لوگوی بوتاکس سنتر
درمان کبودی بعد از بوتاکس

رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس

بوتاکس روشی برای بهبود به منظور بر طرف کردن چین و چروک و خط های پوستی می باشد. بکار بردن این راه درمانی، به منظور بر طرف کردن چین ها روز به روز در حال زیاد شدن می باشد. با موجود بودن اثر گذاری بالای بوتاکس، این روند برخی وقت ها عارضه هایی را به دنبال خواهد داشت که در ادامه روش هایی برای رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس معرفی میکنیم.

رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس

 

رایج ترین کبودی صورت بعد از بوتاکس

تورم، کبودی و قرمز بودن پوست از رایج ترین عوارض بوتاکس می باشد. به صورت عمومی هر مدل تزریق به بدن با عارضه هایی همراه می باشد و بوتاکس از این موضوع استثناء نمی باشد. یکی از آن ها کبودی می باشد که در ادامه به رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس میپردازیم.

عارضه های جانبی در همه ی راه های جوان ساختن پوست و زیبایی کاری  طبیعی می باشد. عوارض بوتاکس، روال طبیعی بدن در جواب به جراحت و تغییر های می باشد که بر اثر تزریق ایجاد شده است. در وضعیتی که پس از تزریق بوتاکس عارضه های جانبی آن را تجربه نمودید، نگرانی به سراغتان نیاید. با اطلاع از دلیل و بهبود کبودی و تورم  پس از تزریق بوتاکس به آسانی توانایی رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس را پیدا می‌کنيد.

درمان کبودی و ورم پس از تزریق بوتاکس

همان گونه که بیان نمودیم کبودی و متورم شدن از عارضه های ممکن پذیر بوتاکس می باشد. با طبیعی بودن این عارضه ها، شما توانایی دارید با چند راه آسان، شروع به رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس نمایید. اصلی ترین مراقبت های بعد از بوتاکس عبارت است از:

1. انتخاب انژکتور متخصص و با مهارت

ماهر بودن و مجرب بودن دکتر ابتدایی ترین قدم به منظور اثر گذار بودن تزریق بوتاکس می باشد. ماهر بودن پزشک و بکار بردن ترفند های تزریق، توانایی دارد تا اندازه ای متورم بودن و کبودی را به کمترین حد منتقل نماید. در نتیجه انتخاب یک دکتر مجرب و با مهارت مهمیت فراوانی در پایان تزریق بوتاکس را دارا است.

یک پزشک متخصص و با تجربه، توانایی دارد عالی ترین پیشنهاد ها به منظور تزریق به شما بدهد. دکتر شما می تواند در مورد مدل و برند بوتاکس و اندازه تزریق پیشنهاد های موثر به شما دهد. این پیشنهادها توانایی دارد تا اندازه ای از عارضه های جانبی پس از تزریق پیشگیری نماید. علاوه بر آن دستورهای داده شده از سمت پزشک، به شما یاری می رساند کبودی و متورم شدن را به کمترین حد برساند.

 

2. خود داری از استفاده داروهای رقیق نموده خون

دارو هایی مثل: آسپیرین، ایبوپروفن، ویتامین E، روغن ماهی و روغن بذر کتان خون را رقیق می نماد. رقیق نمودن خون یکی از عامل های مهم به وجود آوردن تورم و کبودی می باشد. به منظور رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس لازم می باشد از استفاده نمودن این داروها خودداری نمایید.

قبل از صورت دادن تزریق در مورد استفاده دارو ها با پزشک خود مشاوره نمایید. به منظور اثر گذاری بوتاکس بایستی چند روز قبل از تزریق از استعمال بعضی داروها خود داری کنید.

درمان کبودی و ورم پس از تزریق بوتاکس

کبودی پس از تزریق بوتاکس

در بیشتر وقت ها کبودی که بر اثر تزریق بوتاکس به وجود می آید، ظرف یک تا دو روز پس از تزریق نمودن نمایان می شود. ولی بعضی مواقع امکان دارد عارضه ها چند روز بعد خود را نمایان کنند.

علت متورم شدن و کبودی پس از بوتاکس

متورم شدن و کبودی یکی از عارضه های تزریق بوتاکس می باشد، ولی همه بیمار ها آن را تجربه نمی نمایند. اشخاصی که پس از تزریق بوتاکس، گرفتار ورم و کبودی در محیط تزریق می گردند، امکان دارد علت  این مشکل را نفهمند. برخی وقت ها نداشتن اطلاعات از دلیل این بحث، سبب نگران بودن و مضطرب گشتن بیمار ها می گردد.

البته، فهمیدن دلیل این عارضه ها، قدم ابتدایی به منظور بهبود کبودی و متورم شدن پس از تزریق بوتاکس می باشد. اکنون  لازم می باشد به این پرسش جواب دهیم که چرا پس از تزریق بوتاکس متورم شدن و کبودی به وجود می آید؟ و رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس چگونه است؟

چگونه ورم و کبودی بعد از بوتاکس رخ میدهد؟

پس از صورت دادن هر نوع تزریق و جراحی داخل پوست، کبودی به ازای یک مشکل خود را ظاهر می کند. ولی چگونه؟ متورم شدن و کبودی به علت باز شدن رگ های خونی درون پوست به وجود می آیند. در طی تزریق بوتاکس، گاها امکان دارد سوزن به مویرگ ها اصابت نماید و سبب متورم گشتن و کبودی در محیط تزریق گردد.

برخی وقت ها حتی با وجود تخصص و ماهر بودن پزشک، احتمال اصابت سوزن به مویرگ های خونی موجود است. بکار بردن سوزن های کوچکتر به منظور تزریق بوتاکس، توانایی دارد امکان رخ دادن این مشکل را کم کند، ولی به صورت عمده نمی تواند از رخ دادن آن جلوگیری نماید.

در بیشتر وقت ها کبودی که بر اثر  تزریق بوتاکس ایجاد می شود، در طول مدت یک تا دو روز پس از تزریق نمایان می گردد. ولی برخی وقت ها امکان دارد عارضه ها چند روز پس از انجام آن خود را ظاهر کند.

رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس و متورم شدن

در همان صورت که بیان شد کبود شدن و متورم شدن از مشکل های ممکن پذیر بوتاکس می باشند. با طبیعی بودن این عارضه ها، شما توانایی دارید با چند راه آسان، شروع به رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس نمایید.

رفع کبودی صورت بعد از بوتاکس و متورم شدن

 

سخن پایانی

بوتاکس ماده ای می باشد، تزریقی که استفاده های زیبایی و بهبودی زیادی را در بر دارد؛ و به دلیل هزینه ی مناسب تر و دیدن سریع تر تاثیر های آن در برابر جراحی های زیبایی در بین زن ها و مرد ها، دوست داران زیادی را دارد.

در صورت تزریق درست بوتاکس، ناظر کمترین عارضه ها ممکن پذیر خواهیم بود. ولی در صورت رخ دادن مشکل های مانند کبود بودن و ورم داشتن پس از بوتاکس، این مشکل ها قابل حل می باشد.

بوتاکس که از سم خیلی قوی به نام بوتولینوم به دست می آید، زیاد ترین استفاده آن در بر طرف نمودن چین و چروک های صورت و بدن می باشد.