لوگوی بوتاکس سنتر
بوتاکس معجزه ای در صورت-شاخص

بوتاکس معجزه ای در صورت

یکی از راه کار هایی امروزه بسیار شناخته شده است و در مراکز بزرگ و کوچک انجام می شود، بوتاکس صورت است. بوتاکس معجزه ای در صورت کردن از عمل هایی است که صورتی زیبا و جوان را در خدمت انسان ها قرار می دهد. اگر بخواهیم یه صورتی ساده بیان کنیم باید بگوییم که بوتاکس معجزه‌ ای در صورت است و کارایی های زیادی دارد که هر کدام از آن ها بسیار بی ضرر و آسان هستند. در گام نخست باید بدانیم که بوتاکس چیست و چگونه انجام می شود.

معجزه جوانسازی

بوتاکس سمی تزریقی با نام اصلی بولوتونیوم است که در حال حاضر در صنعت زیبایی‌ استفاده فراوانی دارد. این سم بی ضرر بوده و هنگامی که به پوست تزریق میشود خطری به همراه ندارد. تزریق بوتاکس باعث فلج شدن عضلات پوستی شده و در نتیجه از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. چین و چروک های صورت به دلیل تحرک به وجود می آیند پس با فلج شدن عضلات صورت، تحرک زیادی وجود ندارد و پوست صاف و یکدست باقی خواهد ماند. این فلجی موقت بوده و در طی زمان به تجدید و تمدید احتیاج دارد. به طور تقریبی بوتاکس 3 الی 6 ماه ماندگاری داشته و پس از طی این مدت باید دوباره تزریق شود و همچنین این عمل تقریبا 10 الی 30 دقیقه به طول می انجامد و التهاب آن بر روی صورت 1 هفته تداوم دارد.

البته هدف هر کسی از تزریق بوتاکس بر روی صورت متفاوت است پس دوره نقاهت برای انسان های مختلف، متفاوت است اما در هر صورت عمل بوتاکس جزو بی خطر ترین و راحت ترین عمل های زیبایی در سراسر دنیا شناخته شده است و خیلی بیشتر از عمل های جراحی طرفدار دارد زیرا در عمل بوتاکس هیچگونه تیغ جراحی بر روی پوست نمی رود و هیچ گونه عوارضی برای پوست نخواهد داشت و عملی بسیار سریع و تاثیر گذار است و فقط به مراقبت های جزئی پس از عمل نیاز دارد که بتوان به نتیجه دلخواه رسید. بوتاکس کردن عملی سر پایی است و بسیار آسان و بی دردسر انجام می شود و نکته مهمی وجود دارد این است که باید برای بوتاکس به کلینیک های معتبر و پزشکان حاذق مراجعه کنید زیرا پوست و صورت جزو مهمترین قسمت های بدن هستند.

مراقبت های پس از  بوتاکس باید رعایت شوند وگرنه بوتاکس با نتیجه ای متفاوت روبرو می شود.

جوانسازی صورت

کارهایی که باید پس بوتاکس صورت انجام داد عبارتند از:

خم نکردن سر تا چند ساعت پس از عمل، ورزش نکردن، حمام و استخر نرفتن، نداشتن تحرک زیاد، استفاده نکردن از دخانیات، لمس نکردن صورت و…، عدم رعایت مواردی که ذکر کردیم می تواند باعث شود نتيجه حاصل از بوتاکس به گونه ای ناخوشایند باشد و باعث افتادگی پوست شود. بوتاکس کردن کاربرد های زیادی دارد که به آنها اشاره می کنیم.

 

 از کاربردهای زیبایی بوتاکس که می‌توان به آن ها اشاره کرد :

متوقف کردن افزایش چین و چروک های صورت، صاف و یکدست نشان دادن صورت، بالا کشاندن ابرو ها، بالا کشاندن نوک بینی، محو کردن لثه هنگام لبخند، از بین بردن و یا کاهش، چین و چروک های گردن، کاهش چین های چانه و زاویه فک، لاغری صورت، زاویه دار شدن فک، چاقی صورت، بوتاکس معده و لاغری بدن، بوتاکس معده و درمان سرطان معده و…

بوتاکس کردن در مقایسه با سایر عمل های زیبایی مزیت های فراوانی دارد و دلیل پرطرفدار بودن آن همیم موضوع است. یکی از مزیت های بوتاکس این است که به بیهوشی احتیاجی ندارد و عملی سرپایی است. همچنین پس از عمل نیازی به بستری شدن نیست و می‌توان بلافاصله کلینیک را ترک کرد، هزینه بوتاکس صورت در مقایسه با سایر عمل ها بسیار مقرون به صرفه است و نتیجه کار بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است. از دیگر مزیت ها این است که این روش کاملا اصولی و بدون خطر انجام می شود و عوارض ندارد و کاملا ایمن است. فردی که عمل بوتاکس انجام می‌دهد هیچ گونه احساس ناخوشایندی نخواهد داشت و می تواند پس از عمل یک زندگی طبیعی داشته باشد.

لاغری صورت با تزریق بوتاکس

بوتاکس کردن علاوه بر از بین بردن چین و چروک صورت، می تواند باعث لاغری صورت شده و صورتی بیضی و زاویه‌دار بسازد. یکی از کابرد های تعجب آور لاغری با تزریق بوتاکس که هم اکنون بسیار پر طرفدار شده است، استفاده از بوتاکس برای لاغری صورت است. لاغری صورت یکی از کارهایی است به صورت طبیعی خیلی سخت اتفاق می افتد و گاها با عمل های جراحی می توان صورت را لاغر و زاویه دار کرد اما امروزه با تزریق بوتاکس می توان صورتی لاغر و زیبا ساخت. بوتاکس سمی به نام بولوتونیوم است و باعث از کار افتادگی موقت عضلات شده و در نتیجه از چین و چروک های صورت جلوگیری می‌ کند. برای لاغری صورت، بوتاکس به گونه ای تزریق می شود که عضلات و عصب های خاصی را تحت تاثیر قرار دهد و باعث لاغری صورت شود.

هنگامی که فرد با عمل بوتاکس، قصد لاغری صورت را داشته باشد، بوتاکس معجزه ای در صورت میشود. پزشک مواد بوتاکس را در عضله جونده صورت تزریق کرده و باعث می شود این عضله کمتر از قبل فعالیت کرده و حجم آن کمتر شود. عضله جونده، عضله ای در اطراف صورت است که در جویدن به ما کمک می‌کند و هرچقدر بیشتر فعالیت کند باعث چاقی صورت و گرد شدن صورت می شود، حال اگر این عضله به مقدار متناسبی از کار بیفتد و فعالیت کمتری داشته باشد شکل صورت به بیضی تغییر شکل می دهد و حتی باعث زاویه سازی فک می شود و صورت باریک و لاغر می شود.

نتیجه این تزریق 1 تا 3 هفته قابل رویت خواهد شد. انجام این عمل هیچگونه دردی ندارد و عملی، سرپایی و راحت است و ممکن پس از عمل کمی قرمزی بر روی پوست باشد که طبیعی بوده و رفع خواهد شد.

لاغری صورت با تزریق بوتاکس

مراقبت های بوتاکس برای لاغری صورت

مراقب هایی که پس از تزریق بوتاکس برای لاغری  صورت باید انجام شود بسیار مهم هستند. این مراقبت ها عبارتند از اینکه چند ساعتی بعد از تزریق بوتاکس نباید پوست را لمس کرد، نباید ورزش کرد، نباید به حمام یا استخر، نباید حرکات سنگین انجام داد، نباید سر را مدت طولانی خم کرد، نباید از دخانیات استفاده شود و موارد دیگری که پزشک حتما گوشزد خواهد کرد. اثرات بوتاکس لاغری صورت 3 الی 5 ماه دوام دارد و پس از آن اگر به نتیجه دلخواه نرسیده باشید می تواند این کار را تکرار کنید.

چاقی صورت با بوتاکس

انسان ها با بالا رفتن سن شاهد افتادگی صورت و لاغری خواهند شد که برای برخی ها بسیار ناراحت کننده است و سعی می‌کنند این معضل را بر طرف کنند. لاغری صورت مخصوصا با بالا رفتن سن، صورت را بسیار بی حس و ناخوشایند می کند. به طور طبیعی ورزشی وجود ندارد که با آن بتوان فقط صورت را چاق کرد و نیز رژیم های غذایی بر روی کل بدن تاثیر می‌گذارند نه فقط صورت. بعضی ها دوست دارند قسمت هایی از صورتشان چاق و برجسته باشد که چهره ای جذاب داشته باشند. امروزه بوتاکس معجزه ای در صورت است و کسانی که می خواهند صورتی چاق و تو پر داشته باشند می توانند از این عمل استفاده کنند.

بوتاکس برای چاقی صورت

برخی نقاط صورت هستند که اگر چاق باشند صورت فرمی زیبا و هیجان انگیز میگیرد پس در قدم اول افراد باید مطمعن شوند که پزشکی حاذق و کار بلد این کار را برایشان انجام می دهد و می داند کدام قسمت ها نیاز به تزریق چاقی دارند زیرا اگر به نقاط اشتباهی تزریق شود ممکن است فرم و شکل صورت تغییر ناپسندی داشته باشد پس اولین قدم پیدا کردن پزشکی درجه یک است. بوتاکس چاقی کاملا بدون ضرر است و هیچگونه عوارضی ندارد به طوریکه با خیال راحت می توانید به آن اعتماد کنید. این عمل بدون جراحي سطلی صورت می‌گیرد، نیازی به بیهوشی ندارد، پس از عمل نیازی به بستری شدن نیست و دوره نقاهت کوتاهی دارد به گونه ای که حتی برای برخی افراد هيچگونه التهابی بر روی صورت به وجود نمی آید.

اگر پس از عمل صورت دچار التهاب و قرمزی شد بخاطر تزریقات انجام شده است و نباید نگرانی به وجود آید زیرا کاملا طبیعی است و طی 1 الی 2 هفته از بین خواهد رفت. نتیجه این عمل یه سرعت قابل روئیت بوده و همانطور که در موارد بالا اشاره کردیم به مراقبت هایی نیاز دارد که بسیار مهم هستند و بر روی روند چاقی تاثیر می گذارند. این روش جزو سریع ترین روش هاي درمانی و زیبایی دنیا شناخته شده است و بسیار پر طرفدار است.

بوتاکس برای چاقی صورت

سخن پایانی

تزریق بوتاکس این روز ها به عنوان معجزه زیبایی  و بوتاکس راز جوانی شناخته می شود و بسیار پرطرفدار است. بوتاکس کاربرد های بسیاری دارد که برای سایر افراد مورد استفاده است. افرادی که قصد چاقی یا لاغری صورت را دارند می توانند در کلینیک های معتبر تزریق بوتاکس انجام دهند. در سریع ترین زمان ممکن به صورت دلخواه خود دست پیدا کنند. بوتاکس کردن یکی از بهترین راه هایی است که در اختیار انسان ها قرار گرفته است و راهی برای دست یافتن به زیبایی است. نکته ای که برای تزریق بوتاکس بسیار مهم این است، پیدا کردن یک کلینیک و پزشک معتبر است زیرا نمی‌توان صورت و بدن خود را به خطر انداخت.