لوگوی بوتاکس سنتر
مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس

مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس کدام نواحی هستند؟

از قدیم تاکنون تمامی افراد مخصوصا خانم ها به دنبال جوانی و زیبایی می باشند و از روش های مختلف از پیری پوست خود جلوگیری می کنند و یا از مواد مختلف بهداشتی برای از بین بردن جای جوش ها و رفع چین و چروک و غیره استفاده می کنند. همان طور که می دانید با گذشت زمان و افزایش سن به صورت ناخودآگاه چین و چروک، لک ها و بسیاری از مسائل پوستی ظهور می کنند و از آنجایی که تمامی افراد اعم از آقایون و خانم ها دوست دارند همیشه جوان و زیبا به نظر برسند این مشکل می تواند برای آن ها دردسر ساز شود. یکی از روش های فوق العاده که امروزه برای جلوگیری از پیری پوست بسیار مورد استفاده قرار می گیرد بوتاکس می باشد. توجه داشته باشید که بوتاکس تنها برای جلوگیری از پیری پوست نمی باشد و می توان برای بسیاری از موارد پوستی دیگر هم از آن استفاده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد بوتاکس و نواحی قابل تزریق و یا مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس و بسیاری از موارد دیگر بیشتر بدانید.

در چه مواردی می توان از تزریق بوتاکس استفاده کرد؟

امروزه بسیاری از افراد و برای رفع مشکلات مختلف خود برای تزریق بوتاکس اقدام می کنند که شامل موارد زیر می شود:

– درد های میگرنی
– کمر درد های مزمن
– سندروم پیریفورمیس
– سندروم درد میوفاسیال
– اسپاسم در نیمه صورت
– درمان اسکار های دردناک
– سر درد های تنشی و اسپاسم رایتر
– برای رفع افتادگی گوشه های لب ها و نوک بینی
– درمان انحراف چشم، پرش های غیر ارادی پلک ها و افتادگی آن ها
– برای رفع افتادگی و شل شدن پوست که به دلیل افزایش سن ایجاد شده اند.
– درمان و یا کاهش تعریق زیاد در قسمت های مختلف بدن از جمله دست ها یا زیر بغل
– برای از بین بردن چین و چروک های صورت، خط های اطراف چشم، خط لبخند، خط اخم و غیره.
– و بسیاری از موارد دیگر…

شما می توانید تمامی موارد بالا را با پزشک در میان بگذارید و آن ها بهترین روش درمان با استفاده از بوتاکس و یا روش های دیگر را برای رفع مشکل شما انتخاب می کنند زیرا همیشه بوتاکس راه حل مشکل نمی باشد و می توان از روش های دیگر هم با توجه به صلاح دید پزشک استفاده کرد.

در چه نواحی از صورت می توان تزریق بوتاکس را انجام داد؟

بوتاکس را می توان به نواحی مختلف صورت تزریق کرد اما شایع ترین مکان هایی که می توان تزریق کرد شامل موارد زیر می باشد:

1- بوتاکس فک و گردن:

شما می توانید تمامی خطوط افقی و عمودی که به دلایل مختلف از جمله افزایش سن ایجاد شده اند را با تزریق بوتاکس از بین ببرید.

 

بوتاکس فک و گردن

بیشتر بخوانید: بوتاکس صورت

 

2- بوتاکس اطراف لب ها:

از آنجایی که اطراف لب ها به دلیل خندیدن، حرف زدن و غیره بیشتر از سایر اعضای صورت دچار چین و چروک می شوند شما می توانید با بوتاکس اطراف لب ها چین و چروک ها را از بین ببرید.

 

بوتاکس اطراف لب ها

بیشتر بخوانید: بوتاکس گونه

 

3- بوتاکس اطراف چشم ها:

شما می توانید با تزریق بوتاکس در نواحی اطراف چشم تمامی خطوط از جمله خطوط پنجه کلاغی را از بین ببرید. هم چنین می توانید با تزریق افتادگی پلک خود را هم درمان کنید.

 

بوتاکس اطراف چشم ها

بیشتر بخوانید: بوتاکس دور چشم

 

4- بوتاکس پیشانی و ابرو ها:

چروک بین ابرو ها و پیشانی به دلیل عادات بد رفتاری، مصرف دخانیات، ژنتیک و قرار گرفتن در آفتاب بیش از حد معمول است. که می توان با استفاده از تزریق بوتاکس پیشانی و بین دو ابرو چروک ها را مخصوصا زمانی که سطحی باشند به سادگی از بین ببرید.

 

بوتاکس پیشانی و ابرو ها

بیشتر بخوانید: بوتاکس مصپورت

 

5- بوتاکس خطوط اطراف بینی:

قطعا بار ها مشاهده کرده اید که هنگام خندیدن و یا صحبت کردن اطراف بینی شما چروک می شود که با استفاده از بوتاکس در اطراف آن می توانید از این مسئله جلوگیری کنید و زیبایی خود را افزایش دهید.

 

بوتاکس خطوط اطراف بینی

بیشتر بخوانید: بوتاکس لب

 

چه افرادی نمی توانند در صورت نیاز از تزریق بوتاکس استفاده کنند؟

قطعا اکنون این سوال برای شما پیش آمده که در چه صورتی نمی توان تزریق بوتاکس را انجام داد که در پاسخ به سوال شما باید گفت که اکثر افراد می توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند به جزء موارد انگشت شمار از جمله مادرانی که در دوان بارداری و شیردهی قرار دارند، افرادی که بیماری قلبی و عروقی دارند، افرادی که دارای سابقه بیماری های عفونی و التهابی در محل تزریق هستند، افرادی که دچار اختلال در سیستم عصبی و عضلانی هستند و افرادی که مشکلاتی در زمینه انعقاد خون دارند. پس اگر شما هم جزء یکی از این گروه ها هستید بهتر است از تزریق بوتاکس صرف نظر کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

چه افرادی نمی توانند در صورت نیاز از تزریق بوتاکس استفاده کنند؟

بیشتر بخوانید: بوتاکس مو

 

اگر تزریق بوتاکس در مناطق ممنوعه انجام شود چه عوارضی به دنبال دارد؟

در پاسخ به این سوال که آیا تزریق در مناطق ممنوعه عوارضی را به دنبال دارد باید گفت بله. توجه داشته باشید که هنگامی که برای تزریق بوتاکس اقدام می کنید توسط پزشک با تجربه این کار انجام شود زیرا گاهی اوقات به دلیل تزریق بوتاکس بر روی پلک ها، سبب افتادگی پلک ها می شود و ممکن است دید شما را دچار مشکل کند و سبب تاری دید و دو بینی در شما شود. هم چنین گاهی اوقات به دلیل تزریق اشتباه در اطراف لب ها سبب می شود در تکلم دچار مشکل شوید. هم چنین عوارضی مانند تورم، کبودی و قرمز شدن به مدت طولانی، و مشکلات تنفسی، مشکل در بلع و عفونت در ناحیه تزریق شده می تواند به دلیل تزریق در مناطق ممنوعه باشد.

 

اگر تزریق بوتاکس در مناطق ممنوعه انجام شود چه عوارضی به دنبال دارد؟

 

سخن پایانی

همان طور که گفته شد امروزه بسیاری از افراد برای زیبایی و جذاب تر شدن و برای رهایی از چین و چروک ها به تزریق بوتاکس روی می آوردند. اگر شما هم بنا به هر دلیلی قصد تزریق بوتاکس دارید به شما پیشنهاد می کنیم این کار را توسط افراد کاربلد و حرفه ای انجام دهید تا دچار مشکل نشوید زیرا تزریق بوتاکس همان طور که سبب زیبایی و جذاب تر شدن شما می شود اگر از بهترین بوتاکس و با کیفیت ترین آن استفاده نشود می تواند عوارض جبران ناپذیر جسمی و روحی برای شما در پی داشته باشد.