لوگوی بوتاکس سنتر
بوتاکس هانیه توسلی-شاخص

بوتاکس هانیه توسلی

هانیه توسلی یکی از زنان زیبای ایرانی است که در حرفه بازیگری فعالیت می کند. این بازیگر متولد 14 خرداد 1358 است که در شهر همدان متولد شد و از همان کودکی به حرفه بازیگری و تئاتر علاقه خاصی نشان داد. هانیه توسلی ضمن اینکه بازیگری خوش استایل است، می‌توان گفت چهره و پوستی بسیار جذاب دارد که هر چشمی را به خود خیره می کند. هانیه توسلی در حرفه ی بازیگری بسیار درخشیده است و افتخارات زیادی نصیب خود کرده است. هانیه توسلی از جمله بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند میباشد.

هانیه توسلی

این بازیگر تا به امروز به طور رسمی مجرد بوده است و رابطه ای جدی که به ازدواج ختم شود نداشته است. پدر هانیه توسلی سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بوده است و جمعا 5 فرزند هستند که به گفته خوده او زندگی بسیار خوب و زیبایی با خانواده اش داشته است. پدر او هم اکنون در قید حیات نیست. خواهرانش نیز مانند او شخصیت هایی موفق و بزرگ هستند یکی از آنها در حیطه ترجمه فعالیت دارد، دیگری جراح مغز و اعصاب است، خواهر دیگر او در آمریکا زندگی می‌کند و نیز خواهر دیگرش در رشته طراحی تحصيل کرده است.

این بازیگر فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ آزاد تهران در رشته ادبیات نمایشی است و فعالیت های بسیاری در حیطه بازیگری داشته است و با کارگردان های بسیار خوبی کار کرده است. هانیه توسلی در رشته های عکاسی و نقاشی نیز فعالیت می‌کند و بسیار علاقه مند به حرفه ای تر شدن در این حیطه هاست. او در طول زندگی خود علاقه وافری به حیوانات از جمله گربه ها نشان داده است و چندین گربه را در خانه خود نگه داری می‌کند و به گفته خود او زندگی بدون گربه ها برایش معنی ندارد و گربه ها مانند بچه های او هستند که هیچ زمانی نمی تواند از آن ها دست بکشد.

این بازیگر خوب با اینکه خود، فرزندی ندارد اما دورادور سرپرستی یک دختر را به عهده گرفته است و مانند یک فرزند واقعی به او رسیدگی می‌کند. این بازیگر زیبا در سراسر زندگی خود سعی کرده است به پوست و زیبایی خود رسیدگی کند و پس از پشت سر گذاشتن دوره جوانی و با دیدن چین و چروک های صورت خود اقدام به جلوگیری از ایجاد چین و چروک ها بر روی پوست خود کرد.

هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی به دلیل علاقه زیادی که به تئاتر داشت از 16 سالگی این حرفه را از شهر همدان شروع کرد و پس از آن نیز در تهران ادامه داد. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به دستیاری کارگردان در سال های اول تحصیلش در دانشگاه شهر تهران اشاره کرد که پس از آن این فعالیت ها توانست برای او تجربه های بزرگی را به ارمغان بیاورد. اولین تجربه او برای بازی در سریال بود و پس از آن نیز برای بازی در یک فیلم سینمایی اقدام کرد.

هانیه توسلی با بازی در فیلم میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی بسیار درخشید و از آن پس توانست در فیلم های بسیار خوبی نقش بگیرد و با استایل خاص و چهره زیبای خود بسیار محبوب شود. در حیطه عکاسی کار های زیادی انجام داده است اما به دلایل شخصی علاقه ای به ایجاد نمایشگاه نداشته است. علاقه هانیه توسلی به گربه های زینتی نیست و بیشتر اوقات گربه های خیابانی را نگه می‌دارد و به گفته او از بچگی در خانه به گربه ها علاقه زیادی داشته اند. هانیه توسلی علاقه ای به بچه دار شدن ندارد و تصمیم دارد این پروسه را کنار بگذارد.

تزریق بوتاکس هانیه توسلی

برای کارهایی که چهره افراد در آن بسیار مهم است زیبایی پوست و شادابی بسیار اهمیت دارد انسان در هر سنی باید به پوست خود رسیدگی کند چه بسا اگر فردی مشهور و برجسته باشد و در حیطه بازیگری فعالیت کند. انسان هایی که در سینما فعالیت میکنن و برای سال های زیادی باید پوستی زیبا و جوان و سینما پسند داشته باشند و چهره بر روی اکثر نقش های خوبی که برای فیلم ها اهدا می‌شود نقش به سزایی دارد. هانیه توسلی نیز به عنوان یکی از بانوان زیبایی که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند همیشه سعی بر آن داشته است که زیبایی چهره خود را حفظ کند و با بالا رفتن سنش از پیری جلوگیری کند.

هانیه توسلی در سال های اخیر به دلیل بالا رفتن سن دچار چین و چروک هایی در نواحی صورت خود بود اما این بازیگر بخاطر اهمیتی که به پوست خود می‌داد و برای جوانی و شادابی خود اهميت زیادی قائل بود تزریق بوتاکس را انجام داد و جوانی و شادابی را به چهره خود بازگرداند. زیبایی انسان ها هر مقداری هم که زیاد باشد به مرور زمان زائل خواهد شد و از بین می رود اما افراد برجسته بخاطر شغل خود باید زیبایی و شادابی چهره شان را حفظ کنند.

تزریق بوتاکس از بی خطر ترین عمل های زیبایی است که امروزه بسیار رایج شده است و برای پوست بسیار مفید است به طوری که جایگزین جراحی های صورت شده است و رونق فراوانی گرفته است. هانیه توسلی هم مانند سایر بازیگران مانند نیکی کریمی بوتاکس انجام داده است. هانیه توسلی به طور تقریبی این عمل را از سال 1395 انجام داده است و روند تکمیل را نیز طی کرده است و هم اکنون دارای پوستی به شدت جذاب و دیدنی است. پوست او هم اکنون مانند جوانی شاداب و براق است و به هیچ وجه سن و سالش با زیبایی چهره اش هم خوانی ندارد بلکه بسیار جوان تر و زیباتر است.

تزریق بوتاکس هانیه توسلی

افتخارات هانیه توسلی

برای فیلم اثیری در سال 1381 نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ

در سال 1381 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فجر

برای فیلم شب های روشن در سال 1382 برنده تندیس زرین بهترین بازیگر زن جشنواره سینمای ایران

در سال 1382 نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ

برای فیلم جایی برای زندگی در سال 1383 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجر

برای فیلم زمان می ایستد در سال 1384 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر

برای فیلم میوه ممنوعه در سال 1388 نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام تلوزیونی جشنواره حافظ

برای فیلم ندار ها در سال 1389 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر

در سال 1391 برنده سيمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر

برای فیلم دهلیز در سال 1392 نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره انجمن منتقدان

در سال 1393 نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ

برای فیلم سوتفاهم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر

برای فیلم کلمبوس نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ

فیلم های هانیه توسلی قبل‌ از بوتاکس

هانیه توسلی با چهره ی زیبا و طبیعی خود طی سال هایی که در سینما فعالیت کرده است موفق به بازی در فیلم های زیادی شده است که چهره او بسیار درخشیده است. نمونه ای از فیلم های هانیه توسلی قبل از عمل بوتاکس:

فیلم آخر بازی سال 1379 با کارگردانی همایون اسعدیان

فیلم شام آخر سال 1380 با کارگردانی فریدون جیرانی

فیلم اثیری سال 1380 با کارگردانی محمد علی سجادی

فیلم گاهی به آسمان نگاه کن سال 1381 با کارگردانی کمال تبریزی

فیلم شب های روشن سال 1381 با کارگردانی فرزاد مؤتمن

فیلم جایی برای زندگی سال 1382 با کارگردانی محمد بزرگ نیا

فیلم یک شب سال 1383 با کارگردانی نیکی کریمی

فیلم کافه ستاره سال 1383 با کارگردانی سامان مقدم

فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا سال 1383 با کارگردانی رسول صدرعاملی

فیلم عصر جمعه سال 1384 با کارگردانی مونا زندی حقیقی

فیلم زمان نیست سال 1384 با کارگردانی علیرضا امینی

فیلم غیر منتظره سال 1385 با کارگردانی محمدهادی کریمی

فیلم عاشق سال 1385 با کارگردانی افشین شرکت

فیلم صدسال به این سال‌ها سال 1386 با کارگردانی سامان مقدم

فیلم شیرین سال 1387 با کارگردانی عباس کیارستمی

فیلم کیفر سال 1388 با کارگردانی حسن فتحی

فیلم عصر روز دهم سال 1388 با کارگردانی مجتبی راعی

فیلم آقا يوسف سال 1389 با کارگردانی علی رفیعی

فیلم ندار ها قال 1389 با کارگردانی محمد رضا عرب

فیلم مادر پاییزی سال 1390 با کارگردانی سیروس رنجبر

فیلم زندگی خصوصی سال 1390 با کارگردانی محمد حسین فرح بخش

فيلم ابر های ارغوانی سال 1390 با کارگردانی سیامک شایقی

فیلم بخاطر پونه سال 1391 با کارگردانی هاتف علی مردانی

فیلم مردن به وقت شهریور سال 1392 با کارگردانی هاتف علی مردانی

فیلم نهنگ عنبر سال 1393 با کارگردانی سامان مقدم

فیلم قشنگ و فرنگ سال 1394 با کارگردانی وحید موسائیان

فیلم سیانور سال 1394 با کارگردانی بهروز شعیبی

فیلم نقطه کور سال 1394 با کارگردانی مهدی گلستانه

فیلم های هانیه توسلی قبل از عمل بوتاکس

فیلم های هانیه توسلی بعد از عمل بوتاکس

این بازیگر برجسته در سال هایی که رقم های سنی اش بالا می رفت با انجام عمل بوتاکس موفق شد دوباره جوانی و زیبایی را نصیب خود کند و بتواند در استایل و ظاهر خود را حفظ کند و بدرخشد. نمونه ای از فیلم های هانیه توسلی بعد از عمل بوتاکس :

فیلم بن بست وثوق سال 1395 با کارگردانی حمید کاویانی

فیلم سوتفاهم سال 1396 با کارگردانی احمدرضا معتمدی

فیلم ما همه با هم هستیم سال 1397 با کارگردانی کمال تبریزی

فیلم جهان با من برقص سال 1397 با کارگردانی سروش صحت

فیلم بی صدا حلزون سال 1399 با کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده

سخن پایانی

از آنجایی که زیبایی و جوانی پوست برای همه افراد حائز اهمیت است و در مرتبه ی بالایی قرار دارد، همیشه سعی شده است در بهترین وضعیت باشد. هانیه توسلی نیز به عنوان یکی از بازیگران خوب ایرانی برای درخشش هر چه بیشتر در شغل خود عمل بوتاکس را بر روی صورت خود انجام داد و پوستی شفاف و بدون چین و چروک به خود هدیه کرد. زیبایی حق طبیعی هر انسانی است و افراد عادی و برجسته برای داشتن آن تلاش می کنند. با عمل های راحت و بی خطر بوتاکس هیچ انسانی از داشتن پوستی شفاف و جوان محروم نیست.