لوگوی بوتاکس سنتر
تکرار دفعات تزریق بوتاکس

چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم ؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید برای رفع چروک هاچند وقت یکبار بوتاکس بزنیم؟ اگر با افزایش سن نظارت گر به وجود آمدن چروک‌های بی عمق بر روی پوست خود گشته اید و این بحث تاثیر خیلی بدی بر روی اعتماد داشتن به خود را شده است. تزریق نمودن بوتاکس یکی از عالی ترین ترفند های توصیه شده می باشد. این راه که عموما به منظور جوان‌ ساختن و زیبایی پوست صورت می گیرد به علت موثر بودن مناسب و عارضه های جانبی خیلی اندکی که دارا می باشد. اما آیا می دانید چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم؟

با دقت به مهم بودن زیاد این بحث در این نوشته هدف داریم درباره بحث مقدار دفعه های تزریق بوتاکس و اینکه چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم گفتگو نماییم. اگر شما نیز جزء این بخش از اشخاص می‌ باشید که سلامت و جوانی پوست خود را مهم می دانند.

در این نوشته با ما باشید تا توانایی کسب نمایید، که راه درستی را در این مورد پشت سر بگذارید. تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و مو مورد نظر شما به وسیله پزشک صورت می گیرد. به منظور به دست‌ آوردن آگاهی درباره اینکه هر چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم می توانید با مشاورهای زیبایی در کلینیک مورد نظر تماس حاصل فرمایید. ولی پرسش اصلی که برای اشخاص به وجود می آید این می باشد که چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم و آیا لازم به تکرار پی در پی آن هستیم یا نه؟

چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم

اندازه دفعه های تزریق بوتاکس

اشخاصی که هدف صورت دادن تزریق بوتاکس را دارند بایستی نکته های اصلی را در این قسمت در نظر داشته باشند. ابتدایی ترین و اصلی ترین این مورد ها اندازه تزریق بوتاکس در صورت می باشد. ماده بوتاکس به وسیله سرنگ‌ ویژه با دوزهای میان ۵۰۰ تا ۲۰۰ واحد تزریق می‌ شود. ولی این موضوع که چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم اهمیت زیادی دارد.

اینکه اندازه تزریق بوتاکس چه مقدار بایستی باشد، قبل از شروع توسط دکتر متخصص مورد تحقیق قرار گرفته و با دقت مشخص می‌ شود. بنابراین چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم تا تمدید و دائمی شود.

هر چه محیط مورد نظر برای بوتاکس کردن زیادتر باشد اندازه ماده تزریقی نیز زیادتر می شود. افزون بر آن با دقت به شدت چروک‌ها و افتاده شدن پوست، اندازه بوتاکس توانایی دارد تغییر نماید. مسئله اصلی دیگر، درباره تزریق چند روندی ماده بوتاکس می باشد. در بعضی از اشخاص به منظور دست یافتن به بهترین نتیجه بایستی بوتاکس را چند مرتبه تکرار کرد. به منظور آگاهی از اندازه دقیق مقدار تزریق بوتاکس و اینکه چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم بایستی به صورت حضوری مراجعه کنید.

چند وقت یکبار و چه اندازه بوتاکس بزنیم؟

یکی از عالی ترین راه هایی که به منظور نابود نمودن چین و چروک و دیگر مشکل ها موجود می باشد تزریق بوتاکس است. که در کشور ما ایران دوست داران و تقاضا کننده فراوانی را دارا می باشد. به نوعی که هر سال اشخاص زیادی اشتیاق از این راه به منظور نابود کردن چروک و افتاده شدن پوست خود هستند.

افزون بر مورد های گفته شده این راه در کشور ما به طور تماما فرهنگی جا باز کرده است. با موجود بودن پزشک ها و کلینیک‌ های یا اعتبار داشتن برخی اشخاص این امر به آسانی انجام می شود. تکرار تزریق بوتاکس به صورت نیز به آسانی و تحت مراقبت صورت می گیرد. اشخاص نبایست دغدغه تکرار این راه را داشته باشند و در زمان مناسب چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم.

چند وقت یکبار بوتاکس انجام شود؟

اثر تزریق مثل همه ی راه های زیبایی همیشگی نیست و به منظور مانده بودن نتیجه های حاصل از آن لازم به تکرار می باشد. همین باعث شده تا پرسش هایی مانند چند جلسه بوتاکس نیاز می باشد یا چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم ذهن زیباجو را به خود مشغول نموده است. اینکه تزریق بوتاکس در چند روند بایستی صورت گیرد و فاصله تایمی میان آن‌ها بایستی چقدر باشد.

موردهایی می باشند که بایستی پس از صورت دادن تحقیق های به جا و با دقت به شرایط شخص تخمین زده گردند. زیرا که مقدار بوتاکس تزریق گشته، متابولیسم بدنی، سن شخص و مواردی از این مدل در ماندگاری آن موثراند. در وضعیت عمده حدود 4 تا 6 ماه تایم به منظور تکرار مجدد تزریق بوتاکس به صورت لازم می باشد.

مورد قابل دقت دیگر این می باشد. برخی مواقع دکتر به منظور به وجود آوردن عالی ترین پایان ممکن پذیر، تزریق را در چند روند صورت می‌دهد. ولی اینکه بوتاکس چند روند را دارا است بحثی می باشد که بایستی دکتر متخصص مشخص کند. در این قسمت پس از تحقیق نمودن شرط های شما و انتظار های شما از صورت دادن بوتاکس تعیین نماید. حالا دریافتیم که چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم.

چند وقت یکبار بوتاکس انجام شود

چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم که به طور همیشگی شود؟

آیا میدانید ماندگاری بوتاکس به چه چیزی بستگی دارد؟ بوتاکس برای اشخاص یکی از عالی ترین راهکار های نابود کردن چین و چروک‌های صورت است که در اکنون در بین اشخاص طرفدار های فراوانی را کسب نموده است. این راهکار به علت به مدرن بودن و علاوه بر آن دارا بودن امنیت خیلی زیاد می‌تواند یکی از راهکار های خوب به منظور نابود نمودن مشکل های ایجاد شده در صورت برای اشخاص باشد. برخی می پرسند چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم که دائمی شود؟ در پاسخ باید با پزشک خود مشورت کنید و با توجه به عمق چروک ها بوتاکس خود را ترمیم کنید.

تکرار و تعداد دفعات تزریق بوتاکس چقدر است

برخی می پرسند بوتاکس باید تکرار شود؟ علاوه بر موضوع کیفیت نوع ماده بوتاکس مراقبت های بعد از بوتاکس هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که کم کردن دفعه های تزریق به منظور زیاد کردن ماندگاری و کسب نتیجه همیشگی بایستی نگهداری های پس از تزریق را انجام دهید. به این ترتیب ماندگی آن زیادتر میشود و میزان دفعه هاي تزریق بوتاکس کاهش می یابد:

  • بکار نبردن مشروب های الکلی
  • استعمال نکردن دخانیات به تایم دو هفته قبل و دو هفته پس از تزریق
  • اگر داروی رقیق‌ نمودن خون را بکار می برید حتما بایستی به دکتر بگویید
  • پس زمانی که پزشک معین میکند که چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم را جدی بگیریم چون روند درمان و جوابدهی را سریعتر می کند.

وظایف دکتر درباره بیان عوارض بوتاکس

دکتر بایستی همه ی عوارض بوتاکس و جانبه های ممکن را به شخص درخواست کننده بیان نماید. وابسته به هدف های خود، امکان دارد شما لازم به رجوع کردن به درمانگاه تا شش مرتبه در سال را هم داشته باشید. دکتر متخصص بایستی بیماری‌ های شما خصوصا مواردی که بر نتیجه بوتاکس موثرند را مورد تحقیق قرار دهد. همچنین پزشک باید اطلاع دهد چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم تا زیباجو از دوره بعدی خود مطلع باشد.

به نحوه زندگی خود نیز توجه نمایید و درباره چگونه بودن موثر بودن آن بر روی پوست با دکتر خود گفتگو کنید. نتیجه همیشگی هنگامی ایجاد می شود که نگهداری های قبل و پس از تزریق را انجام دهید. همچنین تزریق بوتاکس در تایم های تعیین شده را تکرار نماید.

وظایف دکتر درباره بیان عوارض بوتاکس

سخن پایانی

همه‌ ی مسئله های بیان شده بایستی زیر نظر یک پزشک متخصص باشد و نبایست با چند دکتر در این موارد همکاری نمود. چون که در این روش امکان دارد شخص دچار چندگانگی شده و مشکل هایی برای او ایجاد کند. به صورتی که مشکل های آن‌ برای شخص ‌گران تمام شود. به صورت عمده بوتاکس در تزریق اول همیشگی نمی باشد و در بیشترین حالت یک سال مداوم است. اما اینکه چند وقت یکبار بوتاکس بزنیم باعث تمدید و ماندگاری آن می شود.

بعد از آن فرد خواستار بایستی به منظور تزریق دوباره به پزشک رجوع نماید. ولی اینکه تا چه مدت این روال می باشد بایستی با دکتر خود مشورت نمایید. افزون بر آن امکان دارد تکرار دوباره تزریق بوتاکس برای شما عوارضی به همراه داشته باشد که در نوشته بالا بیان نمودیم. ولی به صورت عمده دکتر شما بایستی مشخص کند که تا چه تایمی مجاز به ادامه استعمال از بوتاکس هستید.