیر را حس می کنید، نبایست از آن بکار ببرید. تقاضا کننده ها که به هر نوع از ترکیب های وجود داشته در ماده های تزریقی بوتاکس یا Botox حساس هستند یا حتی بدنشان به ماده های بی حسی نیز مخالفت نشان می دهد.

1. سیستم بدنی تضعیف شده

اگر در محیط  تزریق عفونت پوستی یا وضع دیگری را دارا باشید، امکان دارد سیستم بدنی شما تضعیف گشته باشد یا به علت های دیگر مانند مکان کثیف گرفتار عفونت گشته اید. تقاضا کننده هایی که گرفتار ALS (بیماری لو گریگ) هستند یا بیماری های به خصوص دیگری را دارا هستند که مناسب است پرونده پزشکی خود را قبل از بوتاکس در حیطه پزشک بگذارند و در مورد سابقه های بیماری یا داروهایی که استفاده نموده اند با پزشک گفتگو کنند تا آگاهی پیدا کنید چه کسانی بوتاکس نکنند.

میاستنی گراویس MG یا پاتوفیزیولوژی یک بیماری مادرزادی خود ایمنی می باشد که عضله ها و ماهیچه ها از حال رفتگی  وخیمی را به خود می بینند و در اصل فلج عضلانی اتفاق می افتد. نشانه های این بیماری عموما مشتمل بر بینایی و پتوز و افتاده شدن پلک می باشد. بیمار ها برخی وقت ها نشانه های غیر چشم نیز دارا هستند که این مورد مشخص کردن این بیماری را تا اندازه ای دشوار نموده است.

2. اشخاص ابتلاء یافته به بیماری های دیستروفی

اشخاصی که به نوع های مختلف بیماری های دیستروفی عضلانی گرفتار می باشند یا اشخاصی که به بیماری های عضلانی مانند MS گرفتار هستند. در اصل همه ی بیماری های دیگری که بر روی عضله ها یا عصب های شخص موثر می باشد یا اشخاصی که در عضله های پیشانی کمبود داشته یا دچار افتادگی پلک هستند. سبب می گردد این اشخاص به منظور صورت دادن بوتاکس گزینه ی خوبی نیستند.

LEMS سندرم میاستنی لامبرت- ایتون یک حالت خود ایمنی می باشد که در اتصال های سلول های عصبی و عضلانی اتفاق می افتد. مشکل در تکانه های الکتریکی میان این سلول ها سبب تضعیف شدن عضله ها، حس کردن سوزن سوزن شدن، خشک شدن دهان و خسته شدن می گردد. اشخاصی که مشکل های تنفسی مثل آسم را دارا هستند زیر نظر بهبود ویژه ای می باشند یا داروی به خصوصی را استفاده می نمایند.

 

چه افرادی نبایست تزریق بوتاکس صورت دهند

 

سخن پایانی

از جمله کسانی که توصیه شده بوتاکس نکنند، بانوانی هستند که در تایم شیر دادن و یا حاملگی می باشند‌. به‌ منظور تزریق بهترین بوتاکس برای زنان، حتما بایستی به پزشک هایی که مدرک تخصص در پوست را دارا هستند یا جراح های زیبایی با بورد تخصصی رجوع کنید. بایستی بیان نمود که این زن ها خوب است، کار تزریق بوتاکس را بعد از گذشتن این تایم صورت دهند. چون که امکان دارد مشکل هایی را ایجاد کند که بهبود بخشی آن برای وی خیلی پرهزینه پایان یابد.

چه کسانی بوتاکس نکنند؟ دیگر اشخاصی که مناسب است از صورت دادن کار تزریق نمودن بوتاکس پیشگیری نمایند، نوجوان ها هستند. مسئله ای که خیلی با اهمیت است این می باشد که بعضی از نوجوان ها با این علت که خواهان هستند به منظور پیشگیری از به وجود آمد چین و چروک در هنگام میان سالی شروع به صورت دادن تزریق بوتاکس (Botox injection) می نمایند که صورت دادن این کار امکان دارد وضعیت بدتری را برای آن ها حتی در هنگام نوجوانی ایجاد کند.