لوگوی بوتاکس سنتر
مزایای بوتاکس چیست

معرفی مزایای بوتاکس

با پا به سن گذاشتن کلاژن پوست خیلی کم میشود، یکی از اساسی ترین مولفه های هر شخص زیبایی صورت و صافی چهره می باشد و چین و چروک برای همه یکی به حساب می‌آید. امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده‌ و با علم پزشکی در آمیخته است، شیوه های زیادی برای برطرف کردن این چین و چروک ها به وجود آمده که پرطرفدارترین و محبوب ترین آن بوتاکس می باشد. پس تصمیم گرفتیم به معرفی مزایای بوتاکس بپردازیم.

برای شروع معرفی مزایای بوتاکس می توان گفت بوتاکس چهره در خیلی از کلینیک های کشور به بهترین شکل انجام می گیرد. به این ترتیب ما قصد داریم در این نوشته به بررسی بوتاکس چهره و معرفی مزایای بوتاکس بپردازیم پس تا پایان ما را همراهی کنید.

معرفی مزایای بوتاکس

فواید بوتاکس دور چشم

بوتاکس دور چشم تاثیر خیلی زیادی دارد اما تنها برای برطرف کردن چین هایی که به خاطر حرکت عضلات به وجود آمده است استفاده می گردد، تزریق بوتاکس معمولاً برای برطرف کردن خط های بین ابرو و چین و چروک های روی پیشانی و پنجه کلاغی و اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد. خط هایی که بر روی چهره قرار گرفته‌اند به تنهایی با بوتاکس برطرف نخواهد شد و باید با بقیه روش‌ها و شیوه‌های درمانی ترکیب گردد.

 

بوتاکس نخواهد توانست چین و چروک ها را به شکل همیشگی برطرف کند چون تاثیرگذاری آن موقتی می باشد ،تزریق بوتاکس به اطراف چشم سه ماه تا ۶ ماه ماندگاری خواهد داشت و بعد از این مدت چین و چروک‌ها دو مرتبه بر میگردد بعد از شش ماه باید تکانه‌های عصبی و مسیر ارسال آن ها فعال گردد و عضله ها دو مرتبه من قرمز گردد برای اینکه نتایج دائمی بوتاکس حفظ شود باید این عمل تمدید شود.

فواید بوتاکس دور چشم و پیشانی

در معرفی مزایای بوتاکس می توان به استفاده بوتاکس در خیلی از جاها اشاره کرد. این ماده که یک سم می باشد با تزریق شدن در عضله بدن سبب ضعیف شدن عضله می گردد و کم‌کم عصبهای آن فلج خواهد شد نتیجه این فلج شدن عضله ها تحرک پایین‌تر و ممانعت از به وجود آمدن خط در آن قسمت می شود.

در حقیقت بوتاکس می‌تواند مانع به وجود آمدن چین و چروک در اطراف چشم و پیشانی گردد با تزریق بوتاکس در اطراف چشم می توانید تا اندازه خیلی زیادی از آسیب‌هایی که به این قسمت وارد می گردد کم کنید چین و چروک به وجود آمده در اطراف چشم عموماً به خاطر خندیدن های خیلی عمیق و بالا رفتن سن به وجود می‌آید و برطرف کردن این خط ها چروک های عمقی و سطحی با بوتاکس قابل درمان می باشد و نتایج خوبی به مریض می‌دهد.

در حقیقت بوتاکس نقش جوانسازی برای پوست را ایفا می کند و به آسانی برای ۶ ماه تا یکسال از به وجود آمدن پیری پوست جلوگیری خواهد کرد که یکی از بهترین مزایای بوتاکس است.

فواید بوتاکس دور چشم و پیشانی

فواید بوتاکس مو

در مبحث معرفی مزایای بوتاکس میتوان به بوتاکس مو اشاره کرد. هنگامی که موها بد حالت و خشک می‌شود و به خاطر رنگ کردنهای زیاد درخشش را از دست می‌دهند و کدر می‌شوند. بهترین شیوه درمان رساندن رطوبت کافی و عمقی به آن میباشد برای همین یکی از شیوه های جدید در زمینه آرایش بوتاکس مو می باشد. بوتاکس مو به شکل عمقی موها را آبرسانی می کند و آنها را براق و خوش حالت می کند.

می‌توانید قبل از اقدام به بوتاکس مو با متخصصین در زمینه پوست و مو مشورت کنید و بوتاکس مورد نیاز خود را انجام دهید. چون اگر بوتاکس بدون مشورت با پزشک باشد و یا در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها صورت گیرد، گر چه از بهترین برندهای بوتاکس هم استفاده شود، باز هم احتمال خطر در آن زیاد است و عوارض به جای مزایا قرار خواهد گرفت.

 

مزایا تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس سبب بسته شدن سیگنال های عصبی و عضلات منقبض می گردد که چین و چروک و خط هایی که در چهره وجود دارد را کاملا از بین می برد و زیباسازی و جوانسازی برای پوست هر فرد به وجود می‌آید.

از مزایای تزریق بوتاکس میتوان به این موارد نیز اشاره کرد:

  1. این که تاثیر آن بدون جراحی و به شکل کاملاً طبیعی قابل ملموس و مشاهده می‌باشد به شکلی که صورت و چهره طبیعی به نظر می آید و اطرافیان متوجه تزریق نمی گردد.
  2. شیوه‌ای بی‌درد است که پزشک از مواد بی حسی در این پروسه استفاده نمی نماید.
  3. باعث جوانسازی و بهبود پوست می گردد.

فواید بوتاکس برای میگرن

در معرفی مزایای بوتاکس میتوان به بخش درمانی اشاره کرد. بوتاکس در کنار رشته های عصبی که سبب به وجود آمدن میگرن و دردسری زیاد می‌گردد تزریق خواهد شد. بعد از تزریق انتهای رشته عصبی را تحت تاثیر قرار داده، سپس از آزاد سازی پیام های شیمیایی که احساس درد را منتقل می کند به آسانی جلوگیری خواهد کرد.

در حقیقت بوتاکس از فعال شدن شبکه‌های ارتباطی درد جلوگیری خواهد کرد. قبل از اینکه دردهایی که از میگرن به وجود می‌آید آغاز گردد. بوتاکس سبب می شود تا از بروز آنها جلوگیری شود. اما مقداری زمان خواهد برد تا اینکه تاثیر خود را بر روی رشته های عصبی به خوبی بگذارد.

برای اینکه تاثیرات بوتاکس مشخص گردد لازم است تا مریض در دو جلسه تزریق بوتاکس را تکرار کند. در حقیقت با بالا رفتن تعداد جلسات شاهد نتایج خوبی برای درمان میگرن با بوتاکس خواهید بود.

قیمت بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی مورد بعدی در معرفی مزایای بوتاکس است. قیمت بوتاکس پیشانی عوامل مختلفی دارد مانند مقدار بوتاکس و قسمت مورد نظر و دستمزد پزشک و هزینه آن به طور قطعی نمی توان تعیین کرد اما برخی از سایت ها هستند که به شکل آنلاین هزینه‌های بوتاکس خود را بارگذاری می‌کنند همه قیمت هایی که وجود دارد از برندهای معتبر و استاندارد بوتاکس می باشد و همه خدمات آنها به نحو احسن بر روی بیمار و مریض انجام خواهد شد.

قیمت بوتاکس پیشانی

سخن پایانی

نکته خیلی مهم در رابطه با معرفی مزایای بوتاکس این می باشد که بوتاکس قسمت چهره خیلی حساس است و قطعاً باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود تزریق بوتاکس در سالن های زیبایی نه تنها شما را از مزایا و فواید بوتاکس بی‌بهره خواهد کرد بلکه سبب به وجود آمدن خطراتی برای پوست و رگها و به وجود آمدن عوارض جانبی بد دیگری خواهد شد.

از بوتاکس برای جذابیت چهره و زیبایی با هدف کم کردن علائم پیری استفاده می‌گردد، در این نوشته به بیان مزایای بوتاکس اشاره گردید امیدواریم اطلاعات خوبی در رابطه با فواید بوتاکس به دست شما آمده باشد تزریق بوتاکس در هر قسمت از چهره برای جلوگیری از چین و چروک و شادابی و جوان شدن پوست کمک می کند.