لوگوی بوتاکس سنتر
بوتاکس نیکی کریمی-شاخص

بوتاکس نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350، یکی از زیبا ترین و تاثیر گذار ترین بازیگران ایرانی پس از انقلاب است. این بازیگر زیبا، از شناخته شده ترین افراد ایران است که علاوه بر بازیگری،  در فیلم سازی نیز مهارت بالایی دارد. نیکی کریمی زاده شهر تهران است و نیز بازیگری را در همین شهر شروع کرد. وی در اصل تفرشی است. او از کودکی علاقه خاصی به تأتر و بازیگری داشت و در گروه های کوچک تأتر  به فعالیت پرداخت‌ و مهارت او نیز از همان کودکی استارت خورد. نیکی کریمی جزو زیبا ترین بازیگران زن ایرانی شناخته شده است و افتخارات بسیاری در ایران و خارج از کشور نیز نصیب خودت کرده است. او اولین فیلم‌ سینمایی خود به نام وسوسه را در سال 1368 بازی کرد اما در سال 1369 با بازی در فیلم عروس توانست به خوبی بدرخشد و شناخته شود.

نیکی کریمی

نیکی کریمی جزو شناخته‌ شده ترین ستارگان ایرانی پس از انقلاب است و به همین دلیل کارگردان های چیره دست زیادی، برای بازی در فیلم هایشان این بازیگر را انتخاب کرده اند. این بازیگر از موفق ترین بازیگر ها در عرصه سینماست و توانسته است علاوه بر بازی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی، خودش نیز فیلم های کوتاه و بلندی بسازد که موفق به دریافت جوایز زیادی در جشنواره های داخلی و خارجی شوند. نیکی کریمی علاوه بر فیلم‌سازی و بازیگری، در رشته های عکاسی و مترجمی موفقیت های زیادی به دست آورده است و چندین نمایشگاه عکاسی در طی سال های فعالیت خود داشته که عکاسی پرتره در آن مشاهده شده است و عکاسی از طبیعت نیز غالب بر محتوای این نمایشگاه ها بوده است.

فیلم هایی که نیکی کریمی ساخت، اوایل اجازه پخش در ایران را نداشت و به همین دلیل در جشنواره‌های خارجی اکران شد و موفق به کسب جوایز بسیاری شد و همچنین فیلم هایش موفق شد به جشنواره کن راه پیدا کند و همچنین خود او از داوران جشنواره فیلم‌های کوتاه، کن بوده است. از فعالیت های دیگر این بازیگر مشهور، می‌توان به داوری در مسابقات داخلی و خارجی و جشنواره های داخلی و خارجی نیز اشاره کرد که توانست  حضور درخشانی را از خود نشان دهد. این بازیگر در سال های اخیر جزو 30 زن زیبای جهان انتخاب شد. زیبایی چهره و استایل نیکی کریمی از همان اوایل فعالیت خود در عرصه سینما باعث شد بتواند نقش های زیادی در فیلم های حرفه ای بگیرد و بتواند موفقیت‌های زیادی را به نام خود ثبت کند.

نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی در سال 71 برای تحصیل در رشته طراحی لباس به آمریکا رفت و مدتی در آنجا ماند تا زمانی که برای بازی در فیلم به ایران بازگشت. خانواده نیکی کریمی هم اکنون در انگلستان زندگی می کنند و نیکی کریمی نیز گاهی به لندن سفر می‌کند و مدتی را در آنجا در کنار خانواده اش سپری می‌کند. . این بازیگر یک خواهر و یک برادر دارد که آن را ها در انگلستان زندگی می کنند. فعالیت عمده نیکی کریمی در ایران بوده است اما با این وجود در جشنواره های خارجی زیادی موفق به کسب جوایز مهم و افتخار آفرین بوده است. زیبایی و جوانی نیکی کریمی هم همیشه زبانزد بوده است. این هنرپیشه از جمله بازیگرانی که بوتاکس انجام داده اند میباشد. بوتاکس نگار فروزنده و نیکی کریمی تا حدودی شبیه به هم بوده است.

تزریق بوتاکس نیکی کریمی

برای افراد برجسته و حتی افراد عادی، زیبایی چهره در مرحله اول مورد توجه قرار می گیرد و هیچ انسانی دوست ندارد با بالارفتن سن، شادابی و جوانی چهره خود را از دست بدهد. این موضوع برای افراد برجسته پر رنگ ‌تر است زیرا در عرصه های فعالیت خود نیاز به چهره ای شاداب و جوان دارند. بازیگران از دسته افرادی هستند که زیبایی چهره برایشان بسیار اهمیت دارد زیرا در عرصه کاری، چهره آنها در بیشتر مواقع  می تواند برای آنها کارساز باشد و نقش های پررنگ تر و بهتری را نصیب آنها کند و می توان گفت یکی از اصلی ترین ارکان های یک بازیگر، چهره جوان و شاداب، و پوست صاف و یکدست است.

نیکی کریمی نیز با بالا رفتن سن خود و مشاهده چین و چروک در چهره خود تصمیم به انجام عمل‌های زیبایی گرفت و پوستی شاداب و زیبا را برای خود واجب دید. این بازیگر تقریباً از سال 1395 عمل زیبایی تزریق بوتاکس را بر روی پوست خود انجام داد و این عمل باعث شد زیبایی او چندین برابر افزایش پیدا کرده و بتواند مانند سابق در عرصه های سینما فعالیت خود را ادامه دهد. نیکی کریمی با انجام عمل بوتاکس، پوستی درخشان و یک دست را مانند جوانی برای خود ساخت و همین کار موجب شد زیبایی ذاتی او به خطر نیفتد و چین و چروک های پوستش از بین بروند.

تزریق بوتاکس نیکی کریمی

افتخارات نیکی کریمی

افتخارات کسب شده در خارج از کشور :

  1. نامزد دریافت جایزه هیئت داوران از جشنواره بین‌المللی فیلم صوفیه در بلغارستان سال 2022

2. نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم تماشاگران از جشنواره کمبریج در انگلستان 2021

3. برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره تورنتو کانادا 2017

4. برنده تندیس کلوز آپ طلایی برای تهیه کنندگی و بازی در فیلم آذر جشنواره فیلم شید آمریکا 2017

5. دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره براتیسلاوا اسلواکی 2015

6. برنده جایزه بهترین فیلم نامه از جشنواره بین‌المللی فیلم روتردام هلند 2005

7. نامزد دریافت جایزه دوربین طلایی از جشنواره فیلم کن فرانسه 2005

8. برنده جایزه صدف نقره ای بهترین بازیگر زن از جشنواره سه قاره نانت فرانسه 1993

 

افتخارات کسب شده داخلی:

1. نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر سال 1398

2. نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردان جشنواره فجر سال 1398

3. برنده دیپلم افتخار در جشنواره فیلم فجر سال 1393

4. نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر سال 1393

5. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش زن جشنواره فجر سال 1381

6. نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر سال 1377

7. نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر سال 1369

8. نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره خانه سیما سال 1386

9. نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره خانه سیما سال 1382

10. نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره خانه سیما سال 1380

11. نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره خانه سیما سال 1379

12. برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره خانه سیما سال 1378

13. برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره دنیای تصویر سال 1380

14. برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر زن جشنواره دنیای تصویر سال 1376

15. برندا جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین المللی فیلم کیش سال 1390

 

کدام قسمت صورت نیکی کریمی بوتاکس است؟؟

 

نیکی کریمی در طی سال‌های فعالیت خود، جزو زیباترین بازیگران ایرانی دیده شده است و زیبایی او همیشه زبانزد عام و خاص بوده است. این بازیگر با بالارفتن سن خود زیبایی خود را از دست نداده و با رسیدگی به پوست خود جوانی و شادابی اش را، همچنان در بر دارد. نیکی کریمی در سال‌های اخیر قسمت هایی از صورت خود را تزریق بوتاکس انجام داده است و صورت خود را از چین و چروک هایی که با بالا رفتن سن بر روی آن افتاده بود نجات داد.

زیبایی چهره او هم در صحنه های سینما و هم در گرفتن نقش های خوب برایش کار آمد بوده است و همین امر موجب شد برای زیبا نگه داشتن پوست خود کارهایی انجام دهد که یکی از آن ها بوتاکس صورت است. در قسمت گونه های این بازیگر، عمل بوتاکس انجام شده و همچنين قسمت پیشانی، خطوط کنار چشم و چین های زاویه فک صورت نیز با عمل بوتاکس کشیده شده اند. گفته می‌شود این بازیگر به چهره و پوست خود به عنوان یک هدیه گران‌ بها نگا می‌کند و همیشه سعی دارد آن را زنده و شاداب نگه دارد.

کدام قسمت صورت نیکی کریمی بوتاکس است

فیلم های بازی شده نیکی کریمی قبل از بوتاکس

نیکی کریمی در سال‌های اول فعالیت خود در سینما با چهره زیبا و خاص خود، در فیلم های زیادی ایفای نقش کرد که بسیاری ازین فیلم ها جزو بهترین فیلم ها شناخته شدند و در موفق به کسب جوایز داخلی و خارجی شدند. زیبایی چهره‌ این بازیگر توانست نقش اول فیلم های زیادی را نصیب او کرده و باعث درخشش هرچه بیشتر او شود. از فیلم های قبل از عمل بوتاکس نیکی کریمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

فیلم های وسوسه سال 1368

فيلم عروس سال 1369

فیلم ردپای گرگ سال 1370

فیلم سارا سال 1371

فيلم پری سال 1373

فیلم بوی پیراهن یوسف سال 1374

فیلم سایه به سایه سال 1374

فیلم برج مینو سال 1374

فیلم روانی سال 1376

فیلم باد و شقایق سال 1376

فیلم سیب سرخ حوا سال 1377

فیلم دو زن سال 1377

فيلم نسل سوخته سال 1378

فیلم هزاران زن مثل من سال 1379

فیلم نیمه پنهان سال 1380

فیلم دیوانه ای از قفس پرید سال 1381

فیلم باج خور سال 1382

فیلم شام عروسی سال 1384

فیلم بر باد رفته سال 1384

فیلم سه زن سال 1385

فیلم زن ها فرشته اند سال 1386

فیلم دو خواهر سال 1387

فیلم شکلات داغ سال 1388

فیلم خیابان های آرام سال 1389

فيلم من همسرش هستم سال 1390

فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم سال 1391

فیلم زندگی جای دیگری است سال 1392

فيلم چهارشنبه 19 اردیبهشت سال 1393

فیلم ربوده شده سال 1394

 

فیلم های بازی شده نیکی کریمی پس از عمل بوتاکس

نیکی کریمی پس از انجام عمل بوتاکس بر روی پوست خود، همچنان با زیبایی منحصر به فردش توانست در فیلم های زیادی بازی کند و نقش اول بسیاری از فیلم های برجسته باشد. از فیلم های بعد از بوتاکس نیکی کریمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلم کمدی انسانی سال 1395

فیلم آذر سال 1395

فیلم شاید عشق نبود سال 1396

فیلم استیگمات سال 1396

فیلم دسته دختران سال 1400

سخن پایانی

با نگاهی به زندگی افراد برجسته، مشاهده می کنیم که این افراد همیشه چهره و استایل خاص و متناسب با شغل خود را دارند و از پیری خود جلوگیری می‌کنند. برخی از افراد برجسته به دلیل اینکه شغل های حساسی دارند و چهره آنها می تواند موقعیت های بزرگی را برایشان فراهم کند، در پی شادابی و جوانی چهره و پوست خود هستند. بازیگران در این میان بیشترین رسیدگی را برای پوست های خود انجام می دهند زیرا باید همیشه چهره ای سینما پسند داشته باشند و با بالا رفتن سن، به کارشان صدمه ای وارد نشود.

نیکی کریمی که جزو بهترین و زیباترین بازیگران ایرانی است و موفق به دریافت جوایز خارجی و داخلی زیادی شده است، در سال های اخیر که سن او، رو به بالا رفتن داشته، سعی کرده است به پوست خود رسیدگی کند و عمل های زیبایی از جمله بوتاکس را بر روی چهره خود انجام دهد و پوستی صاف و زیبا را به خود هدیه کند. نیکی کریمی با انجام این کار توانسته است چهره برجسته تری را در سال های اخیر از خود نشان دهد و ناگفته نماند که چهره زیبا می تواند موقعیت های زیادی را مخصوصاً برای بازیگران عرصه سینما ایجاد کند.