لوگوی بوتاکس سنتر
دکتر زمانی متخصص بوتاکس-شاخص

دکتر زمانی متخصص بوتاکس

دکتر زمانی متخصص بوتاکس یکی از متخصصان عرصه پوست مو و تغذیه و تزریق بوتاکس است که در این حیطه ها تخصص دارد. این دکتر یک مطب شخصی برای انجام خدمات خود دارد و همراه با گروهی از دستیاران خود این کلاب را اداره می‌کند. دکتر زمانی یکی از بهترین متخصصین پوست و مو و تغذیه است که در سال های اخیر بسیار شناخته شده است و مراجعه کنندگان‌ زیادی دارد.

این دکتر متولد شهر تهران است و تخصص خود را نیز در این شهر گرفته است و هم اکنون در شهرک غرب تهران، کلینیک تخصصی خود را دارد. دکتر زمانی متخصص بوتاکس، هنگام مراجعه بیماران بسیار صبور بوده و با آرامش کامل به آن ها مشاوره می دهد و نیز بهترین راه ها را برای آن ها مشخص می کند.

زندگینامه دکتر زمانی متخصص بوتاکس

دکتر زمانی متخصص بوتاکس در کلینیک خود، انواع خدمات پوستی را انجام می دهد که جزو بهترین کلینیک های تهران و از جمله کلینیک هایی که تزریق بوتاکس انجام میدهند است. ایشان دکتری با تجربه ای بالا و سابقه ای طولانی در حیطه پوست و مو است که تزریق بوتاکس را در کلینیک تخصصی خود به خوبی انجام می دهد. دکتر زمانی علاوه‌ بر خدمات پوستی، در کلینیک خود انواع خدمات تقویتی مو را انجام داده و راه های جلوگیری از ریزش مو را در اختیار مراجعه کنندگان‌ خود قرار می دهد. این دکتر در شاخه تغذیه نیز تخصص دارد که رژیم های خوبی را برای بیماران خود تجویز میکند. در رابطه با کیفیت دستگاه های کلینیک و مواد مصرفی ایشان می توان گفت یکی از بهترین متریال های موجود در بازار را استفاده می‌کند و تیمی قوی و مجرب دارد.

این دکتر به دلیل برخورد بسیار عالی با مراجعه کنندگان خود بسیار محبوب است و ماهانه در آمد زیادی از طریق انجام خدمات پوستی به دست می آورد. برای انجام خدمات پوست و مو از مواد درجه یک خارجی استفاده می کند و تقریبا 80 درصد مراجعه کنندگان این دکتر، کاملا راضی بوده و ایشان را پیشنهاد می کنند. کیفیت کار این دکتر بسیار بالا است، به طوریکه سالانه افراد زیادی از خارج از کشور برای انجام خدمات پوستی به کلینیک دکتر زمانی متخصص بوتاکس مراجعه می کنند.

زندگی نامه دکتر زمانی

مدارک علمی و پزشکی دکتر زمانی متخصص بوتاکس

دکتر زماني دارای مدارم تخصصی انواع خدمات پوست و مو و تغذیه در ایران است و مدارک معتبری در حیطه انواع عما های زیبایی دارد که چندین مورد از آن ها را بیان خواهیم کرد :

. مدرک خدمات درمان ریزش و تقویت مو
. مدرک اراف فرکشنال
. مدرک مزوتراپی مو
. مدرک PRP
. مدرک کربوکسی تراپی مو
. مدرک هیلر فیلر
. مدرک اراف فرکشنال پوست
. مدرک مزوتراپی میکرونیدلینگ
. مدرک PRP میکرونیدلینگ
. مدرک میکرودرم
. مدرک لیزر جوش
. مدرک RF‌ فرکشنال
. مدرک ترماژ
. مدرک مزومیکرونیدلینگ
. مدرک نخ سیلوئت
. مدرک هایفوتراپی
. مدرک جوانسازی با لیزر
. مدرک پلاسما تراپی
. مدرک مزو ژل
. مدرک اراف کویتیشن

1.     مدرک انواع فیلر:

. ژل
. مزو ژل
. ژل لب
. ژل گونه
. زاویه سازی فک
. خط اخم
. خط لبخند
. فیلر بینی
. ناودان اشکی

 

2.     مدرک انواع لیزر:

. لیزر موهای زائد
. جوانسازی پوست با لیزر
. لیزر لک
. مدرک درمان لک، کک و مک

 

3.     مدرک انواع بوتاکس :

. بوتاکس پیشانی
. بوتاکس خطوط پنجه کلاغی
. بوتاکس ابرو
. بوتاکس دور چشم
. بوتاکس میان ابرو
. بوتاکس بینی
. بوتاکس گونه
. بوتاکس اطراف دهان
. بوتاکس فک و گردن
. مدرک بلفاروپلاستی

مدرک انواع بوتاکس دکتر زمانی

مرکز تزریق متخصص بوتاکس دکتر زمانی

دکتر زمانی یکی از بهترین متخصصان تزریق بوتاکس است که عمل بوتاکس را با آگاهی و تجربه بالا انجام‌ می دهد. از ام جایی که بوتاکس عملی حساس است و نیاز به تجربه بالا دارد می توان گفت دکتر زمانی یکی از بهترین انتخاب ها برای تزریق بوتاکس است. ایشان دارای یک کلینیک خوب به همراه گروهی خبره است که خدمات پوست و مو انجام می دهند. کلینیک این دکتر در غرب تهران قرار دارد. دکتر زمانی عمل بوتاکس را در کلینیک تخصصی خود انجام می دهد و از بروز ترین و با کیفیت ترین مواد روز استفاده می کند. بوتاکس سمی با نام بولوتونیوم است که می تواند عضله و عصب را فلج کند و برای مدت زمانی از کار بیندازد. دکتر زمانی در کلينيک خود همه عمل های زیبایی اعم از بوتاکس را انجام داده و به عنوان یکی از پزشکان برجسته در تزریق بوتاکس شناخته شده است. این پزشک با اخلاق و صبور در امور پزشکی ایران بسیار افتخار آفرین بوده است. با دیدن نمونه کار های بوتاکس ایشان مشاهده می کنیم در این زمینه بسیار مهارت دارد و بهترین تزریق بوتاکس و سایر عمل های زیبایی را انجام می دهد.

 

فضای مجازی دکتر زمانی

دکتر زمانی متخصص بوتاکس دارای صفحات شخصی در سایر برنامه های مجازی بوده و در این رسانه ها، نمونه کار های زیبایی خود به همراه آموزش برخی نکات مهم درباره پوست، مو و تغذیه را قرار می دهد. سایت شخصی ایشان برای رزرو نوبت بوده و نمونه کار هایی از ایشان در این سایت قرار دارد. همچنین صفحه اینستاگرام دکتر زمانی با نام خودشان که دارای دنبال کنندگان زیادی است، حاوی مطالب آموزنده و فیلم و عکس نمونه کار های ایشان است. اگر قصد انجام هرکدام از عمل های زیبایی توسط این دکتر را دارید، توصیه می شود قبل از اقدام به این کار، به صفحات مجازی این دکتر مراجعه کرده و نمونه کار های ایشان را مشاهده کنید و پس دیدن رضایت افراد، برای رزرو نوبت و مشاوره اقدام کنید.

فضای مجازی دکتر زمانی

مشاوره دکتر زمانی

یکی از بهترین کار هایی که ایشان برای مراجعه کنندگان‌ خود انجام می دهد این است که قبل از انجام هرگونه خدمات، با افراد مشاوره می کند. مشاوره کردن پزشک قبل از انجام عمل یکی از نشانه های با تجربه بودن ایشان است. با مشاوره ای که قبل از انجام عمل انجام می شود، دکتر به خوبی متوجه خواسته های مراجعه کننده خود شده و می تواند به درستی او را راهنمایی کرده و در مسیری درست قرار دهد. این دکتر برای هر یک از بیماران خود قبل از انجام خدمات، جلسه مشاوره ای قرار می دهد و با اخلاقی خاص و خوب با آن ها مشاوره انجام می دهد و به نظرات و خواسته های آن ها اهمیت می دهد که این کار مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته و موجب شده است سالانه افراد بسیار زیادی به این کلینیک دکتر زمانی مراجعه کرده و بهترین نتیجه های زیبایی را نسیب خود کنند.

 

سخن پایانی

دکتر زمانی متخصص بوتاکس از بهترین متخصصان پوست و مو ایرانی که از اوایل فعالیت خود در این رشته توانسته است افتخارات زیادی به دست آورده و تخصص خود را در حیطه های مختلف افزایش دهد. ایشان موفق به ایجاد یکی از بهترین کلاب های پوست و زیبایی در ایران بوده است که بسیار پر طرفدار است. اگر به دنبال شناخت بیشتری از دکتر زمانی متخصص بوتاکس هستید باید صفحات مجازی ایشان را دنبال کرده و حتی در صورت نیاز به صورت حضوری با ایشان مشاوره داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم مختصر اطلاعاتی در مورد دکتر زمانی متخصص پوست، مو و تغذیه را در اختیار شما قرار دهیم. قطعا با شناخت این متخصص، شما یکی از بهترین متخصصان پوست ایرانی را پیدا کرده اید.