لوگوی بوتاکس سنتر
نتیجه بهتر بوتاکس

تزریق بوتاکس در چه بخش‌هایی از بدن نتیجه‌ بهتری دارد؟

بوتاکس یک نوع سم به اسم بوتولونیوم است که توانایی فلج کردن عضله ها را در دست دارد. در عصر کنونی از آن به منظور  دست یافتن به هدف هایی همانند زیبایی و بهبود خیلی از مرض ها مانند اسپاسم عضلانی بکار برد. بنابراین بوتاکس را در دوز‌های خیلی ریز و با ترکیب های دیگر رقیق می سازند و بعد از آن مورد کاربرد قرار خواهد گرفت. اما باید بهترین نقاط تزریق بوتاکس را بشناسید.

بهترین نقاط تزریق بوتاکس در صورت می باشد. کارکرد بوتاکس به نوعی می باشد که با قطع نمودن سیگنال‌ ها و راه‌ های مرتبطی عصبی میان مغز و محیط مورد نظر، موجب فلج گشتن آنی عضله آن محیط می شود و در این صورت دیگر عضله توانایی به حرکت و به وجود آوردن چین و چروک در پوست آن محیط نخواهد بود. علاوه بر آن بوتاکس موجب زیاد شدن اندازه و بر آمدگی در محیط مورد نظر نیز می شود و اینکار توانایی دارد در برطرف کردن چین و چروک خیلی موثر برای هر شخصی باشد.

 

تزریق بوتاکس در چه بخش‌هایی از بدن نتیجه‌ بهتری دارد

نقاط استاندارد تزریق بوتاکس

بوتاکس استفاده های مختلف و زیادی را دارا است و می شود آن را در ناحیه های گوناگون بدن و به خصوص صورت مورد کاربرد قرار داد. بنابراین هدف های بکار بردن بوتاکس متغیر می باشد ولی بیشتر اشخاص با منظور بهبود چین و چروک از بوتاکس بکار برده می شود. تزریق بوتاکس به وسیله یک پزشک تخصص داشته و با مهارت انجام می شود و به طور درست و با هدف تزریق می شود. بنابراین حدودا بهترین نقاط تزریق بوتاکس در همه ی نقطه های صورت به جزء نقطه هایی ویژه می شود آن را بکار برد.

بهترین نقاط تزریق بوتاکس

صورت از مهم بودن خیلی فراوانی برای بیشتر اشخاص برخوردار می باشد و حدودا همه ی انسان‌ ها صورت خود را زیاد تر از ناحیه های دیگر بدن مهم می دانند. بنابراین در صورت موجود بودن بعضی مشکل ها و نقص ها در صورت مثل: اسکار، جای جوش و چین خوردگی اشخاص کوشش می نمایند از کار های زیبایی به منظور برطرف نمودن آن‌ ها بکار می برند و چهره دوست داشتنی خود را کسب می کنند.

مناسب ترین نقاط صورت برای تزریق بوتاکس

1. پیشانی

یکی از بهترین نقاط تزریق بوتاکس محیط پیشانی هر شخص می باشد که در گذر زمان چروک‌هایی در آن ایجاد می شود‌. در خوشبینانه ترین حالت می شود گفت که می توان این خط ها را با بوتاکس پیشانی به آسانی برطرف نمود.

2.گونه

گونه‌ها نیز جزو عالی ترین ناحیه های صورت به منظور تزریق بوتاکس  به حساب می آیند که در اثر پیری عموما شل و بد شکل می شوند. می شود با بوتاکس تصویر و شکل دلخواه تری را به گونه بخشید.

3. چشم

دور و بر چشم هر شخصی در گذر تایم گرفتار چین‌ و چروک شده یا گود می‌ گردد. این حالت عموما حس ناخوشایندی در افراد ایجاد میکند. با تزریق بوتاکس دور چشم می شود گودی، چروکیده شدن ها و سیاهی دور چشم را بهبود بخشید.

4.لب

خط های ناحیه های دور و بر دهان و دور لب و به ویژه خط های خط خنده با بوتاکس لب قابل بهبود می باشد.

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

مورد دیگر بهترین نقاط تزریق بوتاکس برای صورت خط های میان ابرو‌ها است. این مورد سبب می گردد شخص عصبی و خشن به نظر آید. این دسته از اشخاص توانایی دارند با تزریق بوتاکس به این محیط، خط ها را به صورت کامل محو نماید. همچنین به منظور برطرف کردن افتادگی پلک بکار بردن بوتاکس می‌تواند روشی با تاثیر باشد و به همین دلیل تزریق آن به پلک مورد هدف توانایی دارد تاثیر های خیلی خوبی داشته باشد. به منظور بالا بردن ابرو‌ها می‌ شود بوتاکس را به زیر ابرو‌ها تزریق نمود که این عمل توانایی دارد تاثیر های خوبی در چهره شخص داشته باشد.

 

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس

بوتاکس حدودا در همه جای صورت بکار برده می شود و مورد کاربرد قرار می‌گیرد، ولی تزریق غلط آن و بکار بردن ترفند های ناصحیح در طی تزریق می‌تواند افزون بر اینکه نتیجه ها و تاثیر های مثبتی نداشته باشد، سبب رخ دادن عوارض بوتاکس و مشکل هایی در این ناحیه ها نیز شود که این نکته امکان دارد خطر آفرین باشد.

بنابراین شخص تقاضا کننده قبل از صورت دادن تزریق بوتاکس بایستی درباره پزشک تخصص داشته خود بررسی نموده و از لحاظ ماهری و مجرب بودن وی در قسمت پزشکی و زیبایی مطمئن شوید. چون که تزریق بوتاکس یک عمل حساس و ظریف میباشد که بایستی توجه زیادی انجام شود تا بتوان از تزریق بهترین نقاط تزریق بوتاکس تأثیرهای مثبتی کسب نمود.

پس به صورت عمده بوتاکس حاوی نقطه های ممنوع می باشد، ولی تزریق در بعضی ناحیه ها مثل ناحیه های دور و بر چشم، لازم به توجه خیلی زیاد است، تا سبب رخ دادن مشکل نگردد. در بقیه ناحیه ها نیز بوتاکس نتیجه های بدی به دنبال ندارد، ولی قرار بر این است، این که تزریق به خوبی و صحیح صورت گیرد.

چرا بعضی نقاط ممنوع است؟

دارا بودن صورت بی‌ نقص و بی‌ عیب برای تمام اشخاص اصل می باشد. بیشتر اشخاص کوشش می نمایند، صورت خود را زیبا و جوان و به صورت عمده بی نقص نشان دهد. عموما زن ها به منظور این عمل از راه های آرایشی و میکاپ بکار می برند.

ولی بعضی عیب ها در صورت موجود بودن که در ناحیه های حساس صورت یا نزدیک به آن‌ ها است و سبب می‌ شود تزریق بوتاکس به آن محیط  اندکی دارای ریسک گردد. عموما پزشک ها توصیه می نمایند، که از بوتاکس در این ناحیه ها بکار نبرند،  ولی اگر چنان چه شخص تقاضا کننده در صورت دادن این کار اصرار ورزیدن توانایی دارد از بوتاکس بکار ببرد.

بررسی مزایای بوتاکس در نقاط صحیح صورت

صورت دادن تزریق بوتاکس به طور کلی به منظور زیبا‌ ساختن و جوان‌ ساختن صورت مورد کاربرد قرار می‌گیرد و در سال‌ های پایانی جزء دوست داشتنی ترین کارها در بخش زیبایی محسوب می شوند. کلی ترین تاثیری که بوتاکس بعد از تزریق به محیط مورد نظر به وجود می آید. زیاد کردن اندازه و برآمدگی می باشد که به منظور دست یافتن به هدف هایی همانند هم‌ سطح‌ ساختن و صاف نمودن پوست و برطرف کردن چین چروک خیلی تاثیر گذار می باشد.

علاوه بر آن تزریق بوتاکس سبب می گردد که پوست شادی بخش تر و جوان‌ تر به نظر می آید و صورت فرد را چندین سال جوان‌ تر از حال کنونی نمایان می سازد. بوتاکس (Botox injection) به علت ویژگی قطع نمودن کنترل عضله و قطع کردن سیگنال‌ های عصبی عضله در محیط مورد نظر، سبب فلج شدن آنی آن می‌ گردد. این کار می‌تواند برای اشخاصی که عضله خود در محیط مورد نظر را خیلی منقبض می‌ سازد با تاثیر است، چون که منقبض نمودن همیشگی یک عضله موجب رخ دادن چروک و چین خوردگی در پوست فرد می شود.

آیا با بهترین ترین نقاط تزریق بوتاکس در صورت آشنا هستید؟

پیری رخ داد جالبی نمی باشد و همه در یک تایمی شاید تعیین شده بایستی منتظر آن باشند، ولی پیری زود هنگام در پوست صورت به علت های گوناگونی رخ می دهد و به هیچگونه جالب نمی باشد. بوتاکس یک درمان آسان اما کاربردی می باشد که البته به وسیله  FDA “سازمان غذا و دارو آمریکا” به تایید رسیده می باشد و موجب نابود شدن چین و چروک های صورت می گردد. بهبود بوتاکس پس از دو هفته صورت می گیرد و بعد از 14 روز از صورت دادن تزریق بوتاکس توانایی دارید ثمر بخش بودن یا نبودن این عمل را مشاهده نماید.

 

آیا با بهترین ترین نقاط تزریق بوتاکس در صورت آشنا هستید؟

 

سخن پایانی

بوتاکس جزء دوست داشتنی ترین عمل های زیبایی می باشد که لازم به صورت دادن هیچ مدل جراحی عمیق در آن نمیباشد، تزریق سم بوتولینوم که سبب فلج گشتن عصب های بخش یا بخش هایی از عضله ها می گردد، روال متشکل شدن چین و چروک را به سرعت متوقف می سازد. هر چند که بوتاکس یک راهکار آنی می باشد، ولی دوست داران ویژه ای را دارد.

در میان بهترین بوتاکس برای زنان در صورت حدودا هر موردی می تواند در صورت انجام شدن به وسیله دکتر تخصص داشته، عالی ترین پایان را برای مریض به دنبال دارد. بنابراین نگه داری های پس از تزریق بوتاکس تماما لازم می باشد و جلوگیری از صورت دادن بعضی از عادت های ناصحیح تا حداقل 2 هفته پس از تزریق لازم می باشد.